0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در پی پیشگویی

معرفی، خرید و دانلود کتاب در پی پیشگویی

سه گانه دیگرسو کتاب سوم
نویسنده:
براندون مول
درباره در پی پیشگویی
حدود بیست سال قبل... تیری از میان تاریکی شب پرتاب شد و کنار آتش نیمسوز محل اتراق مخفی‌شان فرود آمد. سلحشور جوان که همیشه خوابش سبک بود، از خواب پرید. چون خیلی نزدیک به فلروک بودند، جای تعجب داشت که خوابش برده بود. ندوین دولا ماند و نفسش را حبس کرد، و به تاریکی خیره شد تا سایه‌های اطراف محل اتراقشان را به دقت بررسی کند. همه‌جا تاریک بود و حرکتی دیده نمی‌شد. چندنفر از مردان اطرافش آهسته حرف می‌زدند و به جنب وجوش افتاده بودند. شاهزاده گالوران دو قراول را بالای درختان فرستاده بود. از زاویه‌ی پرتاب تیر معلوم بود که مالاکآن را پرتاب کرده است. ندوین از اینکه مستقیماً به تیر نگاه کرده بود، پشیمان بود، زیرا نور آتش دیدش را در تاریکی شب مخدوش کرده بود. به دقّت به سکوت گوش سپرد و سعی کرد اعماق تاریکی را با نگاهش بکاود. مالاک تیری به سویشان پرتاب نمی‌کرد مگر اینکه دشمنان سروقت‌شان رسیده باشند. تیر علامت اضطراری خطر بود و مالاک هم تازه‌کاری وحشت‌زده نبود که بی‌دلیل اعلام خطر کند. درست برعکس. بیست مردی که گالوران برای این مأموریت نهایی انتخاب کرده بود، کارآزموده‌ترین و شجاع‌ترین جنگجویانِ لیریان بودند. همه کهنه سربازهایی پردل و جرأت که در شرایط نابرابر با توانمندی ویژه‌ای به پیروزی دست یافته بودند، و همگی دشمن امپراتور.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
526 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۳۲:۰۰
نویسندهبراندون مول
مترجمفرناز حائری
ناشرانتشارات بهنام
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Chasing the prophecy
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
10 دلار
قیمت چاپی
370,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۵۲ مگابایت
۵۲۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 38 مخاطب
5
ستاره
78 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سه گانه آقای مول رو واقعا دوست داشتم دنیای جالبی رو به تصویر کشیده بود که بی شباهت به دنیای امروز خودمون هم نیست مخصوصا بازی های سیاسی که به تصویر کشیده بود،شخصیت پردازی خیلی خوب و عالی داشت به نظر من شخصیت مالدور یه چیز متفاوت و معقول بود و گالوران هم زیبا به قلم دراومده بود دریک،آرام و فرین هم شخصیت های جالبی بودن حتی عدم اعتماد به نفس تارک...شک های جیسون درباره خودش و ریچل درباره نقشه شون واقعا سوالات و جوابایی رو مطرح میکنه که برای هر کسی که توی اون شرایط باشه ممکنه پیش بیاد روند داستان هم خوب بود گرچه بنظرم به ندوین کم پرداخته شده بود و نویسنده درمورد گذشته گالوران هم میونست اطلاعات بیشتری بده ولی در هر صورت بنظرم پنج ستاره برای این مجموعه مناسبه و بی نهایت لذت بردم!??لطفا پنج پادشاهی آقای مول هم بذارید.

5

مجموعه خیلی خوبیه براندون مول نویسنده مورد علاقه ی منه واقعا خیلی باحال بود جوری که ادم فک میکنه واقعا اونجا حضور داره من که سر مرگ دریک گریه کردم.وقتی مرد داستان بی روح شد.همش احساس میکردم دیگه جذابیت نداره...واقعا گریه کردم

5

جالبه . داخل این مجموعه داستان ، ما یه پسر و دختر فوق منطقی ، به شدت پخته با ایده های دشمن شکنانه داریم که فقط ۱۳-۱۴ سالشونه! پسره ۱۸۲ سانتی متر قد هم داره ... خلاصه با این شخصیت ها خوب ارتباط نمیگیرم ):

5

واقعا شعور ندارن بعضی خواننده ها . می خواستم ببینم کتاب خوبیه بخونم یا نه کل داستان رو یکی تو یک جمله اسپویل کرد....الان دیگه چه مزه ای داره خوندنش .

3

عالی و پرکشش شخصیت ها به خوبی پرداخته شدن به طوری که ادم کاملا میتونه درک وتصورشون کنه

4

ولی این قسمت بیست سال قبل که ندوین بچه بود اورانتیوم پرت کرد که گرفته شد همشون اسیر شدن یکم گیجم کرده

5

این مجموعه واقعا عالیه مخصوصا غیرقابل پیش بینی بودنش

5

کتاب جالبیه.مول همیشه خوب از تخیلش استفاده میکنه

4

من مجموعه ۵ گانه شو بیشتر دوست داشتم ...اینم خوب بود

4

خورد تو ذوقم اخرش ?ولی کتاب خوبیه

نمایش 11 نقد دیگر
4.7
(38)
190,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در پی پیشگویی
در پی پیشگویی
سه گانه دیگرسو کتاب سوم
انتشارات بهنام
4.7
(38)
190,000
تومان