0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت عادت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت عادت

نویسنده:
چارلز دوهیگ
درباره قدرت عادت

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد در زندگی کاری و شخصی خود موفق می‌شوند شناخت عادت‌های خوب و بعدشان است. این افراد در زندگی خود می‌دانند که چطور عادت‌های بعد را از بین ببرند و آن‌ها را با عادت‌های خوب جایگزین کنند. همین موضوع به آن‌ها کمک می‌کند تا به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند؛ اما افرادی که در زندگی تنها گوشه‌ای نشسته‌اند و بدون هیچ تغییری در زندگی و عادت‌های روزانه‌شان پیش می‌روند نباید انتظار اتفاق بزرگی در زندگی خود را داشته باشند. چارلز داهیگ در کتاب قدرت عادت با موشکافی و تحقیق دقیق کارهایی را که بر حسب عادت انجامشان می‌دهیم را بررسی می‌کند. او در این کتاب با مثال‌های متنوع توضیح می‌دهد که تغییر عادت‌های بد و ایجاد عادت‌های خوب چه تأثیری در رشد و موفقیت افراد و سازمان‌ها دارد.

درباره کتاب صوتی قدرت عادت

کتاب قدرت عادت؛ چرایی کارهایی که انجام می‌دهیم نوشته چارلز داهیگ است که در سال 2012 منتشر شد. این کتاب بعد از انتشار تا مدت‌ها در فهرست پرفروش‌‌های نیویورک‌تایمز بود . مدیران دانشگاه هاروارد نیز از این کتاب نقدی و تجلیل کرده‌اند.

چارلز داهیگ در این کتاب با بیش از 300 دانشمند و مدیر اجرایی مصاحبه کرده است. او با مدیران و افراد موفق شرکت‌های بزرگ نیز مصاحبه کرده تا پژوهش‌های خود را در زمینه این موضوع که عادت‌ها چه تاثیری در کسب و کار و زندگی ما دارد.

کتاب قدرت عادت، از طریق کشف شیوه‌های عادت به خواننده برای رسیدن به موفقیت کمک می‌کند و خواننده می‌آموزد که عادت‌ها چه نقش مهمی در زندگی دارند. درکتاب قدرت عادت نویسنده به شکلی دقیق به بررسی و تحلیل عادت‌ها و نحوه‌ی شکل‌گیری آن‌ها پرداخته است. چارلز داهیگ درصدد پاسخگویی به این سوال که چرا بعضی از کارها را به شکل ناخودآگاه از روی عادت انجام می‌دهیم و چرایی تکرار روزانه‌ی آن‌ها در این بوده است.

کتاب صوتی قدرت عادت با ترجمه مصطفی طرسکی و معصومه ثابتقدم و خوانش حسن آزادی از سوی انتشارات نوین کتاب گویا منتشر شده است. این کتاب صوتی 13 ساعت و 34 دقیقه است و با گوش کردن روزانه دو ساعت از آن می‌توانید کمتر از یک هفته این کتاب را گوش کنید و به کارها و مشغله‌های خود هم برسید.

کتاب صوتی قدرت عادت درباره چیست

کتاب قدرت عادت متشکل از سه بخش «عادات افراد»، «عادات سازمان‌های موفق» و «عادات جوامع» است. در بخش اول نویسنده توضیحاتی درباره چگونگی پیدایش عادت‌ها و نحوه شکل‌گیری چرخه‌ی عادت در زندگی افراد را بیان می‌کند. در بخش دوم، نویسنده با مثال‌های ملموس از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که موفق شدند با اولویت و تغییر عادت‌ها به پیشرفت بزرگی دست پیدا کنند، می‌گوید. بخش سوم با عنوان عادات جوامع این موضوع را بررسی می‌کند که جنبش‌ها و عادت‌ها در جوامع چگونه شکل می‌گیرند. این کتاب را می‌توان در دسته‌ی کتاب‌های تحول شخصی، روان‌شناسی و جنبه‌های اجتماعی دسته‌بندی کرد، چرا که علاوه بر کمک به رشد شخصی افراد، برای کسب‌وکارهای سازمان‌ها هم مؤثر است و نکات کلیدی بسیاری دارد. پشت جلد کتاب قدرت عادت «جیم کالینز» متفکر و استراتژیست معروف در حوزه کسب‌وکار، اثر را تحسین کرده است و افراد را به خواندن آن تشویق می‌کند.

درباره چارلز دوهیگ نویسنده‌ی کتاب قدرت عادت

چارلز دوهیگ، ژورنالیست آمریکایی متولد سال 1974 است. او سردبیر و ستون‌نویس روزنامه‌های برتر امریکا بوده است. دوهیگ دستاورد بزرگی در زندگی خود داشته و آن جایزه پولیتزر غیر داستانی است که در کارنامه کاری او بسیار پررنگ و برجسته است. نوشتن برای نیویورک تایمز و روزنامه لس آنجلس تایمز از مواردی است که می‌توان در کارنامه کاری دوهیگ به ان اشاره کرد. او با کتاب قدرت عادت شهرت پیدا کرد و کتابش الهام‌بخش میلیون‌ها آدم در سراسر جهان شده است. چارلز دوهیگ به غیر از کتاب پرفروش «قدرت عادت»، کتاب‌ موفق دیگری با عنوان «باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر» را هم نوشته است.

فهرست مطالب کتاب قدرت عادت

درمان عادت

بخش اول: عادت‌های اشخاص

چرخه عادت

عادت‌ها چگونه کار می‌کنند

مغز مشتاق

چگونه عادت‌های جدید ایجاد کنیم

قانون طلایی چرخه عادت

چرا دگرگونی اتفاق می‌افتد

بخش دوم: عادت‌های سازمان‌های موفق

عادت‌های زیربنایی، یا تصنیف پاول اونیل

چه عادت‌هایی بیشتر از همه اهمیت دارند

استارباکس و عادت‌های موفق

وقتی که قدرت اراده خودکار می‌شود

قدرت یک بحران

چگونه رهبران از طریق حوداث، عادت‌ها را طراحی و ایجاد می‌کنند

چگونه پیش از اینکه کاری کنید، «تارگت» می‌داند چه می‌خواهید

چگونه شرکت‌ها عادت‌ها را پیش‌بینی (و دستکاری) می‌کنند

بخش سوم: عادت‌های جوامع

کلیسای سدل‌بک و تحریم اتوبوس مونتگومری

جنبش‌ها چگونه رخ می‌دهند

نورولوژی اراده‌ی آزاد

آیا ما مسئول عادت‌های خود هستیم؟

پیوست

راهنمای خواننده برای بکار بردن این ایده‌ها

کتاب قدرت عادت مناسب چه کسانی است

کتاب صوتی قدرت عادت مناسب افرادی است که عادت‌های بد و مخرب مسیر پیشرفت زندگی آن‌ها را مسدود کرده است. دوهیگ در این کتاب سعی می‌کند تا به افرادی که می‌خواهند یاد بگیرند تا چطور عادت‌های بد و آزاردهنده‌شان را کنار بگذارند بگوید که چطور می‌توان با تمرین و تلاش موفق شد. این کتاب برای همه افرادی که قصد دارند تا زندگی خود را به طور کلی تغییر دهند و عادت‌های بد خود را بشناسند توصیه می‌شود.  

در بخشی از کتاب صوتی قدرت عادت میشنویم

دانشمندان مغز الکلی‌ها، سیگاری‌ها و افراد پرخور را مورد مطالعه قرار داده‌اند و اندازه گرفته‌اند که چگونه وقتی هوس کردن آن‌ها نهادینه می‌شود، عصب شناسی آن‌ها - ساختارهای مغزشان و جریان مواد شیمیایی عصبی در داخل جمجمه‌شان - تغییر می‌کند. دو محقق در دانشگاه میشیگان نوشته‌اند که به‌ویژه عادت‌های قوی، واکنش‌های اعتیاد مانندی تولید می‌کنند، طوری که «خواستن به‌صورت تمایل وسواس گونه‌ای بروز می‌یابد» که می‌تواند «حتی با وجود مواجهه با بازدارنده‌هایی قوی نظیر از دست دادن اعتبار، شغل، خانه و خانواده» مغز ما را به انجام کارهای غیرارادی وادار کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
746.۸۲ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۳۴:۳۸
نویسندهچارلز دوهیگ
راویحسن آزادی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۴/۱۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۴۶.۸۲ مگابایت
۱۳:۳۴:۳۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 358 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
5
ستاره
48 ٪
4
ستاره
32 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
6 ٪
223 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب خوبیه یکم زیادی توضیح میده هجویات زیادی داره و باعث میشه از هدف اصلی کتاب ذهن منحرف شه نصفش این کتاب برای الان یکم قدیمی شده بیشتر اطلاعاتی رو که میده همه میدونن راوی عالیه و همین باعث میشه از خسته کنندگی کتاب کم بشه

3

نقد من در مورد محتوا کتاب هست و نه این نسخه خاص. در کل مطالب جالبی داره ولی بیش از اندازه حاشیه میره و مثلا کلی از صفحات رو به شرح گزارش مفصل فلان مسابقه فوتبال آمریکایی یا فلان رقابت بکس اختصاص میده که به خصوص برای خواننده غیرآمریکایی ممکنه جداب نباشه. مطالب جالبی گفته ولی اون قسمت که به صورات راهنما و دستورالعمل قابل استفاده در زندگی شخصی باشه محدود به ۱۲ صفحه تو فصل آخره (نسخه انگلیسی). به عنوان یک کتاب غیرداستانی در حد متوسط قابل خوندنه ولی به عنوان کتاب خودیاری توصیه نمیکنم.

5

یک کتاب فوق العاده، بسیار کاربردی در تمام زندگی، مناسب برای همه آدم ها، این نسخه بسیار خوب تهیه و صوتی شده، بسیار شیک و تمیز و کارآمد. واقعا براش زحمت کشیدند و ازشون ممنون هستم. راوی هم عالی هست. امیدوارم کتاب های بیشتری تهیه کنند. موفق باشید سپاسگزارم، حتما برای حمایت از دست اندرکاران حرفه ای این چنینی این کتاب لینک خرید این کتاب رو به دوستانم و خانواده م میدم و به هیچ وجه نسخه کپی به کسی نخواهم داد.

5

یکی از عالی ترین کتاب های علمی موجود در بازاره. دقیقا مشخص میکنه که عادت ها از کجا میاد و با دستکاریشون به سمت بهتر شدن چگونه میشه زندگیه فوق العاده ای برای خود ساخت

4

این کتاب اون چیزی که فکر میکردم نبود. فقط شامل مطالب تحقیقاتی-داستانی و دانستنی هایی راجع به عادت بود. و مطلب خاصی راجع به اینکه با عادت های خودمون چه کنیم، یا هر مطلب کاربردی دیگه، وجود نداشت یا خیلی اندک بود این کتاب به درد وقتی میخورد که نوشته شد اون موقع هم احتمالا بازم به درد من نمیخورد و اینکه برخلاف دوستان، من به محتوای کتاب اهمیت میدم و صدای راوی معیار گزینشم نیست.

5

کتاب به بررسی چرخه عادت ها (نشانه‌ها یا تمایلات، رویه ها و پاداش) در افراد، شرکت‌ها و جامعه پرداخته و چگونگی شکل گیری و ایجاد عادات جدید و نحوه جایگزینی و تغییر عادت های قدیمی را مورد بحث قرار میدهد. در بخش پایانی نیز چهارچوبی برای تغییر عادات شخصی مطرح می‌کند. مطالعه کتاب برای کسانی که به شناخت روان و شخصیت فردی و سازمانی و همچنین مسایل اجتماعی علاقه دارند بسیار پیشنهاد می شود.

5

بسیار لذت بردم. به نظر من شاید دو فصل قبل از اخر کتاب خیلی کاربردی نباشه و نویسنده خیلی زیاد توضیح داده باشه که البته با توجه به نکات بسیار ارزشمندی که در فصل های قبل و بعدش داده ارزش کتاب رو اصلا کم نمی کنه. به هر حال قرار نیست یه کتاب سطر به سطرش دارای مطلب باشه. ممنون از فیدیبو که این کتاب ارزشمند رو به طور کامل ترجمه کرد. خدا قوت به همگی

5

کتاب رو دانشگاه هاروارد جزو کتاب های حتما باید خواند قرار داده

5

تو این کتاب خیلی چیزها یاد میگیرین. مثلا اینکه چطور عادت های کوچک باعث موفقیت های بزرگ میشن. یا اینکه با کلی مطلب مفید و واقعی در زمینه کسب و کار و بازاریابی موفق آشنا میشوید. یقینا میتونه در رسیدن به موفقیت شما تاثیر بسیاری می‌تونه بذاره. لطفاً کسانی که پرداخت کردند رو در نظرات مشخص کنید

4

الان در ابتدای فصل آخر کتاب هستم و شایسته است که بگم کتاب ارزشمندی هست به صورتی که با آوردن تحقیقات و داستان های عینی و کاوش عمیق در اونها ساختار عادت رو موشکافی میکنه و کمکتون میکنه که با دستکاری جزیی در بخش های کوچک عادت های بد رو با عادت های خوب جایگزین کنید که از اونجایی که زندگی یک آدم از عادت ها ساخته شده، تاثیر محسوسی تو زندگیتون میذاره.

نمایش 213 نقد دیگر
4.1
(358)
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
72,000
٪30
50,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت عادت
٪30
قدرت عادت
چارلز دوهیگ
نوین کتاب
4.1
(358)
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
72,000
٪30
50,400
تومان