0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هوشمند باشید!

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک هوشمند باشید!

چگونه مثل موفق ترین و پردرآمدترین افراد فکر و عمل کنید
ناشر:
فیدیبو
درباره هوشمند باشید!

گاهی اوقات انسان دچار ضعف می‌شود. ضعف احساسی، ضعف روحی و حتی ضعف ذهنی؛ اما این شرایط زمانی سخت‌تر است که فرد احساس کند از نظر ذهنی از دیگران ضعیف‌تر است. فکر کند دیگر توان انجام کاری را ندارد. چرا که عده‌ای ذاتا خلاق هستند و توانایی بهتری در حل مسئله دارند؛ اما دانستن این نکته جالب است که افراد باهوشی که مدام تحسینشان می‌کنیم، تنها سعی می‌کنند از حداکثر  پتانسیل مغزشان استفاده کنند. تصور کنید اگر می توانستید ۵۰ درصد یا حتی فقط ۱۰ درصد دیگر از مغزتان را هم به کار بگیرید، چه می‌شد؟ میکرو کتاب هوشمند باشید به ما می‌آموزد که چطور از ذهنمان بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

درباره میکروبوک هوشمند باشید

میکروبوک هوشمند باشید! کتابی کوچک و خلاصه شده از کتابی با همین عنوان نوشته‌ی برایان تریسی است. تریسی در این کتاب به خواننده نشان می‌دهد که چگونه مثل موفق‌ترین و پردرآمدترین افراد فکر و عمل کنند. این کتاب در سال 2016 منتشر شده است و شامل مجموعه‌ای از توصیه‌ها و راهکارهای متنوعی است که به ما این امکان را می‌دهد تا از قدرت‌های بلااستفاده مغز استفاده کنیم و زندگی شاد و موفقی داشته باشیم. برایان تریسی در کتاب هوشمند باشید از مثال‌ها و راهکارهای مفیدی بهره گرفته تا توضیح دهد که تغییر چشم انداز و ایجاد تفکر مثبت بلند مدت افراد را به سوی کسب نتایج عالی و تبدیل چالش‌ها به فرصت سوق می‌دهد.

زبان برایان تریسی ساده و روان است همچنین کوتاه بودن این کتاب در کنار لحن صمیمی و دوستانه نویسنده باعث شده تا مطالب آن قابل فهم و قابل اجرا باشد.

میکروبوک هوشمند باشید را فیدیبو تهیه و ترجمه کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب با همکاری نوین کتاب گویا و خوانش آرمان غفاریان در فیدیبو برای خرید و دانلود در دسترس علاقه‌مندان است.

چرا باید میکروبوک هوشمند باشید را بخوانیم

زندگی پر از فراز و نشیب است. پر از سختی و آسانی که همواره انسان در مقاطع مختلف زمانی با این نوسانات رو به روست. برای اینکه بتوانیم در بحران‌ها و برهه‌های مختلف درست و هوشمندانه عمل کنیم باید مدام دنبال یادگیری باشیم. میکرو کتاب هوشمند باشید از آن دست کتاب‌های کوچک و سریع است که به افرادی که می‌خواهند زندگی شاد داشته باشند و میزان بهره‌وری خود را افزایش دهند کمک می‌کند. کتاب هوشمند باشید کتابی مهم است. به این دلیل که زندگی شهری باعث شده تا بیشتر ما ذهنی حواس‌پرت و نامتمرکز داشته باشیم پس راهکارهای این کتاب در نهایت ما را به سمت ذهنی خلاق و با هدایت می‌کند.

 برای خواندن این میکروبوک تنها بیست‌ دقیقه زمان لازم دارید! این میکروبوک چکیده‌ای مفید و کاربردی از کتاب «هوشمند باشید!» است. هوشمند باشید!

میکروبوک‌های فیدیبو

فیدیبو با تهیه و انتشار میکروبو‌ک‌‌ها سعی دارد تا خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌ها را در دسترس افرادی که زمان کافی برای مطالعه ندارند قرار دهد. میکروبوک‌ها را می‌توان در مدت‌زمان کمی خواند و عادت به مطالعه روزانه را از طریق آن‌ها در خود شکل داد. برای تولید میکروبوک‌های فیدیبو همواره تلاش شده که کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار نشر و در موضوعات مختلف انتخاب شوند تا بتوانند توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کنند. هم‌چنین با دقت فراوان گزیده‌ای از محتوای اصلی کتاب گلچین شده، به‌گونه‌ای که به شالوده اصلی آن لطمه وارد نشود و هدف غایی نویسنده به خواننده به طور کامل منتقل گردد. گاهی از میکروبوک‌ها با عنوان کتابچه یا کتاب کوتاه یاد می‌شود. با دانلود میکرو‌بوک می‌توانید به صورت اجمالی در کمتر از ۲۰ دقیقه برترین کتاب‌های جهان را مطالعه کرده و لذت ببرید. سایت و اپلیکیشن فیدیبو با صدها نسخه صوتی و الکترونیکی از میکرو‌بوک‌ها، تجربه‌ای متفاوت از کتابخوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی نویسنده مشهور کتاب‌های پرفروش در زمینه کسب وکار، فلسفه و اقتصاد است. او همچنین مدیر اجرایی شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که به افراد و سازمان‌ها کمک می‌کند سلامت خود را ارتقا دهند. تریسی سال‌هاست که با نوشتن کتاب‌های خودیاری و خودسازی و با سخنرانی‌های انگیزشی خود الهام‌بخش موفقیت میلیون‌ها انسان در جهان بوده است.

اگر به شکل کوتاه به زندگی تریسی نگاه کنیم می‌بینیم که او در خانواده‌ای کم‌درآمد و فقیر به دنیا آمد. تریسی از همان دوره‌ی نوجوانی در رویای ثروتمند شدن و داشتن سرمایه و رفاه بود، به همین دلیل درس و تحصیل را نیمه کاره رها کرد تا زودتر به اهداف خود برسد؛ اما او تنها به رویاهای خود فکر نمی‌کرد بلکه با تلاش و کوشش مکرر سعی کرد تا به آن‌ها دست پیدا کند. تریسی بعد از رها کردن مدرسه به انواع کارها رو آورد. او از نظافت کاری در هتل و رستوران شروع کرد و بعد از آن در کارگاه چوب‌بری، کارخانه، مزارع دامداری و 8 سال کار با کشتی‌های باربری  را تجربه کرد؛ اما در نهایت تصمیم گرفت تا کار فروش را تجربه کند. تریسی با الگو قرار دادن زندگی و روش کاری فروشندگان موفق در سن 25 سالگی تبدیل به یکی از فروشندگان حرفه‌ای و کارآمد شد. او در 25 سالگی با ثبت شرکت و استخدام 95 نفر کار خود را به عنوان یک مدیر فروش موفق آغاز کرد. شاید دلیل موفقیت و مشهور شدن او در سراسر جهان همین از پا ننشستن و مثبت‌اندیشی‌هایش بوده است.

در بخشی از کتاب هوشمند باشید می‌خوانیم

 اولین گام برای آزاد کردن پتانسیل مغز، تغيير چشم‌انداز و زاویه دید است. فرض کنید یک حساب بانکی با موجودی یک میلیون دلار دارید. حالا تصور کنید فقط به ۲۰ هزار دلار آن دسترسی دارید. موقعیت ناامیدکننده‌ای است، نه؟ این وضعیت شبیه همان دسترسی شما به قدرت مغزتان است. در گذشته تصور می‌شد، هر فرد به طور متوسط از ۱۰ درصد ظرفیت ذهنی‌اش استفاده می‌کند، اما طبق مطالعات جدیدتر، این رقم تنها ۲ درصد است.

خبر خوب اینکه: این گنجینه قدرت بالقوه در انتظار آزاد شدن است. دقیقا چقدر پتانسیل مغزی وجود دارد؟ همه ما حدود ۱۰۰ میلیون سلول مغزی داریم که هر یک از آن‌ها به ۲۰ هزار سلول دیگر متصل هستند. طبق گفته تونی بوزان، کارشناس مغز، این یعنی اگر هر کس می‌توانست از همه سلول‌های مغزش استفاده کند، تعداد ایده‌های مطرح‌شده هر فرد، از تعداد مولکول‌های جهان بیشتر می‌شد

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
153.۴۵ کیلوبایت
زمان تقریبی مطالعه
۰۰:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۴/۱۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱۵۳.۴۵ کیلوبایت

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

باز هم برایان تریسى و تکرارِ مکرّرات...البته تکرار این مطالب هم ارزشمند و ضرورین اما در کل چیز جدیدى نداشت...مرسى از فیدیبو بابت گردآورى و مهمتر ازون رایگان کردنش.

5

این کتاب کاملا بروز میباشد و افق های تازه ای را برای خواننده ترسیم می کند.

5

شنیدم کتاب جالبی هست. هنوز فرصت نکردم بخونم

4

جزو میکرو کتاب های خوب

4

تاثیر گذار بود

5

بد نیست

5

بد نیس

5

مرسی

5

خوب

4.5
(12)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هوشمند باشید!
هوشمند باشید!
چگونه مثل موفق ترین و پردرآمدترین افراد فکر و عمل کنید
فیدیبو
4.5
(12)
10,000
تومان