0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رزم آور نور
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رزم آور نور

درباره رزم آور نور

کوئلیو با پیش کشیدن مفهوم «رزم‌آور نور» تلاش دارد خصوصیاتی را که به نظرش «انسان» باید داشته باشد در قالب این شخصیت فرضی بریزد؛ کاری که شاید بتوان گفت در مقیاسی متفاوت و در حیطه‌ای متفاوت، نیچه در کتاب چنین گفت انجام داد و خصوصیات اَبَرانسانِ مورد نظرش را به تصویر کشید. «رزم‌آور نور» کوئلیو سخت تحت تأثیر روایاتی از کتاب هنر رزم سون جو (استراتژیت نظامی چین باستان)، کتاب مقدس، و آموزه‌های جوانگ زه (فیلسوف چین باستان و شخصیت رقیب کنفوسیوس) بوده و مستقیماً نقل کرده. مهم‌ترین ویژگی رزم‌آور نور کوئلیو شاید این باشد که او «انسانی واقعی» است. علی رغم اینکه کوئلیو در وادی عرفان می‌نویسد و در این وادی عموماً شخصیت‌های اسطوره‌ای/ الگووار غالباً منزه از ضعف و خطا هستند، کوئلیو نگاهی انسانی‌تر و واقعی‌تر به مقوله‌ی انسانِ کامل دارد. او نقص‌هایش را می‌شناسد، می‌داند که بسیار شکست خواهد خورد، می‌داند در برخی مواقع امکان پیروزی یا حتا جنگ هم ندارد، می‌داند که نمی‌تواند جدا از دیگران باشد و نه فقط گاهی به کمک دیگران احتیاج دارد بلکه گاهی نیاز به تایید دیگران هم دارد و روحیه خود را باید در میان جمع حفظ کند. به بیان دیگر در ذهنیت کوئلیو انسان کامل وجود ندارد؛ بلکه انسان متکامل. از دید کوئلیو انسان پیوسته باید رزم کند و قدمی دیگر به جلو بردارد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
267.۶۶ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۳۰:۲۴
نویسندهپائولو کوئیلو
مترجمگروه مترجمان
راویمیکائیل شهرستانی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۴/۱۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۶۷.۶۶ مگابایت
۰۲:۳۰:۲۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
3 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اگر زندگی صحنه رویارویی ساحت نورانی انسان با ابعاد تاریک وجود خویش باشد، گریزی از رزم نخواهد بود. "راهنمای رزم آور نور" تلاشی ست برای ارائه راهکارهایی به منظور شناخت درست ماهیت این نبرد، و معنای پیروزی. صدا و اجرای میکائیل شهرستانی اثرگذاری این کتاب را دو چندان کرده.

5

با محتوا و معانی کاری ندارم ولی بنظرم خسته کننده است. حداقل اوایل کتاب، تکرار مداوم این نوع جملات است: رزم آور نور چنین میکند و چنان نمیکند... رزم آور نور اینچنین است و آنچنان نیست... طوری که به این ترکیب حساسیت پیدا میکنید!

2

بدترین نوشته ای بود که از پائولو کوئیلو دیدم. نه حالت داستانی درست و حسابی دارد نه شبیه جملات حکمت آموزش هست! بسیاری از کتاب یه سری جملس که چندان هم مرتبط نیستند و کسالت آوره.

3

کتابهای کوئیلو همه خواندنیست ، و هرکدام مفهوم خصی دارد که باید اهلش باشی تا متوجه بشی ، کسانی که دنبال رمان یا مفاهیم سطحی هستند بهتر است دنبال کتابهایی در همان سطح باشند.

4

هنوز گوش ندادم اما از صدای گویندش خوشم میاد، با کتابهای نویسنده خیلی ارتباط برقرار میکنم واسه همین خریدمش.. کیمیاگر از همین نویسنده یکی از بهترین کتابهای زندگیم بود.

5

خواهشا رمان های خارجی عشقی رو صوتی کنید که روح وروانمون رو حال بیاره بیشتر شبا گوش میدیم یا ترسناکه یا اینکه علمی تخیلی ......

5

جزو بهترین کتاب‌هایی است که بارها بهش رجوع کردم و ازش ایمان و الهام گرفتم

5

صدای آقای شهرستانی بی نظیره، به راحتی میشه با شنیدن داستان فضاها رو متصور شد.

3

۱۰۰ بار هم به این کتاب گوش بدیم کمه! حرف هاش به روح و جان آدم میشینه

5

اثار کوئیلو هر کدام حرفی دارن که باید با دقت کشید بیرون

نمایش 8 نقد دیگر
4.5
(26)
33,000
٪30
23,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رزم آور نور
٪30
رزم آور نور
پائولو کوئیلو
نوین کتاب
4.5
(26)
33,000
٪30
23,100
تومان