0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گلوله برفی

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک گلوله برفی

زندگی و تجارت وارن بافت ثروتمندترین مرد دنیا
نویسنده:
آلیس شرودر
ناشر:
فیدیبو
درباره گلوله برفی

کسب درآمد، بدون کار کردن رویای افراد زیادی است که کمتر به حقیقت می‌­پیوندد اما وارن بافت با سبک تجاری مختص به خود اثبات کرد می­‌توان پول زیادی به دست آورد بدون آنکه ساعت­‌ها در محل کار حضور داشت و سال­‌ها کار کرد. آلیس شرودر نویسنده کتاب گلوله برفی با کمک مصاحبه‌­های طولانی با وارن بافت و سایز نزدیکان او، نگاهی عمیق و جامع به سبک زندگی وارن بافت داشته است و سرگذشت خواندنی این سرمایه­‌گذار سرشناس را روایت کرده است.

‌درباره‌ی میکروبوک گلوله برفی اثر  آلیس شرودر

وارن بافت در بحبوحه­‌ی رکود اقتصادی دهه­ی 30 آمریکا به دنیا آمد. پدرش کارگزار بورس بود و علی رغم سقوط بازار سهام، آنها در شرایط نسبتا خوبی به سر می­بردند. وارن بافت علاقه­ی زیادی به علم ریاضیات داشت و آمار و ارقام او را به وجد می­آورد. اما بیش از آنکه شیفته‌­ی ریاضی باشد، به پول عشق می‌­ورزید. به همین علت تحصیلاتش را در رشته­‌ی بازرگانی ادامه داد و از دانشگاه کلمبیا پذیرش گرفت.

انتشارات فیدیبو کتاب گلوله برفی را در قالب میکروبوک عرضه کرده است. موضوع این میکروبوک برای افرادی که به سرمایه­‌گذاری علاقمندند یا به دنبال داستان­‌های الهام بخش هستند بسیار جذاب است. وارن بافت را پیامبر کسب و کار نوین آمریکایی می‌­دانند. او مشهورترین سرمایه­‌گذار قرن بیست و یکم است.

‌درباره‌ی  آلیس شرودر نویسنده‌ی کتاب میکروبوک گلوله برفی

آلیس شرودر یکی از تحلیل‌گران مطرح صنعت بیمه و بورس است. او پیش از آنکه به یک نویسنده­‌ی تمام وقت تبدیل شود به عنوان حسابدار و تحلیل­گر در یکی از بانک­‌های چند ملیتی مشغول به کار بود. مصاحبه‌­ی شرودر با وارن بافت موجب شد او کتاب زندگی بافت را تحت عنوان گلوله برفی به نگارش درآورد. این اثر یکی از بهترین کتاب­‌هایی است که توانسته تمام جزئیات زندگی بافت را به نمایش بگذارد و مورد تایید وارن بافت است. کتاب گلوله برفی خیلی زود توانست به صدر لیست کتاب­های پرفروش نیویورک تایمز برسد و از پرفروش­‌ترین کتاب­‌های معرفی شده توسط آمازون است.

چرا باید میکروبوک گلوله برفی را خواند؟

کتاب میکروبوک گلوله برفی در دسته‌ی کتاب‌های مدیریت و امور مالی قرار دارد. کتاب میکروبوک گلوله برفی برای گروه سنی بزرگ‌سال مناسب است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی میکروبوک 20 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 1 روز بخوانید. کتاب میکروبوک گلوله برفی حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع مدیریت و  امور مالی را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از میکروبوک گلوله برفی می‌خوانیم

بافت کسب درآمد و سرمایه گذاری را از سن بسیار پایینی آغاز کرد.

اگر یک چیز وجود داشت که بیش از اعداد و ارقام وارن را به هیجان بیاورد پول بود او در سن نه سالگی با فروش آدامس و نوشابه به همسایه­‌ها برای خود پول درمی‌­آورد. سال بعد در استادیوم فوتبال دانشگاه اوماها بادام زمینی می‌­فروخت. در سال 1949 وقتی در کتابخانه به کتابی با عنوان هزار راه برای کسب هزار دلار برخورد، علاقه‌­اش به پول بیشتر شد. این کتاب الهام بخش وارن شد و با یکی از دوستان مورد اعتمادش در میان گذاشت که قصد دارد تا سن ۳۵ سالگی میلیونر شود.

 او به خوبی ثابت کرد که کودک با اراده ای است: در بازده سالگی ۱۲۰ دلار پس­‌انداز داشت که در سال ۱۹۴۱ مبلغ قابل توجهی بود. او از این پس انداز برای اولین سرمایه گذاری‌­اش استفاده کرد. او شش سهم از شرکت سیتیز سرویس پریفرد خرید. سه سهم برای خود و سه سهم برای خواهرش دوریس.

او در دبیرستان هم به کار کردن ادامه داد: توپ گلف می فروخت؛ ماشین پین بال می‌­خرید و به آرایشگاه­‌های مردانه اجاره می‌­داد. اما درآمد او وقتی بالا رفت که شروع به فروش روزنامه کرد. در ۱۹۴۲ خانواده او به واشنگتن دی سی  نقل مکان کرد چون پدرش به عنوان نماینده جمهوری خواه کنگره برای منطقه دوم نبراسکا انتخاب شده بود. همین جا بود که وارن فروش روزنامه و اشتراک مجلات را در سه مسیر مختلف شروع کرد؛ یکی از آن ها سه آپارتمان معروف در واشنگتن بود که بسیاری از سناتورهای ایالات متحده در آن ها زندگی می‌کردند.

از آنجاکه بخشی از مبلع اشتراک به وارن می­‌رسید، انگیزه زیادی برای ادامه کار داشت وتلاش می­‌کرد مشتریان را حفظ کرده و از پرداخت آن­ها مطمئن شود. او در این زمان ماهی ۱۷۵ دلار درآمد داشت یعنی بيشتر از درآمد یک معلم مدرسه. طولی نکشید که پس اندازش به ۱۰۰۰ دلار رسید. وارن در سال 1944 در سن 14 سالگی اولین اظهارنامه مالیاتی­اش را پر کرد. او دوچرخه و ساعتش را به عنوان کسورات درآمد محاسبه کرد و در نهایت ۷ دلار پرداخت نمود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب میکروبوک گلوله برفی اثر آلیس شرودر بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی سرمایه گذاری و امور مالی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
260.۳۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
20 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۴۰:۰۰
نویسندهآلیس شرودر
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲۶۰.۳۹ کیلوبایت
۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
38 ٪
4
ستاره
19 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
23 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

همیشه دنبال کتاب کاملش بودم ، ولی پیداش نکردم . با توجه به این خلاصه بیشتر مایل به خوندن کاملشم . امیدوارم فیدیبو کتاب کاملش رو موجود کنه

2

یک کتاب جمع و جور و خلاصه از زندگی وارن بافت هست . شخصا نکات آموزنده زیادی در این کتاب ندیدم . صرفا یه جور بیوگرافی هست

5

خوب بود تلفیق اقتصاد و سرمایه گذاری و زندگی شخصی. انچه مهمترین است دوست داشتن و دوست داشته شدن

5

من مستندش رو از فیلیمو دیدم نفس بند میاد وقتی ب هوشمندی و سطح درآمد یک فرد قکر میکنی

1

خیلی خلاصه خوبی بود اما دلم برای خانم وارن بافت گرفت چقده سختی کشید آخرشم که مرد

4

خیلی خلاصه است ولی بسیار کتاب خوب فوق‌العاده است که نحوه کار کردن در جامعه را یاد میدهد

3

کتاب بدی نبود .خلاصه نویس بود از زندگی نامه وارن بافت .اهداف و کارهاش

5

اگر که به بورس علاقه دارید حتما بخوانیدش. این کتاب فوق العاده است.

4

فوق العاده است

1

کتاب دارای محتوی مفیدی نبود.

نمایش 2 نقد دیگر
3.5
(22)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گلوله برفی
گلوله برفی
زندگی و تجارت وارن بافت ثروتمندترین مرد دنیا
فیدیبو
3.5
(22)
10,000
تومان