0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وقتی اضطراب حمله می کند

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می کند

نویسنده:
دیوید برنز
درباره وقتی اضطراب حمله می کند

نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وقتی تبدیل به وحشت، هراس و شرم می‌شوند احتمال این که فرد دچار افسردگی و یا حمله‌ی اضطراب شود بسیار بالا می‌رود؛ اما برای درمان و بهبود فرد زمانی که اضطراب حمله می‌کند چه باید کرد؟ کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند نوشته‌ی دیوید برنز راهنمای مناسبی برای برخورد با این نوع مشکلات است.

درباره کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند

کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند نوشته دیوید برنز است که مهدی قراچه داغی آن را به فارسی ترجمه کرده است و انتشارات نوین کتاب گویا با خوانش دلارام شکوهی در مدت زمان 10 ساعت و 34 دقیقه آن را منتشر کرده است. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع اضطراب قرار می‌گیرد. این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه بدون استفاده از دارو اضطراب خود را کنترل کنیم. دیوید برنز در این کتاب با روش شناخت درمانی مهارت‌های لازم برای کنار آمدن و مقابله با افسردگی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. اساتید دانشگاه‌های معتبر ثابت کرده‌اند که رفتاردرمانی شناختی برای اضطراب هم مفید است. در واقع این کتاب به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به دارو و روان‌پزشک در شرایط روحی خوبی قرار بگیرید.

کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند در 24 فصل علاوه بر توضیح علائم و نشانه‌های بیماری افسردگی و اضطراب و ارائه راهکارهای درمانی برای کم کردن این بیماری، چگونگی مثبت اندیشی و توانایی نگرش خلاقانه و صحیح را نیز ارائه می‌کند. در واقع زمانی که ذهن فرد آمادگی داشته باشد و این قدرت را کسب کرده باشد که چطور در شرایط مختلف فکر کند و تصمیم بگیرد آن‌وقت است که زمان مواجه با اضطراب هم عملکردی موفق خواهد داشت. با این حال، باید توجه داشت روش و یا دارویی وجود ندارد که روی همه به یک اندازه تأثیر بگذارد. بعضی از بیماران علاوه بر روش‌های پیشنهاد شده در این کتاب به یک روان‌درمانگر با محبت و علاقه‌مند احتیاج دارند. پس قاعده صد در صد و مطلقی وجود ندارد. با توجه به راهنمایی‌های کتاب می‌توانید متوجه شوید که جزو افرادی هستید که در کنار کتاب نیازمند روان‌درمانگر هستید یا خیر.

کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند مناسب چه کسانی است

کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند با ترجمه‌ی روان و خوانش دل‌نشین به شما کمک می‌کند با ترس و اضطراب‌های خود مقابله کنید و روز خود را با انرژی و حال خوب شروع کنید. این کتاب برای افرادی است که تصمیم گرفته‌اند زندگی خود را متحول کنند و اضطراب را درمان کنند.

  • کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی اضطراب قرار دارد.
  • کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  •  
  • کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند جزو کتاب‌های موثر و مفید با موضوع روانشناسی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای شنیدن یک کتاب صوتی مفید دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی اضطراب زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

درباره دیوید دی برنز نویسنده‌ی کتاب وقتی اضطراب حمله می‌کند

دکتر دیوید دی برنز (David D Burns) فارغ‌التحصیل دانشکده پزشکی دانشگاه استانفورد است. او از افراد پایه‌گذار روش شناخت درمانی است. شناخت درمانی در واقع روشی است که برای درمان سریع افسردگی، اضطراب، روابط انسانی و مشکلات روانی استفاده می‌شود. دکتر برنز در حال حاضر به عنوان استادیار بخش روان‌پزشکی همین دانشگاه فعالیت می‌کند و همچنین مبتکر روش درمان از طریق نوسازی حالات انسان است. او به عنوان پژوهشگر ج.ایز معتبر و مطرحی دریافت کرده که از جمله آن جایزه‌ی ثی بنت است.

در بخشی از کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند می‌شنویم

بهبودی چشمگیر جفری بیانگر الگوی شناختی است: وقتی طرز فکرتان را عوض کنید، احساستان را تغییر می‌دهید؛ اما الگوی در معرض قرار گرفتن به شکل دیگری کار می‌کند. وقتی مشوش هستید، همیشه علتش این است که از چیزی اجتناب می‌کنید که از آن می‌ترسید. وقتی با آن غولی که از او می‌ترسید روبه‌رو می‌شوید، هراس‌هایتان را مغلوب می‌سازید.

البته ممکن است بگویید بهبودی ناگهانی جفری ناشی از در معرض قرار گرفتن او بود. وقتی او سرانجام با همکارانش حرف زد و موضوع بازنده شدن خود را در دادگاه برای آن‌ها تشریح کرد، با غولی که همیشه از آن ترسیده بود روبه‌رو گشت. فهمید این غولی که همیشه از او می‌ترسیده، دندان ندارد.

به روش‌های مختلف می‌توانید با هراس‌هایتان روبه‌رو شوید. خود من وقتی کودک بودم، از خون می‌ترسیدم. تا زمانی که وارد دانشکده پزشکی نشده بودم، این موضوع مهمی نبود. وقتی لازم شد از بازوی بیماران خون بگیرم، به این نتیجه رسیدم که این شغل را دوست ندارم و به همین دلیل یک سال ترک تحصیل کردم.

در آن یک سالی که ترک تحصیل کرده بودم، به گزینه‌هایی که داشتم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که به واقع می‌خواهم دکتر شوم؛ اما دیر یا زود دانستم که باید بر ترسی که از خون داشتم غلبه کنم. قبل از شروع دوره انترنی، تصمیم گرفتم که به مدت یک ماه داوطلبانه در بخش اورژانس بیمارستان هایلند در اوکلند کالیفرنیا کار کنم. این بخش همه ماهه از هشت هزار بیمار اورژانسی پذیرایی می‌کرد. اغلب کسانی که به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه می‌کردند، در شرایط بدی به سر می‌بردند. به همین دلیل به این نتیجه رسیدم که می‌تواند تجربه خوبی برای من باشد تا بر ترسی که از خون داشتم، غلبه کنم.

وقتی برای اولین بار قدم به اورژانس گذاشتم، به شدت مشوش بودم. نمی‌دانستم که باید انتظار چه شرایطی را داشته باشم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
637.۷۱ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۳۵:۳۹
نویسندهدیوید برنز
مترجم مهدی قراچه داغی
راویدلارام شکوهی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۲۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۳۷.۷۱ مگابایت
۱۰:۳۵:۳۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 50 مخاطب
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
10 ٪
34 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

به نظرم بهتر بود آرام تر و با لحن مؤثرتری خوانده میشد. یکنواخت و تند است. در فصل های ابتدایی، اشتباه در قرار دادن ویرگول یا مکث هم نتیجه خواندن بی دقت است که در اواخر کتاب برطرف شده. بعد از کتاب از حال بد به حال خوب، حتما این کتاب را پیشنهاد میکنم.

4

گویندگی این دست کتابهای خیلی مفید از دکتر برنز یا هر کتاب پرفروش دیگری رو لطفا به یک راوی با سواد و حرفه ای و اهل مطالعه بسپارید. این خانم اصلا به معنی جملات موقع خواندن فکر نمیکند و فقط باری به هر جهت و طوطی وار روخوانی میکند تا فقط تمام بشه. اصلا معنی و منظور نویسنده رو خیلی جاها با عدم رعایت فاصله و مکث تغییر میدهد. لطفا ما رو از فیدیبو زده و نا امید نکنید.

5

اونطوری که در نظرات خواندم با سرعت گوینده مشکلی نداشتم چون کتاب داستانی نیست و این سرعت خوب بود. محتوای کتاب در خصوص شناخت درمانی اضطراب کامل و جامع بود. ولی خوب شاید در تنهایی درمان کردن اضطراب کار آسانی نباشد و این کتاب در کنار مشاوره بتواند بسیار یاری بخش باشد.

4

به نظرم سرعت راوی اگه کمتر بود برای همه بهتر می‌شد کسی که میخواد سریع تر گوش بده سرعت خوانش رو زیاد می‌کنه، البته من همین سرعتم ۱.۵ برابر میکردم بعضی مواقع چون مطالب برای بعضیا اونقدر جدید و پیچیده نیست.

3

آزمونها اصلا مفهوم نیست در کنار فایل صوتی چند صفحه‌ای هم بصورت عکس، PDF یا . . . باید اماده میشد و مواردی مثل آزمون در اون قرار میگرفت

4

کتاب های دیگر آقای دیوید برنز رو بگذارید لطفا خصوصا کتاب حال خوب با هم ... اگه هم بتونید تو طرح رایگان بیشتر بخوانید بگذارید یکی از بهترین هدیه ها به خانواده های ایرانی میتونه باشه.

4

مرسی بابت کتاب .. مطالب کتاب هم در کل خوب بود... فقط خانم راوی مطالب و تند و بدون فاصله میخونه ..

2

کتاب روانشناسی لازمه آرامتر و باحوصله تر خوانده بشن تا مطالب برای شنونده جا بیفته،ایشون با این روایت سریع واقعا کتاب به این خوبی رو خراب کردن

4

لطفا کتابهایی را که بیشتر با اضطراب اجتماعی برخورد دارند در اختیار بگذارید.

4

امکانش هست خود کتاب رو بذارید نه فایل صوتی ??

نمایش 24 نقد دیگر
3.6
(50)
48,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وقتی اضطراب حمله می کند
وقتی اضطراب حمله می کند
دیوید برنز
نوین کتاب
3.6
(50)
48,000
تومان