0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازاریابی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بازاریابی

درباره بازاریابی

اگر به بازاریابی به چشم یک ورزش نگاه کنیم، رقابت در آن و کسب رتبه‌ی اول بسیار هیجان‌انگیزتر از یک شغل خواهد بود. برایان تریسی مرد شماره‌ی یک فروش در دنیا، دلیل اصلی موفقیت یا شکست یک مجموعه‌ی تجاری را فعالیت‌های بازاریابی آن می‌داند. او در کتاب بازاریابی، 21 دیدگاه کلیدی در زمینه‌ی بازاریابی را توضیح می‌دهد و راه حل‌هایی را برای بهبود راهکارهای بازاریابی ارائه می‌کند.

‌درباره‌ی کتاب بازاریابی اثر برایان تریسی

بازاریابی را می‌توان هنر پیش‌بینی نیازهای مشتریان در زمان حال و آینده دانست. علم بازاریابی در خدمت فروش با قیمت بالاتر و در قلمرو وسیع‌تری از بازار به کار گرفته می‌شود. به عقیده‌ی برایان تریسی، برای فروش خوب باید علم بازاریابی را مانند سایر علوم آموخت و این مهارت را با ایده‌ها و نظرهای مختلف درهم آمیخت. برایان تریسی در کتاب خود از دیدگاه‌های مختلفی علم بازاریابی را مورد بررسی قرار داده است و رموز موفقیت در این حوزه را توضیح می‌دهد. او در فصل اول کتاب از هدف تجارت می‌گوید و معتقد است کسب وفاداری مشتریان از کسب سود اهمیت بیشتری دارد و در واقع حفظ مشتریان هدف اصلی یک کسب و کار است. بنابراین با تولید کالای با کیفیت و قیمت‌گذاری مناسب می‌توان به 90درصد موفقیت دست یافت.

نسخه‌ی فیزیکی کتاب بازاریابی دارای 18فصل و نسخه‌ی صوتی کتاب بازاریابی دارای 20 بخش مختلف است. این کتاب را می‌توانید با قلم روان برایان تریسی و ترجمه‌ی دقیق مهدی قراچه داغی بخوانید و با یا صدای گرم حافظ کاظم زاده گوش کنید.

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی بازاریابی نوشته‌ی برایان تریسی

چهار موضوع مهم در بازاریابی موفق

سه سوال کلیدی در بازاریابی

بررسی بازار و اطلاعات بازاری

بازاریابی مشتری محور

چرا مردم خرید می‌کنند؟

تحلیل رقابت

دستیابی به امتیاز رقابتی

ترکیب بازاریابی

راهکارهای درباره‌ی جایگاه و محبوبیت

چهار اصل راهبردی بازاریابی

...

‌درباره‌ی برایان تریسی نویسنده‌ی کتاب بازاریابی

برایان تریسی نامی آشنا در عرصه‌ی ‌موفقیت و نویسنده‌ای محبوب در سراسر دنیاست. او در 5 ژانویه‌ی سال 1944 در کانادا به دنیا آمد. شاید باورنکردنی به نظر بیاید اما این اسطوره‌ی موفقیت در خانواده‌ای فقیر متولد شد و دوران کودکی و نوجوانی را با درآمد ناکافی برای تامین مخارج اولیه گذراند. به همین علت او تحصیل در مدرسه را رها کرد و نوجوانی‌اش را با کارگری گذراند. تریسی شغل‌های زیادی را از نظافت گرفته تا کار در کارگاه چوب‌بری و مرغداری را تجربه کرده است تا سن 20 سالگی به کارگری مشغول بود. او فردی سختکوش و با استعداد بود به همین علت تصمیم گرفت در مسیر شغلی خود تغییر ایجاد کند. او اینبار در یک کشتی نروژی به کارگری مشغول شد و با این کشتی به کشورهای مختلفی سفر کرد.

برایان تریسی پس از آزمون و خطاهای بسیار در شغل‌های مختلف، در سن 23-24 سالگی تصمیم گرفت وارد حوزه‌ی فروش شود. او برای کسب جایگاه شغلی بالاتر و افزایش فروش خود، درِ تک تک خانه‌ها را می‌زد و از محله‌ای به محله‌ی دیگر می‌رفت. اگرچه او فردی سختکوش و با اراده بود اما در نهایت از شرایط دشوار زندگی خود به ستوه آمد و تصمیم گرفت مسیر زندگی‌اش را تغییر دهد.

تریسی برای بهبود شرایط کاری خود، زندگی و روش‌های کاری افراد موفق را الگوی خود قرار داد و در سن 25 سالگی یک فروشنده‌ی حرفه‌ای شد. درواقع یکی از نکات قابل‌توجه در موفقیت برایان تریسی مقایسه‌ی خودش با افراد موفق و فعال در زمینه کاری‌اش بود که با پیروی از مسیر آن‌ها توانست به فرد موفقی در تمامی زمینه‌های فعالیتش بدل شود. او در همین سن اولین شرکت خود را ثبت و 95 نفر را استخدام کرد. او هم‌‎چنین تحصیلات خود را در سن 30 سالگی ادامه داد و کارشناسی ارشد رشته‌ی بازرگانی را در دانشگاه آلبرتا به پایان رساند. برایان تریسی تاکنون بیش از 300 محتوای آموزشی شنیداری و دیداری، 20 عنوان کتاب را منتشر و سمینارهای آموزشی مختلفی را در سراسر جهان برگزار کرده است. کتاب «قورباغه‌ان را قورت بده» معروف‌ترین اثر برایان تریسی در ایران است و اغلب او را به این نام می‌شناسند.

ترجمه‌ی کتاب بازاریابی به فارسی

مهدی قراچه‌داغی در سال 1326 در کاشان متولد شد. او تحصیلاتش را در کاشان و یزد به پایان رساند و برای ادامه تحصیل در رشته‌ی اقتصاد راهی دانشگاه شهید بهشتی تهران شد. مهدی قراچه‌داغی را می‌توان یکی از پیشکسوتان ترجمه در حوزه‌ی اقتصاد و روانشناسی دانست. او نخستین مترجم ایرانی است که در 5 در گرایش‌ مختلف روانشناسی آثاری را به فارسی برگردانده است. قراچه داغی نویسنده‌ای پرکار و فعال است که تاکنون 500 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف نظیر روانشناسی، اقتصاد، کسب وکار و کودک و نوجوان ترجمه کرده است. از آثار شاخص او می‌توان به ترجمه‌ی کتاب‌های «از حال بد به حال خوب»، «عشق هرگز کافی نیست» و « مردان مریخی و زنان ونوسی» اشاره کرد.

انتشارات ذهن آویز نسخه‌ی فیزیکی کتاب بازاریابی را با ترجمه‌ی مهدی قراچه داغی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب بازاریابی را شنید؟

کتاب صوتی بازاریابی در دسته‌ی کتاب‌های بازاریابی و مدیریت فروش قرار دارد. این کتاب برای افرادی که به دنبال افزایش بهره‌وری فروش و بازاریابی هستند یک انتخاب عالی است. کتاب‌های صوتی این امکان را به کاربر می‌دهند تا در شرایط مختلف، از زمان خود به درستی استفاده کند و با گوش کردن به کتاب مطالب مفیدی بیاموزد. انتشارات نوین کتاب گویا، ناشر تخصصی کتاب‌های صوتی است. و طیف گسترده‌ای از موضوعات مختلف را تحت پوشش قرار داده است. خوانش کتاب صوتی بازاریابی را حافظ کاظم زاده به‌عهده داشته‌است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
135.۶۰ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۲۵:۴۸
نویسندهبرایان تریسی
مترجم مهدی قراچه داغی
راوی حافظ کاظم زاده
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۳۵.۶۰ مگابایت
۰۲:۲۵:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 72 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
1 ٪
52 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب مفیدی هست. ولی کلی گویی میکنه و به جزئیات پرداخته نمیشه. در کل برای مبتدی ها خوبه و میشه به عنوان یک مقدمه برای مطالعات بعدی بهش نگاه کرد. برای من که سال هاست در کار فروش هستم مطلب جدیدی نداشت. توصیه میکنم بعد از مطالعه یا شنیدن این کتاب، کتاب شیوه گرگ از جردن بلفورت رو مطالعه کنید که به نظرم بهترین و موثر ترین کتاب برای بهبود فروش هست. موفق باشید

3

برای شخصی که اولین باره وارد دنیای تبلیغات بخواد بشه خوبه. ولی برای شخصی که تجربه عملی و علمی داشته باشه صرفا یک مرور خواهد بود. خیلی کلی هست. نمیتونم بگم مفید نبود. مفیده و یک بار خوندنش ارزش داره چون خیلی وقت گیر نیست. صدای راوی هم فوق العادست.

5

کتاب خوبی هست و ارزش خرید و شنیدن را دارد. گوینده هم خیلی آرام و شمرده قرائت می کند که زمان برای یادداشت برداری و ثبت نکات وجود دارد. تشکر از زحمات شما برای تهیه این کتاب

5

خیلى وقته مى خوام این کتاب و بخرم ولى به خاطر این رمز پویا کوفتى نمیتونم ?مرسى از مسئولین کارى کردن که دزدا که هیچى خودمم نمیتونم از کارتم استفاده کنم

4

کتاب خوب و اررش گوش دادن داره . کتابهای برایان خیلی خوبن. صدای گوینده خیلی خوبه

5

#کتاب_بعدی_من با توجه به رقابتی شدن شدید بازار لازمه که تکنیک های بازاریابی رو بلد باشیم و اجرا کنیم.بنابراین من این کتاب رو انتخاب کردم

5

اون دلیلی ک صدای بک گراند پشت صدای گویندس رو میخوام بدونم، چطور آدم تمرکز کنه؟:/

5

این کتاب فوق العاده است ، برای تمامی عزیزانی که در حوزه کسب و کار فعالیت دارند توصیه موکد میکنم . تشکر فراوان

3

خیلی عالیه که نسخه ی صوتی این کتاب رو ساختین. ممنون از شما

5

چرا نمونه هاتون تازگیا اینجوریه، دوتا صفحه اول خالی کتابا گذاشتین نمونه? صوتی ها هم که صدا نمیاد!

نمایش 42 نقد دیگر
4.6
(72)
آموزنده 🦉 (2)
48,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
بازاریابی
بازاریابی
برایان تریسی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازاریابی
بازاریابی
برایان تریسی
نوین کتاب
4.6
(72)
آموزنده 🦉 (2)
48,000
تومان