0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهنمایی های پدر پولدار برای سرمایه گذاری

معرفی، خرید و دانلود کتاب راهنمایی های پدر پولدار برای سرمایه گذاری

درباره راهنمایی های پدر پولدار برای سرمایه گذاری
این کتاب با بازگشت من از ویتنام در سال ۱۹۷۳ آغاز می‌شود، کمتر از یک‌سال قبل از آن که بخواهم از نیروی دریایی خارج شوم. یعنی، کمتر از یک‌سال باقی مانده بود که من هیچ شغلی، هیچ پولی و هیچ دارایی نداشته باشم. پس، این کتاب از نقطه‌ای آغاز می‌شود که بسیاری از شما ممکن است با آن آشنا باشید، نقطه شروع با هیچ. نوشتن این کتاب برای من یک چالش بود، به همین دلیل من آن را چهار بار نوشته و بازنویسی کرده‌ام. طرح اولیه کتاب با سطح سرمایه‌گذار معتبر به تعریف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آغاز شد، سطحی که با درآمد سالیانه حداقل ۲۰۰،۰۰۰ دلار آغاز می‌شود. پس از تکمیل کتاب برای نخستین بار، شارون لچتر ـ دستیارم ـ قانون پول ۱۰ /۹۰ پدر پولدار را به من یادآوری کرد. او گفت: «این کتاب درباره سرمایه‌گذاری‌های ثروتمندان است، برای درک بهتر موضوع باید بدانیم درآمد سالانه کمتر از ۱۰ درصد جمعیت آمریکا بیش از ۲۰۰،۰۰۰ دلار است و البته به باور من درآمد کمتر از ۳ درصد افراد شامل شرایط سرمایه‌گذار معتبر می‌شود.» بنابراین چالش اصلی این کتاب، نوشتن درباره سرمایه‌گذاری‌های ثروتمندان بود، سرمایه‌گذاری‌هایی که حداقل با درآمدهای سالیانه ۲۰۰،۰۰۰ دلار آغاز و با این حال شامل تمام خوانندگان می‌شود، صرف‌نظر از این‌که پول برای سرمایه‌گذاری‌ داشته باشند یا نه؛ چالشی تمام عیار که منجر به چهار بار نوشتن و بازنویسی این کتاب شد. کتاب با ابتدایی‌ترین سطوح سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود و تا بالاترین سطح سرمایه‌گذار خبره پیش می‌رود. حالا به جای این‌که کتاب با سطح سرمایه‌گذار معتبر آغاز شود، از سال ۱۹۷۳ آغاز می‌شود، زمانی که من هیچ شغل، پول و دارایی نداشتم. برهه‌ای از زندگی که بسیاری از ما آن‌را تجربه کرده‌ایم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۹۶ مگابایت
تعداد صفحات
456 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۱۲:۰۰
نویسندهشارون لچتر
نویسنده دومرابرت کیوساکی
مترجمناهید سپهرپور
ناشرانتشارات آوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Rich dad’s guide to investing: What the rich invest in that the poor and middle class do not,۲۰۰۰
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۲۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
112,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۹۶ مگابایت
۴۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 36 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی از کتابهای رابرت کیوساکی رو خوندم اگه بخوام براتون خلاصه کنم باید بگم همواره سعی داره بگه پولتونو بدید خونه بگیرید بعد انبوه سازی کنید وامهای کلان از بانکها بگیرید و برج بسازید راهی که برای ثروتمند شدن پیشنهاد میکنه خونه گرفتن و خونه ساختن و اجاره دادنه. نحوه ی وامگیری رم توصیح میده که فکر میکنم بیشتر به درد خود امریکاییها میخوره من از راهکارها و طرز فکر کردنش خوشم میاد کلا کارای کارمندی و شرکتی و گرفتن حقوق ثابت از دولت یا کارفرما و اینها رو رد میکنه و تمام تاکیدش اینه که شما خودتون کارفرما باشید تا دیگران برای شما کار کنند نه شما برای دیگران. اگر قصد خوداشتغالی دارید کتاب فوق العاده خوبیه از این نظر.

1

خوداشتغالی فقط تو کشورهای پیشرفته جواب میده دایی من با ۴۰ سال سابقه تولیدی و مغازه تو بازار تهران امسال به علت مالیات زیاد جمع کرد! از خودی ها مالیات کمتر گرفته میشه یا معاف هستن و نابرابری هست! کشورهایی مثل ما فقط دلالی و کارمند ثابت که حقوقشون هر سال زیاد میشه خوبه

5

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم در عین کاربردی بودن بسیار زیبا و روان داستانی هست ، هر چند راهکارهای دقیقی که ارائه شده متناسب شرایط ایران نیست اما عمق مطلب کاملا راهگشاست ، من وضعیت خوب امروزم رو مدیون کتاب های کیوساکی میدونم.

5

آخه یه کتاب مجازی، ۲۲۰۰۰ تومان؟ پول چیو دارید می‌گیرید؟

4

تمام کتاباش عالین.جدا از آموزشهای خوب.تو مملکتی که کارآفریناش کمتر از حد معموله میترکونه. هیچ تاکیدی هم روی خرید خونه نداره تاکیدش اینه که صاحب کسب و کار خودتون باشین.

5

واقعا باید اعتراف کرد که رابرت کیوساکی یک نابغه اقتصادی هست تمام کتابهاش فوق العاده است و اون دید نگرش و تجربیاتش رو داره انتقال میده برای من که بسیار با ارزشه.

5

توی ایران سرمایه گذاری خیلی پرریسک است رابرت کیوساکی وقتی توی شرکت زیرااکس بود توانست خانه بخرد آن وقت در ایران ممکن است ؟ ولی در کل بخوام بگم بسیار عالی است

4

کتاب خوبی هست، ولی چه خوب بود شاخ و برگ های اضافی و داستان‌های طولانی کمی حذف می‌شد.

5

کتاب راهبردی مفیدیه.یجورایی پیش نیازش پدر پولدار پدر بی پول و چهارراه سرمایه گذاری از کیوساکیه.

5

یکی از بهترین و تخصصی ترین کتابهای کیوساکی است با تشکر از تهیه کنندگان این کتاب

نمایش 14 نقد دیگر
4.4
(36)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمایی های پدر پولدار برای سرمایه گذاری
راهنمایی های پدر پولدار برای سرمایه گذاری
شارون لچتر
انتشارات آوین
4.4
(36)
78,000
تومان