0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اصول ریاضی فلسفه طبیعی

معرفی، خرید و دانلود کتاب اصول ریاضی فلسفه طبیعی

نویسنده:
آیزاک نیوتن
ناشر:
نشر نی
درباره اصول ریاضی فلسفه طبیعی
به این اثر بعنوان اصول ریاضی فلسفه طبیعی می‌نگرم، چرا که بنظر می‌رسد وظیفه اصلی فلسفه اینست که نیروهای طبیعی موجد حرکات در پدیده‌ها را بیابد و آنگاه از نیروهای بدست آمده پدیده‌های دیگر را تبیین کند و با این دیدگاه است که گزاره‌های کتاب‌های اول و دوم را ارائه نموده‌ام. در کتاب سوم، من این نیروها را تشریح منظومه جهانی بکار گرفته‌ام و با استفاده از گزاره‌هایی که در کتاب‌های قبلی بطریق ریاضی طرح و اثبات شده‌اند و از روی پدیده‌های سماوی، نیروی جاذبه اجسام به سوی خورشید و سیارات دیگر را بدست آورده‌ام، و آنگاه با استفاده از این نیروها و گزاره‌های دیگر که آنها نیز جنبه ریاضی دارند، حرکات سیارات، ستاره‌های دنباله‌دار، ماه و دریا را ننتیجه گرفته‌ام.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
10.۰۱ مگابایت
تعداد صفحات
690 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۳:۰۰:۰۰
نویسندهآیزاک نیوتن
مترجم بهنام شیخ باقری
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۲۰
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
250,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۰.۰۱ مگابایت
۶۹۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 42 مخاطب
گیرا 🧲 (2)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
7 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب در واقع از قوانین طبیعت تا هندسه‌ی طبیعی موجود در ساختار جهان بررسی کرده و در واقع پر است از مفاهیم ریاضی و فلسفه موجود در ساختار آن و نتیجه‌گیری... کتاب جنبه‌ی کاملا عمومی نداشته و قطعا نیازمند علاقه به فیزیک و ریاضی و هندسه‌ است. لذت بررسی تجارب تحقیقاتی و درک طبیعت موجود در تفکر نیوتون یکی از لذت های این کتاب است.

5

کتابی بسیار عمیق، که روی هر خطش باید بشدت تفکر کنید. کتابی که نقش بسیار مهمی در انقلاب علمی داشت، وقتی کتابی توسط بزرگترین دانشمند تاریخ نوشته بشه چنین تاثیری بر تاریخ علم میزاره. داشتنش باعث افتخاره... مدتها دنبالش بودم.

5

این کتاب تمامیت فلسفه حق را در هیاتی شناسایی شده و قابل دسترس.بیان کرده است.بی نظیر ترین کتابی که با تمام منطق خود خط به خط قابل اثبات است.تفسیر هستی است .امید وارم مترجم محترم نهایت سعی خود راکرده باشد.

5

اگر کسی می خواهد ریاضی بداند مهمترین کتابی که باید بخواند اصول نیوتن است. توماس هاردی این کتاب یکی از بزرگترین افتخارات هر کسی است که فقط داشته باشد حتی اگر نخواند

5

کتاب بسیار خوبی هست ولی متاسفانه نسخه چاپی در تیراژ محدود و فاصله زمانی زیاد توسط نشر نی منتشر میشه و به سختی گیر میاد و یا اصلا نیست

5

امیدوارم نسخه epub آن را جایگزین کنید. به هر رو این کتاب شاهکاری است که یافتن همانندی برای آن ممکن نیست، و هر فردی که به فیزیک گرایش دارد باید آن را بخواند.

4

قطعا این کتاب جزء کتاب هایی است که بنیاد جهان ببینی انسان معاصر بر آنها متنی گذشته است گرچه نظریه کوانتوم در فیزیک بیشتر مسائل مطرح شده در کتاب حاضر را کهنه ساخته است

5

برای فهمیدنش،خواننده باید روی قضایای مختلف هندسه مسلط باشه

4

یکی از معدود کتاب هایی که تاریخ بشر را تغییر داد. خیلی عالیه که بالخره به فارسی هم ترجمه شد

5
حال‌خوب‌کن ✨
پربار 🌳
گیرا 🧲
سخت‌خوان 💎
آموزنده 🦉

کتابی خیلی خوبیه اما برای درکش باید تسلط کامل بر ریاضیات و فیزیک داشته باشین

نمایش 7 نقد دیگر
4.3
(42)
گیرا 🧲 (2)
207,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اصول ریاضی فلسفه طبیعی
اصول ریاضی فلسفه طبیعی
آیزاک نیوتن
نشر نی
4.3
(42)
گیرا 🧲 (2)
207,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر