0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هفت داستان
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هفت داستان

نویسنده:
رضا قیصریه
درباره هفت داستان

کتاب «هفت داستان» مجموعه هفت داستان کوتاه به قلم «رضا قیصریه» است که در سال 1372 برنده قلم زرین مجله گردون شده است. او درسال 1382 برای ترجمه آثار ایتالیایی و مقالاتی در مورد ادبیات، سینما و تئاتر ایتالیا به زبان فارسی جایزه‌ای از وزارت فرهنگ و میراث فرهنگی این کشور دریافت کرد. در قسمتی از کتاب می‌شنویم: «از کلاس آمده بودم بیرون که سیگار بکشم، دیدم دختری در راهروی بلند دانشکده آرام و شمرده می‌آید. کیفی روی شانه‌اش آویزان بود و دستش را روی آن گذاشته بود. نزدیک من که رسید کمی ایستاد، تکانی داد به موهای سیاه بلندش که روی شانه‌اش ریخته بود و رفت توی کلاس. به سیگار پک می‌زدم و از پنجره، عمارت تنومند، قدیمی و دود گرفته دانشگاه وین را تماشا می‌کردم و گاهی هم نگاهی می‌انداختم به راهروی بلند دانشکده که به دهلیزی می‌مانست. سیگارم که تمام شد سیگاری دیگر روشن کردم. می‌خواستم از فرصت استفاده کنم و تا می‌شود طولش بدهم. وقتی دو مرتبه رفتم تو، درس تمام شده بود و دانشجوها داشتند بلند می‌شدند. اما آفریچ با آن صورت گرد و گونه‌های توپر و پف‌کرده‌اش هنوز پشت میز نشسته بود و داشت کتابی را که جلویش باز بود می‌بست.»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
311.۷۵ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۰۲:۰۱
نویسندهرضا قیصریه
راویحسن آزادی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۰۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۱۱.۷۵ مگابایت
۰۵:۰۲:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
25 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب رو ک شنیدم احساس مسئولیت کردم که نظرمو بنویسم. و شاید تا وقتی کتاب رو تموم میکنم خوندن نظر برای خیلی ها دیر شده باشه. اخه کم پیش میاد از استفاده از یه کتاب پشیمون باشم. تا اون جای کتاب که من شنیدم: حس و حال ایرانی های غرب زده رو به تصویر کشیده( که معمولا نه تعهد و احساسات شرقی رو داره نه نظم و علم غرب رو. و در عوض بی قیدی غرب و تنبلی های جهان سوم رو داره) ادم هایی با سطح تفکر و شخصیت پایین که تصورشون از سطح بالا و جذابیت یه سری ژست و شرایط خاصه. صدای راوی درمقابل انسان های عادی خوب ولی در مقایسه با راوی های دیگه حرف چندانی واسه گفتن نداره.ولی لحنشون به سبک داستان ها میاد. امیدوارم برای تصور کتاب قبل از خرید کمکی کرده باشم.

4

چرا شما از آقای هادی مشهدی برای قرائت استفاده نمیکنید.ایشون کتاب بوف کور رو خوندن.اینقدر وهم عجیبی در صداشون هست که...فوق العاده اند.

5

بسیار صدای زیبا برای روایت کردن شنیدم،خوشحالم که یک اپ ایرانی با کیفیت میبینم میشنوم و لذت میبرم❤️

1

اصلا جالب نبود نه هدفی نه محتوایی

2

حوصلمو سر برد...

5

جالب بود

3.4
(8)
34,000
٪30
23,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
هفت داستان
هفت داستان
رضا قیصریه

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هفت داستان
٪30
هفت داستان
رضا قیصریه
نوین کتاب
3.4
(8)
34,000
٪30
23,800
تومان