0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
واقعیت های جدید در دنیای کسب و کار

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی واقعیت های جدید در دنیای کسب و کار

درباره واقعیت های جدید در دنیای کسب و کار

کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار از مفاهیم معمول راه اندازی یک استارتاپ نظیر طراحی بوم مدل، شناخت بازار و رقبا عبور کرده است و به بیان نکات ناگفته و چالش بر‌انگیز کسب و کار پرداخته است. در مقدمه‌ی این کتاب آمده است: «حتما دیدید وقتی چیز خوبی را می خوانید، دوست دارید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، با همین حس چند وقت پیش من این کتاب را به فارسی ترجمه کردم البته با عنوان (واقعیت های جدید در دنیای کسب و کار) تا بتوانم آن را با فارسی زبان ها به اشتراک بگذارم. ما حرف های تازه ای در مورد ایجاد، مدیریت و رشد کسب و کارها داریم. این حرف ها البته بر پایه تئوری های علمی نیست، بلکه نشات گرفته از تجربه 10 ساله ما در کسب و کارمان است. شرکت ما شرکتی کوچک است و کارش تولید نرم افزار برای شرکت‌ها و گروه‌ها است. شاید برای شما جالب باشد که بیش از 3 میلیون نفر در جای جای دنیا از نرم افزارهای ما استفاده می کنند»

‌درباره‌ی کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار اثر جیسون فرید و دیوید هاینرهانسن

کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار برای اولین بار در سال 2010 منتشر شد. این اثر محتوای متفاوتی از سایر آثار چاپ شده در این حوزه دارد. نویسندگان این کتاب نگاهی نو به مفهوم اداره شرکت دارد و مطالب آن برای تمام کسانی که در این حوزه فعالیت دارند، بسیار الها‌م بخش است. نکته قابل توجه در مورد این کتاب کاربردی بون آن برای تمام کسب و کارهاست. الگو و نگرشی که این اثر ارائه می‌دهد، قابلیت پیاده سازی در نظام‌های اقتصادی متفاوت و کسب و کارهای کشورهای گوناگون است.

فرید و هاینر هانسن در کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار به موضوعاتی نظیر چگونگی شروع یک کسب‌ و کار، تکنیک‌های مبارزه برای موفقیت، راه‌های پیشرفت، بهره‌وری، برخورد با رقبا، تکامل، معرفی و تبلیغات، استخدام و آسیب‌شناسی کسب‌وکار پرداخته است.

انتشارات نوین کتاب گویا کتاب صوتی واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار را با همکاری انتشارات کتاب کوچهو با ترجمه حمید محمودزاده منتشر کرده است.این کتاب دارای 8 فصل است میانگین زمان لازم برای شنیدن هر فایل صوتی حدود 16دقیقه و حجم کل کتاب صوتی برابر 171 مگابایت است.

مروری بر فصل‌های کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار

واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار

فنون مبارزه

حرکت

تکامل

رقابت

تکامل

معرفی و تبلیغ

استخدام

آسیب‌شناسی

فرهنگ

پایان

‌درباره‌ی جیسون فرید و دیوید هاینرهانسن نویسنده‌ی کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار

جیسون فرید نویسنده و بنیان‌گذار موسسه بیس‌کمپ با نام پیشین سیگنال 37 است ا و سخنرانی برجسته در حوزه در زمینه‌های مدیریت، کارآفرینی و نرم‌افزار به شمار می‌آید و سمینارهای آموزشی مختلفی را در سراسر دنیا برگزار کرده است. او و دوید هانسن حاصل تجربیات خود در اداره یک کسب و کار را در قالب کتاب به رشته تحریر درآورده و آن را در اختیار علاقمندان قرار داده است.

دیوید هانسِن دیگر نویسنده‌ی این کتاب متولد سال 1979در کشور دانمارک است. او یک برنامه‌نویس سرشناس و حرفه‌ای است که برنامه نویسی روبی آن ریلز (Ruby On Rails) را پایه گذاری کرده است. او هم‌‌چنین هم‌بنیانگذار شرکت بیس‌کمپ است و با جیسون فرید در این وزه همکاری داشته است.

ترجمه‌ی کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار به فارسی

انتشارات نوین کتاب گویا کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار را با ترجمه‌ی حمید محمود زاده عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار را خواند؟

افراد زیادی در سراسر جهان به کار خود عشق می‌ورزند و کار کردن برای آنها حکم سرگرمی دارد. بسیاری از این افراد آرزوی راه اندازی کسب و کار شخصی خود را دارند اما به بهانه‌های مختلف آن را به تعویق می‌اندازند. نویسندگان این کتاب عوامل مختلفی را برای این تعلل برشمرده‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سه عامل ترس از آغاز، وقت کم وکمبود سرمایه اشاره کرد. این کتاب مناسب افرادی است که خود را شخصی کارافرین می‌دانند اما تفکرات رایج در این زمینه مانع آنها شده است.

کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار در دسته‌ی کتاب‌های کارآفرینی و کسب و کار قرار دارد. و برای برای گروه سنی بزرگ‌سال مناسب است. خوانش کتاب صوتی واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار را نیما کرمی به‌عهده داشته ‌است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار اثر جیسون فرید و دیوید هاینرهانسن بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی کارآفرینی و کسب و کار می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
171.۹۰ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۰۶:۰۹
نویسندهدیوید هاینمایرهانسن
نویسنده دومجیسون فرید
مترجمحمید محمودزاده
راوینیما کرمی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۰۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۷۱.۹۰ مگابایت
۰۳:۰۶:۰۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 99 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
10 ٪
62 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوبیه و برای من که قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارم مفید بود. تنها نقدی که به نظر من به این فایل صوتی وارد است اینه که اول و وسط و اخر هر فایل دقایق قابل توجهی موزیک پخش میشه که منجر به طولانی شدن بیفایده میشه و وقت رو تلف می کنه و به نظر من غیر ضروریه.

5

از نظر محتوا، کتاب برای من بسیار دلچسب و آموزنده بود. شاید فقط برای کسانی که مطالعات زیاد در این حوزه داشته باشند، ابتدایی باشه. اما برای من بسیار نکته داشت و آموزنده بود. راوی هم محشر بود. صدای غیر خسته و خوب. با اینکه به نظرم یک راوی نباید با هیجان زیاد در کلام، به برداشت شنونده جهت بده، اما ایشون حد نرمالی از هیجان رو نشون دادند که بسیار به جا بود. کتاب رو هم فهمیده بودند و برای من که خودم گاهی دلی کتابی رو با صدای بلند میخونم، کاملا واضح بود که چقدر به بیان مضاف و مضاف الیه و ... به شکل درستش تسلط داشتند. ممنون و خواهش همیشگی اینکه قیمتها رو لطفا کاهش بدید

4

نکاتی تو کتاب بیان میشه که در عین سادگی باعث پیشرفت یک کسب و کار یا نابود شدنش میشه، خیلی‌ها به خاطر رعایت نکردن همین نکات کسب و کارشون شکست میخوره. راوی خوب بعضی موزیک های انتخاب شده خوب بودن ولی مگه میخوایم موزیک گوش بدیم که تو هر قسمت حداقل ۲ دقیقه آخر فایل و یک دقیقه اول فایل موزیک گذاشته شده، بعضی اوقات وسط هر قسمت هم موزیک جداگونه داشت.

2

کتاب خوبی است برای افرادی که می خواهند تازه کسب و کار خودشان را شروع یا توسعه دهند. فقط تنها اشکالی که دارد این است که اول، آخر و وسط هر بخش زمان زیادی را به موسیقی اختصاص داده است و صدای موسیقی هم با تن بالا ست. افرادی که با هندزفری گوش میدن اذیت میشن و وقت زیادی برای موسیقی تلف می‌شود

2

زیادی با هیجان میخونه و هر لحظه لحنش رو عوض میکنه، آزار دهنده اس، فقط قسمت های مهمتر تغییر لحن داده بشه، برای بچه های دو ساله که کتاب نمیخونیم! باعث میشه بینش استاپ بدم اعصابم آروم شه. ولی محتوای کتاب تا الان که نصفش رو گوش دادم برای من مفید بوده

3

بدک نیست،،احساس میکنم نظراتش صد درجه مخالف نظرات رابرت کیوساکیه،،رابرت خیلی شبیه ایرانیها و سیستم موجود کشور فکر میکنه و در این کتاب احساس میکنم به بیزنس خیلی با دید متفاوت تر نگاه شده ،،برای یک بار گوش کردن شاید بد نباشه

3

با احترام به نظر دیگران، من اصلا با صدای راوی نتونستم ارتباط برقرار کنم و همین باعث شد به گوش دادن کتاب ادامه ندم. با اغراق خواندن و اضافه کردن لحن بیش از حد به جمله ها به نظر من برای خوندن همچبن کتاب هایی مناسب نیست و باعث پرش ذهن میشه.

2

راوی در بسیاری از موارد جمله را اشتباه میخواند. جالب هست که دوستان شنونده متوجه نشده اند. مطالب کتاب برای کسانی که در مورد گسب و کار مطالعه داشته یا آموزش دیده اند تکراری است

5

با عرض سلام من خواستم نظر دوستمون رو نقد کنم ک گفتن موزیک نباشه و.... موزیک ملایم باعث میشه که مطالبی ک قبل موزیک میشنویم؟ دوباره تکرار کنیم ک با مطالب بعدی تداخل ایجاد نشه

4

محتوای کتاب خوب بود فقط اینکه، اگر کمی محاوره ای و خودمانی تر بود، ارتباط بهتری می شد برقرار کرد و اینکه زمان طولانی موزیک بین بخش ها کار جالبی نبود.

نمایش 52 نقد دیگر
4.2
(99)
48,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
واقعیت های جدید در دنیای کسب و کار
واقعیت های جدید در دنیای کسب و کار
دیوید هاینمایرهانسن
نوین کتاب
4.2
(99)
48,000
تومان