0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قصه های من و مامان 1

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قصه های من و مامان 1

درباره قصه های من و مامان 1

مجموعه دو‌جلدی قصه‌های من و مامان، ماجراهایی ساده و شیرین از زبان کودکی است که با مادرش زندگی می‌کند و زندگی را با نگاهی جالب و زیبا تجربه می‌کند.این کودک می‌تواند کودک هر کدام از ما باشد. پسربچه بازیگوش ما سعی دارد داستان‌هایی از روزمرگی‌های شاد و شیطنت‌‌هایش در کنار خانواده‌ را در قالب داستان برای ما روایت کند، داستان‌هایی که ویولت رزاق‌پناه آنها را با الهام از تجربه‌های شخصی و شهودی که به صورتی حقیقی و عینی برای او رخ داده، تالیف کرده است. رزاق‌پناه ورودش به عرصه نویسندگی برای کودکان و نوجوانان را بر پایه تجربیات شخصی خودش آغاز کرده است. تجربیاتش حاصل داستان‌خوانی او برای کودکانش و ثبت و تالیف آنها بوده که در نهایت هم دفتری داستانی درست می‌کند و با هدایت برخی از نویسندگان سرشناس به سمت دنیای نویسندگی سوق داده می‌شود. قصه‌های من و مامان، مجموعه 33 داستان کودکانه است که در آنها رویدادهایی فانتزی در فضایی واقعی رخ می‌دهد. سفر، عشق به مادربزرگ، بیماری، رویا و خیال، بازی‌های بچه‌گانه، نظم و نظافت و دیگر تجربه‌های بکر یک کودک در محیط زندگی‌اش بستری ناب و در خور توجه برای خلق این داستان‌ها فراهم کرده است. این اثر در سال 1375 صاحب عنوان کتاب برگزیده شورای کتاب کودک و نو‌جوان و کتاب برگزیده‌ حوزه‌ی هنری شد. کتاب صوتی قصه‌های من و مامان از دو منظر دیگر نیز برای مخاطبان قابل توجه است که نخستین و قابل اعتناترین آن آهنگسازی فوق‌العاده زیبا و هوشمندانه فهیم ممتازی برای این اثر و همراه کردنش با داستان‌هاست. ممتازی در موسیقی این اثر، با ایده گرفتن از ماجرای هر قصه برای ساخت یک نثر آهنگین تلاش کرده است. این ایده جدای از جذابیت شنوایی برای کودک، به او یاد می‌دهد تا فراتر از قصه موجود در اثر بیاندیشد و اندیشه خود را در فضای زیستی‌اش بازسازی کند. این اثر موسیقایی همچنین با روایت‌گری نورا ممتازی، دختر فهیم ممتازی، همراه شده است که بی‌شک بر جذابیت و تاثیرگذاری اجرای این اثر هنری می‌افزاید. در عین حال کتاب صوتی قصه‌های من و مامان، مخاطبانش را از تصاویر فوق‌العاده موجود در نسخه چاپی کتاب نیز بی‌بهره نگذاشته است. تصویرگری نسخه چاپی این کتاب را ویدا لشکری انجام داده بود که برایش جایزه ادبی فستیوال برلین را به ارمغان آورد. نسخه صوتی این اثر با دفترچه‌ای از تصاویر موجود در نسخه کتاب همراه است و کودکان امکان رنگ‌آمیزی این تصاویر را دارند. تجربه داستان‌خوانی با موسیقی مرتبط با آن به همراه تماشای تصاویری از رخدادهای هر قصه و امکان رنگ‌آمیزی و خلق دنیایی تازه در قالب این قصه‌ها بر مبنای خیال و باور شنونده، سه امکانی است که موسسه نوین کتاب گویا در نسخه صوتی مجموعه قصه‌های من و مامان فراهم کرده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
48.۵۸ مگابایت
مدت زمان
۴۰:۰۳
نویسنده ویولت رازق پناه
راوینورا ممتازی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۰۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۸.۵۸ مگابایت
۴۰:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 66 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
4 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
4 ٪
49 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی عالی بود. واقعا کار زیبایی است؛ هم خود داستان ها و هم اجرای آنها. در هر قسمت یک ترانه مربوط به داستان هم اجرا می شود که بچه ها خیلی دوست دارند. من خریدن نسخه صوتی این کتاب را به همه دوستانم که فرزند زیر ده سال دارند پیشنهاد کرده ام

5

به نام خدا سلام سلام به همه ان شالله که خوب باشید این کتاب خیلی خیلی وخیلی خوبه حتما گوش بدید تازه ۵ ستاره یا ۱۰۰۰ ستاره هم کمه به اندازه ی ? ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ اینه ? سپاس گزارم ?? ??

3

دختر دو سال و نیمه ی من خوشش میاد. فقط کاش نسخه ی دخترونه ی من و مامان هم ساخته میشد. بعضی قصه هاش دقیقا پسرونه س. و اصلا چرا فقط قصه ی بچه با یکی از والدین. خب اگه هم مادر و هم پدر توو قصه حضور داشته باشن چی میشه. مثل قصه ی کیتی.

5

صدای راوی قشنگه آهنگهاش هم شیرین ... البته من به اینکه مثلا بچه توی زیارتگاه گم شده بود انتقاد دارم ...نیازی نیست مذهب رو بصورت زیر پوستی تو مغز بچه ها کنیم !!!

5

اصلا حس خوبی رو در من تداعی نکرد. امیدوارم دخترم خوشش بیاد. تم آهنگاش قدیمیه. آدم یاد فیلم های موزیکال دهه ۶۰ ۷۰ میفته حال آدم گرفته میشه.

5

داستان با بیان ساده و با نمک و دلنشین بیان شده و در عین حال شنیدن داستان ها از زبان یک کودک شیرینی ان را دو چندان میکند

5

دخترم وسط قصه‌ها شروع کرد گریه کردن، الانم تا گوشی رو باز میکنم میگه یه وقت اونو( قصه من و‌ مامان) رو نذاریا!!

5

من اومدم بخرم ولی نمونه رو که شنیدم حالم گرفته شد.چرا صدا کامپیوتریه؟ نمیشد یکی با صدای بچگانه بخونه؟

3

قصه ها خوب و دوست داشتنی بودن.فقط صدای راوی بیشتر به دختر کوچولوها شبیه بود تا پسر بچه ها.

5

هر دو جلد خیلی قشنگ هستند . من و بچه هایم چندین بار گوششان کرده ایم .صدای راوی خیلی دلنشین است.سپاس

نمایش 39 نقد دیگر
4.6
(66)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قصه های من و مامان 1
قصه های من و مامان 1
ویولت رازق پناه
نوین کتاب
4.6
(66)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
19,000
تومان