0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قورباغه ات را قورت بده!
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب قورباغه ات را قورت بده!

۲۱ روش برای غلبه بر تنبلی و انجام دادن کار بیش تر در زمان کمتر
درباره قورباغه ات را قورت بده!

مهم‌ترین دارایی همه‌ی ما آدم‌ها زمان است. مدیریت زمان و استفاده‌‌ی درست از آن همان چیزی است که می‌تواند زندگی افراد را تغییر دهد و آن‌ها را به نسخه‌ی بهتری از خودشان تبدیل کند؛ اما واقعیت این است که انجام این کار آسان نیست، همیشه چیزهایی وجود دارند که زمان ما می‌دزدند و ما را به حاشیه می‌برند. برایان تریسی در کتاب قورباغه‌ات را قورت بده، ۲۱ روش در مقابل خوانندگانش گذاشته است تا زمانشان را کنترل کنند.

قورباغه‌ات را قورت بده، کتابی برای مبارزه با تنبلی

قورباغه‌ات را قورت بده، ۲۱ روش برای غلبه بر تنبلی و انجام دادن کار بیش‌تر در زمان کمتر، با عنوان اصلی «eat the frog: 21 great ways to stop procrastinating and get more done in less time» اولین بار سال ۲۰۰۱ در آمریکا منتشر شد و توانست سروصدای زیادی به پا کند. قورباغه را قورت بده خیلی زود از مرزهای آمریکا فراتر رفت و به کتاب محبوب بسیاری از افراد تبدیل شد. این کتاب یک دستورالعمل برای انجام دادن به‌موقع کارهاست، فرقی نمی‌کند شما صاحب یک کسب و کار هستید، یا مادری خانه‌دار که هر روز صدها کار برای انجام دادن دارد یا یک دانشجو با تعداد زیادی پروژه و کار درسی، اگر بتوانید زشت‌ترین قورباغه را قبل از همه قورت دهید موفق‌تر خواهید شد؛ اما منظور از قورباغه چیست؟ بگذارید به نام کتاب برگردیم و ببینیم از کجا آمده است؟ نویسنده‌‌ی معروف آمریکایی مارک تواین می‌گوید: «هر صبح یک قورباغه‌ زنده را قورت بده و مطمئن باش هیچ اتفاق بدی در طول روز برایت نخواهد افتاد» به زبان ساده، سخت‌ترین کار را اول انجام دهید. اگر کاری که از آن متنفرید را اول انجام دهید در واقع سخت‌ترین قسمت روز را سپری کرده‌اید و درنتیجه به‌راحتی می‌توانید به سراغ بقیه‌ی روز بروید. به همین سادگی

قورباغه‌ات را قورت بده تاکنون به بیش از ۵۰ زبان دنیا برگردانده شده است و نسخه‌های چاپی و کتاب صوتی آن در سراسر دنیا طرفداران خودش را دارد. نسخه‌ی pdf انگلیسی این کتاب به‌صورت رایگان در دسترس است.

 خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده

گام اول در قورت دادن قورباغه چیدن میز غذاست. اول باید بدانید چه چیزهایی را باید انجام دهید و انجام دادن چه چیزهایی بی‌فایده است. باید مسیر را برای خودتان کاملاً شفاف کنید و بعد با شجاعت تمام به سراغ سخت‌ترین قسمت کار بروید. این تمام چیزی است که باید بدانید و به کمک آن خواهید توانست تغییر را ایجاد کنید. برنامه‌ریزی از قبل، استفاده از قانون ۲۰/۸۰، بررسی دقیق پیامد کارها و درجه‌بندی و پیدا کردن مهم‌ترین اهداف همان چیزهایی هستند که در این کتاب یاد خواهید گرفت. قورباغه‌ات را قورت بده به شما می‌گوید هرگز وقت کافی برای انجام همه‌ی کارها وجود نخواهد داشت بنابراین باید تصمیم بگیرید، از کاغذ و قلم استفاده کنید، کارها را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و اهدافتان را رها نکنید. در بخش نتیجه‌گیری که در پایان کتاب آمده است هم خلاصه‌ای از ۲۱ روش تریسی آمده که برای یادآوری می‌توانید به آن مراجعه کنید.

درباره‌ی برایان تریسی، مردی با روش‌های باور نکردنی

برایان تریسی یکی از توانمندترین سخنرانان دهه‌های اخیر است و افراد زیادی معتقدند او همان کسی است که مسیر زندگی و کسب و کارشان را متحول کرده و راز موفقیت را در مقابلشان گذاشته است. او متولد سال ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا است. او از آن دسته بچه‌هایی بود که مدرسه برایش جذابیت زیادی نداشت، از طرف دیگر شرایط مالی خانواده‌ی او چندان مناسب نبود، همه‌ی این‌ها به این منجر شد که برایان بیشتر از درس به کار فکر کند و از زمان نوجوانی در مشاغل سطح پایین مختلفی مشغول به کار شود. واقعیت این بود که این نوع شغل‌ها و درآمد پایین نمی‌توانست او را راضی نگه دارد و همین باعث شد برایان به سمت کار فروش کشیده شود. او از رفتن به در خانه‌ها شروع کرد و استعداد زیادی هم از خود نشان داد. در طی سال‌های اولیه‌ی کار خود او سعی کرد هرچه بیش‌تر یاد بگیرد و سپس شرکت خودش را تأسیس کند. او همچنین به دانشگاه آلبرتا رفت و تحصیلات خود را در زمینه‌ی فروش ادامه داد. او کم کم شروع به مشاوره دادن زمینه‌هایی مانند رهبری، فروش، تعیین استراتژي، خلاقیت در کسب و کار و کشف مسیر موفقیت کرد. همچنین تریسی چندین جلد کتاب هم در این زمینه‌ها نوشته است که همگی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا هستند. بهانه تراشی ممنوع، موفقیت شخصی، نیروی اعتماد به نفس، افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند و تأثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر تعدادی از این کتاب‌ها هستند. تریسی به سراسر جهان سفر کرده و سمینارهای متعددی برگزار کرده است. سال‌ها پیش پزشکان تشخیص دادند این مربی توسعه فردی به سرطان حنجره مبتلا شده است اما او این مانع را هم پشت سر گذاشت و هنوز هم می‌نویسد و سمینار برگزار می‌کند.

انتشار قورباغه‌ات را قورت بده به فارسی

قورباغه‌ات را قورت بده چندین بار به فارسی برگردانده شده است. ترجمه‌ی علی اکبر قاری که نشر آزمون آن را با عنوان «آن قورباغه را بخور» منتشر کرده است یکی از این ترجمه‌هاست. ترجمه‌ی دیگری که با عنوان آن قورباغه را قورت بده چاپ شده است ترجمه‌ی علیرضا میرزایی از این کتاب است. فریدون تازه زاده و مهناز عبدی هم این کتاب را به فارسی برگردانده‌اند.

یکی دیگر از ترجمه‌های مشهور و خوب قورباغه‌ات را قورت بده، ترجمه امیر جهانیان نجف‌آبادی و حدیث ایمانی است که نشر کیاراد منتشر کرده است. نسخه‌ی الکترونیک این کتاب در فیدیبو در دسترس است و می‌توانید در همین صفحه آن را خریداری و دانلود کرده و روی اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو بخوانید.

چه کسانی باید قورباغه را قورت بدهند؟

‌تکنیک قورت دادن قورباغه تکنیکی برای نجات دادن همه‌ی آدم‌هایی است که همیشه در بین انبوهی از کارها در حال چرخیدن هستند. اغلب این افراد کارهای بسیار زیادی را برای یک روز در نظر می‌گیرند اما تخمینشان از کاری که می‌توانند در طول یک سال یا یک دهه انجام دهند بسیار اندک است و این یعنی آن‌ها باید قورباغه را پیدا کنند. اگر می‌خواهید بهره‌وری بیشتری داشته باشید و زمان از دست رفته‌تان به حداقل برسد استفاده از روش‌های کتاب را شروع کنید. هر بار روی یکی از روش‌ها وقت بگذارید و سعی کنید آن را به بخشی از سبک زندگی خودتان تبدیل کنید. قورباغه‌ات را قورت بده برای هرکسی که می‌خواهد با سرعت بیشتری در مسیر اهدافش گام بردارد یک همراه مناسب است.

در بخشی از کتاب قورباغه‌ات را قورت بده می‌خوانیم

تنها وسیله قطعی موفقیت این است که کار شما هرچه که باشد، همیشه نسبت به آن چه از شما خواسته شده، کار بیشتر و بهتری انجام دهید.

اوگ ماندینو

انجام دادن فعالیت‌های فوق‌برنامه مانند انجام دادن تکالیف خانگی است و یکی از مهم‌ترین اصول بهره‌وری شخصی است. ببینید نیاز دارید چه چیزی را یاد بگیرید تا بتوانید کارتان را به شیوه‌ی عالی انجام دهید. هرچه در خوردن نوع خاصی از قورباغه بهتر باشید، احتمال این‌که به خوردن آن مشغول شوید و آن را به پایان برسانید، بیشتر می‌شود.

دلیل اصلی تنبلی و تعویق کارها حسی از عدم صلاحیت، عدم اعتماد به نفس یا ناتوانی در ناحیه کاری وظیفه موردنظر است.

احساس ضعیف بودن یا ناکارآمد بودن در یک ناحیه کاری برای ترساندن شما از شروع تمام کار کافی است.

به طور مدام مهارت‌های خود را در نواحی کاری کلیدی و موردنیازتان، به روز نگه‌دارید. به خاطر داشته باشید اگرچه اکنون دارای وضعیت خوبی هستید اما آگاهی و مهارت‌های شما با گذشت زمان با سرعت بالایی در حال کهنه شدن و از دور خارج شدن هستند.

پت رایلی، مربی معروف بسکتبال در این زمینه، حرف خوبی می‌زند، او می‌گوید: اگر در کارتان در حال بهتر شدن نیستید، بدانید که در حال بدتر شدن هستید.

یکی از سودمندترین تکنیک‌های مدیریت زمان، این است که در کارهای کلیدی خود مدام بهتر و به‌روزتر شوید. پیشرفت شخصی و شغلی یکی از بهترین مواردی است که زمان زیادی را برای شما صرفه‌جویی خواهد کرد. هرچه در کار اصلی خود بهتر باشید، برای شروع آن، برانگیخته‌تر و مشتاق‌تر خواهید بود.

هرچه بهتر باشید، انرژي و اشتیاق بیش‌تری خواهید داشت زمانی که می‌دانید، کاری را می‌توانید به‌خوبی انجام دهید، غلبه بر تنبلی‌تان برایتان آسان‌تر می‌شود و کار را بهتر و سریع‌تر از هر موقع دیگری انجام می‌دهید.

تنها کمی اطلاعات بیشتر یا فقط مهارت اضافی می‌تواند تغییر بزرگی در توانایی شما برای خوب انجام دادن کار ایجاد می‌کند.

مهم‌ترین کارهایی که انجام می‌دهید را شناسایی کنید و سپس برنامه‌ای برای به روز رسانی مداوم مهارت‌هایتان در آن کارها، بریزید.‎‌

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
551.۳۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجم امیر جهانیان نجف آبادی
ناشرانتشارات کیاراد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Eat that frog!:۲۱ great ways to stop procratinating and get more done in less time
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۲/۰۷
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
25,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۵۱.۳۳ کیلوبایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 128 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
4 ٪
76 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از بزرگترین مشکلات این کتاب و کتابای مشابه اینه که آدم رو از زمان حال دور میکنه و به آینده گره میزنه! به عبارتی شما کارها رو انجام میدین و یکی یکی خط میزنین بدون اینکه کوچکترین لذتی ازشون ببرین. اولش همه چب خوبه ولی تو طولانی مدت این روشها پویایی و نشاط رو میکشن.

5

واقعاکاربردی وعالیست درصورتی که به ان عمل کنیدوتکرارکنیدتاعادت شود.انوقت است که معجزه فردی نمایش داده خواهدشد.

3

برای کسی که تا حالا چیز زیادی راجع به برنامه ریزی نخونده میتونه خیلی مفید باشه... ولی برای کسی که اطلاعات متوسطی داره بااینکه چند نکته مهم و خوب براش داره اما اکثر کتاب حرف های تکراری هست که همه راجع به برنامه ریزی میگن...

5

از سری کتاب های موفقیت ک خیلی خیلی کاربردی هم هست.. پیشنهاد میکنم علاوه بر این کتاب ،کتاب خرده عادت ها از استفان گایز رو هم مطالعه کنین... در مورد اثر مرکب ک اصن نیازی به معرفی ندارع ((:

5

کتاب خوبیه...فقط باید بهش عمل کرد...خیلیا میگیرن این کتابو ولی به چیزایی که میگه عمل نمیکنن بعد میگن کتاب به درد نمیخوره...من نتایجش رو دیدم...اثر مرکب دارن هاردی هم خیلی میتونه در کنار این کتاب مفید باشه

5

کتاب خیلی خوبیه برای کسانی که واقعا دنبال موفقیت و تغییر در جهت مثبت هستند. این کتاب رو به بچه هایی که می خوان در کنکور موفق بشن پیشنهاد میکنم خیلی می‌تونه کمکشون کنه

5

کتاب بسیار عالی و مفیدی هست اگر واقعا بتونید به تمام نکاتی که ذکر شده توهمین کتاب و کتاب های دیگش توجه کنید وبهشون عمل کنید واقعا به اهدافتون میرسید و فرد موفقی میشید

5

کتاب خوبیه و چکیده ی کتابای روانشناسی البته به شرط عمل کردن

5

کتاب خیلی خوبیه برای کسانی که میخوان فرد موثر و موفقی باشن در اینده، به نظر میرسه اگر راهکارهارو کاملا انجام بدی، میتونی ایندتو کاملا عوض کنی.

5

این کتاب و کتاب هایی مثل این باعث میشه دیگه تنبلی سراغ آدم نیاد و تلاشش رو بیشتر کنه و به تبعش نتایج عالی دریافت کنه.خیییلی عالیه

نمایش 66 نقد دیگر
4.4
(135)
آموزنده 🦉 (1)
17,500
٪20
14,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قورباغه ات را قورت بده!
٪20
قورباغه ات را قورت بده!
۲۱ روش برای غلبه بر تنبلی و انجام دادن کار بیش تر در زمان کمتر
انتشارات کیاراد
4.4
(135)
آموزنده 🦉 (1)
17,500
٪20
14,000
تومان