0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خلق مدل کسب و کار

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک خلق مدل کسب و کار

ناشر:
فیدیبو
درباره خلق مدل کسب و کار

کتاب «خلق مدل کسب‌وکار» اثری از «الکساندر اوستروالدر» و «ایوز پیگنور» است. این دو نویسنده در این کتاب کوچک و جمع‌وجور توانسته‌اند ساده‌ترین و جدیدترین راهکارها برای داشتن کسب‌وکاری موفق و خلاقانه را به مخاطبان آموزش دهند. نویسندگان در نوشتن این اثر به حاشیه نرفته‌اند و فقط مطالب ضروری و لازم در رابطه با خلق کسب‌وکاری موفق را در آن جای داده‌اند. کتاب خلق مدل کسب و کار با ترجمه‌ی گروه مترجمان در انتشارات فیدیبو منتشر شده است.

درباره کتاب خلق مدل کسب‌وکار

کتاب خلق مدل کسب‌وکار راهنمای جامعی برای کسب‌وکارهای نوآور و خلاق است. خواندن این کتاب‌چه‌ می‌تواند نوع تفکرات تجاری شما را متحول کند. با استفاده از راهکارهای این کتاب می‌توانید ارتباط موثر با مشتری را درک کنید، برای ارائه‌ی محصولات و خدمات پرطرف‌دار و پرفروش الهام بگیرید و همچنین با موثرترین پلتفرم‌های تجارت امروزی آشنا شوید. با استفاده از این کتاب می‌توانید کسب‌وکاری بسازید که ارزش خلق می‌کند. اگر ایده‌ای دارید که می‌خواهید آن را به یک تجارت تبدیل کنید و یا کاری دارید که می‌خواهید با توجه به نیاز مشتری، آن را بهینه کنید، این کتاب برای شما نوشته شده است. این کتاب برای دارندگان کسب‌وکار و کسانی که می‌خواهند با مدل‌های تجاری آشنا شوند، مناسب خواهد بود. همچنین کارآفرینان بلندپرواز و خوانندگانی که در مورد عناصر کلیدی در کسب‌وکارها کنجکاو هستند، مطالب آموزشی مفید در این کتاب وجود دارد.

برای ایجاد یا توسعه‌ی هر کسب و کار، داشتن مدل‌های مختلف کسب‌وکار از هر چیزی مهم‌تر است. این مدل‌ها نشان می‌دهند که مشتریان شما چه کسانی هستند، شرکای‌تان چه کسانی هستند، از کجا کسب درآمد می‌کنید و در کدام فعالیت‌ها شرکت دارید. شاید همه‌ی این‌ها کنار هم کمی گیج‌کننده و دشوار به نظر برسد، اما اوستروالدر و پیگنور اینجا هستند تا همه چیز را برای‌تان آسان‌تر کنند. آن‌ها این کتاب را به زبانی ساده و روان نوشته‌اند و برای فهم مطالب و مفاهیم آن لازم نیست روی معنی کلمات و جملات وقت بگذارید. اما به همین آسانی هم نیست. مطالب این کتاب‌چه هر قدر هم خوش‌خوان و روان باشد، به این معنی نیست که توانسته‌اید به یک تاجر و بازاریاب حرفه‌ای تبدیل شوید. باید این کتاب را به دقت بخوانید و روی تمام مفاهیم آن دقت کنید. از آن جا که این اثر چند صفحه بیشتر ندارد و خواندن‌اش وقت زیادی نمی‌گیرد، پس می‌توانید به راحتی آن را چند بار بخوانید و مطالب را از ابتدا مرور کنید.

درباره نویسندگان کتاب خلق مدل کسب‌وکار

الکساندر اوستروالدر یکی از موسسان شرکت استراتژیزر است که در زمینه‌ی برگزاری دوره‌های آنلاین خلق مدل‌های مختلف کسب‌وکار فعالیت می‌کند. ایوز پیگنور هم فارغ‌التحصیل علوم کامپیوتر از بلژیک است. او در دانشگاه لوزان و دانشگاه ملی سنگاپور، سیستم‌های اطلاعات مدیریت تدریس می‌کند.

در بخشی از کتاب خلق کسب‌وکار می‌خوانیم

سناریوهایی بنویسید که مشتری در آن‌ها نقش اول را داشته باشد؛ درست مثل نمایش‌نامه‌‌نویسی که برای داستان‌اش شخصیت‌پردازی می‌کند، شما هم می‌توانید سناریوهای تجاری بنویسید. برای نوشتن این سناریوها دو رویکرد وجود دارد. اولی نوشتن سناریوهای صریح و مستقیمی است که مشتریان ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوند. به نقشه‌ی هم‌دلی نگاه کنید، از آن الهام بگیرید و در مورد هر یک از پرسوناهای مشتری متن کوتاهی بنویسید که شامل نیازها، آرزوها، اهداف و نگرانی‌ها باشد. هر یک از سناریوها باید 300 کلمه باشد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
191.۷۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
20 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۴۰:۰۰
نویسندهالکساندر اوستروالدر
نویسنده دومایوز پیگنور
مترجمگروه مترجمان
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۲/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱۹۱.۷۷ کیلوبایت
۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 51 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
29 ٪
3
ستاره
19 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
15 ٪
28 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

سلام?. دقت کنید این نسخه میکروبوک هست و ممکنه انتظارتون رو برآورده نکنه??. میکروبوک کلیّات رو مرور میکنه? و بعد از خوندن (یا گوش کردن) متوجه میشید که چرا علاقه‌مندان حرفه‌ای کتاب توجه چندانی به میکروبوک‌ها نشون نمیدن???

4

لطفا نسخه اصلی کتاب رو بزارید ، این میکرو بوک اصلا قابل مقایسه با نسخه اصلی نیست و خوندنش هیچ فایده ای نداره ، بسیار کوتاه و نامفهوم

3

میتونه بهتون کلی ایده بده در واقع راهنمایی خوب جهت رسیدن به فهم مدل های کسب و کاره شروعی خوب برای کتاب خوانی بدرود به امید کسب و کاری علمی تر

4

فیدیبو،ترجمه نسخه اصلی رو هم اضافه میکنید

4

نسخه اصلی کتاب را لطفا بزارید. میکروبوک به درد نمیخوره. این کتاب را باید جمله به جمله اش را خواند

4

لطفا اصل کتاب رو قرار بدید چون این خلاصه اصلا کاربردی نیست. این کتاب بسیار فوق العاده و کاربردی هست

3

کتاب نیست ترجمه یک مقاله است که هیچ کاربردی هم ندارد

4

خلاصه کتاب رو می تونید از سایت انتشارات آریانا قلم دریافت کنید و رایگان

5

برای هر کس که قصد ورود به کسر آفرینی رو داره واقعا لازمه این کتاب رو مطالعه کنه

5

با اینکه کوتاه بود ولی میتونه خیلی ارزشمند باشه و ایده به آدم بده

نمایش 18 نقد دیگر
3.7
(52)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خلق مدل کسب و کار
خلق مدل کسب و کار
الکساندر اوستروالدر
فیدیبو
3.7
(52)
10,000
تومان