0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت تمرکز دستیابی قطعی به توفیق های شخصی و شغلی

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت تمرکز دستیابی قطعی به توفیق های شخصی و شغلی

درباره قدرت تمرکز دستیابی قطعی به توفیق های شخصی و شغلی

در این دنیای آشفته و شلوغ یکی از توانایی هایی که داشتن آن به موفق شدن ما کمک می‌کند، تمرکز است. آنچه در زندگی برای ما اتفاق می‌افتد نتیجه‌ی انتخاب‌های ماست. اگر این انتخاب‌ها با دقت و تمرکز نباشند ما پیوسته به گرفتن تصمیم های بد عادت می‌کنیم و درست آن زمان است که این عادت‌ها تاثیر خود را روی زندگی شخصی و کاری مان می‌گذارد. پس برای تمرکز داشتن و درک قدرت تمرکز چه کار باید کرد؟ جک کنفیلد و همکارانش در کتاب قدرت تمرکز به این سوال ها پاسخ می‌دهند.

‌درباره‌ی کتاب قدرت تمرکز

کتاب قدرت تمرکز در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار دارد. این کتاب مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است و انتشارات البرز با ترجمه‌ی عباس چینی، مرجان اندرودی آن را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. جک کنفیلد و همکارانش در کتاب قدرت تمرکز به افرادی که نمیدانند چطور به موفقیت و اهدف خود دست پیدا کنند این نکته را متذکر میشود که در واقع نداشتن تمرکز یکی از دلایلی است که انسان را از راه موفقیت باز می دارد. او در این کتاب با ارائه راهکارهای کاربردی و قابل اجرا مخاطب را به این سمت سوق میدهد که تمرکز بر توانایی ها در نهایت به کسب ثروت، موفقیت و شادی در زندگی کمک میکند.

این کتاب بر 10 استراتژی متمرکز شده است تا به افراد در رسیدن به حداکثر پتانسیل در زندگی تجاری، شخصی و مالی کمک کند. ممکن است در ابتدا برخی از این راهکارها برای خواننده ساده به نظر برسند مثل قرار دادن دئودورانت روی تاول تب؛ اما همین نکات ریز و ظریف که اغلب، افراد نسبت به آنها بی توجه هستند میتواند به قدری تاثیرگذار و نتیجه بخش باشند که موفقیت فرد را تضمین کند. گاهی همین نکات ساده و ظریف در کارهای پیچیده و بزرگ به کار می آیند. زبان کتاب ساده و روان است تا همه ی افراد در موقعیت های شغلی و تحصیلی که هستند بتوانند از مطالب آن استفاده کنند.

هر کدام از این ده استراتژی در بخشی مجزا شرح و توضیح داده شده اند. هر بخش دارای راهکارهایی است که انجام الگوها و تمرین های آن مثل یک مربی باتجربه همراه شماست. برای خواندن این کتاب میتوانید یک دفترچه و خودکار همراه داشته باشید و نکات ضروری را برای خود بنویسید.

 کتاب قدرت تمرکز حجم متناسبی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی کاربردی با موضوع روانشناسی موفقیت بخوانند مفید خواهد بود. تعداد صفحات این کتاب به شکلی است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در کمتر از 20 روز بخوانید.

‌در بخشی از کتاب قدرت تمرکز می‌خوانیم

عادات شما کیفیت زندگی تان را معین می کند

امروز اغلب مردم نگران روش زندگی خود هستند. عباراتی مانند: «من دنبال کیفیت بهتری از زندگی می‌گردم»؛ یا: «من تنها می‌خواهم زندگی‌ام را راحت کنم.» بسیار رایج شده است. به نظر می‌رسد حرکت عجولانه به سمت موفقیت مادی و همه نشانه‌های زندگی‌ای به‌اصطلاح موفق. کافی نیستند. برای واقعا ثروتمند بودن» تنها استقلال مالی کافی نیست بلکه ثروتمند شدن با روابط پُرمعنا و پرثمر داشتن، بهبود وضعیت سلامت جسمی و لذت بردن از تعادلی پربار میان زندگی شخصی و شغلتان پدیدارمی گردد.

تغذیه روحتان نیز نیازی اساسی است. پی بردن به این امر و بسط دادنش زمان می‌برد. این کار مراحلی پایان‌ناپذیر دارد. هرچه بیشتر در مورد خودتان آگاهی داشته باشید این‌که چگونه می‌اندیشید» چگونه احساس می‌کنید. هدف واقعی‌تان چیست و می‌خواهید چگونه زندگی کنید - زندگی‌تان بیشتر جریان می‌یابد.

به جای آن که هر هفته به سختی کار کنید. انتخاب‌های بهتر را برپایه بینش و آگاهی غریزی از کار درستی که باید انجام دهید. آغاز می‌کنید. این مرحله بالاتر از آگاهی‌ای است که کیفیت روزانه زندگی‌تان را معین می‌کند. در فصل 10زندگی براساس هدف، روشی منحصر به فرد را به شما نشان خواهیم داد که همه اين مسائل را برایتان ممکن می‌سازد. این راهی هیجان‌انگیز برای زندگی کردن است.

درباره نویسندگان کتاب قدرت تمرکز

جک کنفیلد یکی از سخنرانان برنده جایزه و یک رهبر شناخته شده بین المللی در توسعه شخصی و استراتژی‌های عرصه موفقیت است. او به عنوان مبدع محبوب سری کتاب‌های سوپ جوجه برای روح به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آموزش داده است تا فرمول‌های مدرن خود را برای موفقیت به دست بیاورند. شاگردان او در سراسر جهان مطالب و روش‌های کنفیلد را در کشورهای مختلف جهان آموزش می‌دهند.

کنفلید همچنین به عنوان نویسنده بیش از 150 کتاب (از جمله 66 کتاب پرفروش) با بیش از 100 میلیون نسخه به 47 زبان در سراسر جهان دارد. در سال 2014، مجله SUCCESS او را به عنوان یکی از مهم‌ترین رهبران رشد و پیشرفت شخصی نامید. او به دلیل داشتن بیشترین تعداد کتاب غیرداستانی در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در همان سال رکورد جهانی گینس را در اختیار دارد.

او به عنوان یک مربی موفق سال‌هاست که در سمینار و همایش‌های مختلف سخنرانی کرده است. کنفیلد یک کسب و کار 80 میلیون دلاری دارد که با زحمات و تلاش‌های زیادی آن را ساخته است.

مارک ویکتور هانسن، یکی از افراد مشهور و برجسته در زمینه موفقیت و بازاریابی است. او به عنوان سخنران در همایش‌های بزرگی حضور داشته است و همراه کنفیلد یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه برای روح است. مجله USA Today این کتاب را جزء 150 کتاب برجسته جهان در سال‌های اخیر معرفی کرد.

لس هیویت نیز از نویسندگان و سخنرانان انگیزشی آمریکاست که سال‌ها است در این زمینه فعالیت می‌کند.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب قدرت تمرکز اثر جک کنفیلد، لس هیویت، مارک ویکتور هنسن بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۶۷ مگابایت
تعداد صفحات
410 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۴۰:۰۰
نویسندهجک کنفیلد
نویسنده دوملس هیویت
نویسنده سوم مارک ویکتور هنسن
مترجممرجان اندرودی
مترجم دومعباس چینی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The power of focus
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۲/۱۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
75,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۶۷ مگابایت
۴۱۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 55 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
9 ٪
30 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب عالیه. زندگی منو از سال نود و دو متحول کرد.برای بار دوم میخرمش!

5

کتابهای جک کنفیلد همه عالی هستند مثل اصول یا مبانی موفقیت.من این کتابو نسخه چاپیشو خوندم.ولی بخاطر اصول و راهکارهاش از فیدیبو هم خرید کردم تا همیشه تو دسترس باشه

5

فوق العاده است برای هر مطلب آن نیاز است روزها تمرین کرد ، هرکسی مدتی با همین کتاب مخلوط شود به شکل و فرم و عادت خود نویسنده در می آید.

1

ترجمه خیلی بدی داره اصلا منظورش متوجه نمیشی مثل ترجمه های نرم افزاری میمونه

5

سلام واقعا کتاب ضعیفیه اصلا نخرید هزارتومن هم نمی ارزه، کتاب قدرت عادت را کپی کرده با سطحی نگری

5

کتاب بسیار خوبی است و به نظرم تمام عوامل موقر بر تمرکز را شرح داده است.

3

کمی گزافه گویی شده است اما نکات خوبی هم در کتاب دیده می شود.

5

کتاب بسیار زیبا و کاربردی از نظر بالا بردن قدرت تمرکز بود

2

کتاب رو خریداری کردم ولی باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید

4

خوب و آموزنده

نمایش 20 نقد دیگر
4.3
(56)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت تمرکز دستیابی قطعی به توفیق های شخصی و شغلی
قدرت تمرکز دستیابی قطعی به توفیق های شخصی و شغلی
جک کنفیلد
انتشارات البرز
4.3
(56)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
35,000
تومان