0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
با نوجوان نافرمان چگونه ارتباط برقرار کنیم؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب با نوجوان نافرمان چگونه ارتباط برقرار کنیم؟

ده گام برای حل تعارض و بازسازی ارتباط
درباره با نوجوان نافرمان چگونه ارتباط برقرار کنیم؟
کتاب " با نوجوان نافرمان چگونه ارتباط برقرار کنیم" ده گام برای حل تعارض و بازسازی ارتباط در نوجوان نافرمان را معرفی می‌کند. این کتاب به این دلیل انتخاب شد که بسیار مفید، کاربردی و به دور از ابهام بود. ساختار کتاب به گونه‌ای است که درمانگر و خواننده درک جامع و یکپارچه نسبت به شرایط نوجوان نافرمان و اصول عملی موثر برای تغییر تدریجی عادات منفی نوجوان و مدیریت رفتار والدین به دست می‌آورد. نویسنده در اکثر فصول کتاب کوشیده مسائل و مشکلات موجود را به صورت موردی با فنون متنوع، برگه کار و کار عملی توصیف کند. این کتاب کمک می‌کند تا بتوانید محیط مناسبی برای تربیت نوجوان خودایجاد کنید و در برابر صدای بلند فرزندتان راه درستی را انتخاب کنید. این کتاب شیوه‌ای را به شما می‌آموزد که قوانین قابل بحث و گفت‌وگو را درون خانواده‌‌ای متمدن پیاده نمایید و در برابر موضوعات مورد منازعه با مذاکره به توافق برسید. همچنین شما را راهنمایی می‌کند تا باورها و اعتقادهای اشتباهی که نسبت به همدیگر دارید را کنار بگذارید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۶۴ مگابایت
تعداد صفحات
368 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۱۶:۰۰
نویسندهراسل براکلی
نویسنده دومآرتور رابین
نویسنده سومکریستین بنتون
مترجم شهناز خالقی پور
مترجم دوم فاطمه سادات طباطبائی نژاد
مترجم سوم ملیحه سادات کاظمی
ناشرسلام سپاهان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Your Defiant Teen, 10 Steps to Resolve Conflict and Rebuild Your Relationship
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۲۷
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۶۴ مگابایت
۳۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
22 ٪
4
ستاره
55 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام اینکه نوجوانان سرکش و نافرمان هست کاملا درسته من برا بچم هیچی کم نزاشتم ولی رفتارای وحشتناک میکنه که غیر قابل پذیرش هر چی هم باهاش کنار میام بدتر میشه تنبیه هم کردم ولی بازم بی فایده هست چنو دقته گیر داده موتور میخواد یه مدت گیر داده بود باید گوشی اندروید با اینترنت بگیرم براش روز به روز بدتر میشه نمیدونم چه رفتاری باهاش بکنم لطفا راهنماییم کنید واقعا کم آوردم برا خرید موتور سن قانونی نداره بدون اجازه موتور دیگرون برمیداره میره خیابون گردی میکنه وقتی هم بهش میگم چرا اینکارو میکنی میگه دوست دارم درساشو نمیخونه بی انضباط شده من دیگه کم آوردم دنبال کتابی میگردم که بهم کمک کنه هر کی میدونه چه کتابی میتونه به من راهنمایی کنه لطفا راهنماییم کنه

4

چقدر غمگین میشم وقتی میبینم به نوجوانان به دید افرادی سرکش و نافرمان نگاه میشه... در صورتی که همه رفتارهای نوجوانان، واکنش صریح به تناقضاتی است که در والدین و دنیای اطرافشان میبینند. کاش سعی میکردیم دنیا و رفتارهایمان را بهتر کنیم به جای اینکه به یکی از خلاق ترین و متفکرترین دوران‌های سنی، لقب سرکش بزنیم!!!

5

یک کتاب خوب که باعث میشه به نوجوان به چشم یک آدم غیر قابل قبول نگاه نکنیم بلکه هر نوجوانی تا حدی میتونه مصداق این شعر باشه که :چنان که پرورشم می دهند، می رویم.

4

کتاب ارتباط با پدر و مادر نافرمان رو هم بنویسید خب

4

عالی بود راه کارهاش و توصیه هاش مفیده

3.8
(9)
7,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
با نوجوان نافرمان چگونه ارتباط برقرار کنیم؟
با نوجوان نافرمان چگونه ارتباط برقرار کنیم؟
ده گام برای حل تعارض و بازسازی ارتباط
سلام سپاهان
3.8
(9)
7,000
تومان