0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مربی 6 دقیقه ای
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مربی 6 دقیقه ای

خودت را از نو پیدا کن
نویسنده:
پیر فرانک
درباره مربی 6 دقیقه ای

«به زندگی‌ات نگاه کن.

آیا همان است که در تصورت داشته‌ای؟

روزانه با صرف 6 دقیقه

می‌توانی آن را به زندگی‌ای تبدیل کنی که آرزوی داشتنش را داری.

6 دقیقه زمانی اندک به نظر می‌رسد.

در واقع همینطور هم هست...»

این بخشی از جملات کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن اثر پیر فرانک است. این کتاب خودیاری تلاش کرده است با یادآوری نکات ساده و تمرین دادن به مغز به افراد کمک کند به‌سوی شادکامی بیشتر گام بردارند.

‌درباره‌ی کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن  اثر پیر فرانک

«مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن» با عنوان اصلی «der 6 minuten coach: wahres selbstvertrauen finden» سال 2015 به زبان آلمانی منتشر شد. محتوای این کتاب به شناخت مجدد خود و برنامه‌ها و هدف‌های زندگی اختصاص داد. مربی شش‌دقیقه‌ای کتابی خودیاری است که تکنیک‌های کاربردی ارائه می‌دهد تا شخص بتواند احساس بهتری نسبت به خودش و زندگی‌اش داشته باشد. این کتاب پر از تمرین‌هایی است که نویسنده طرح کرده است تا مخاطبش در عرض 6 دقیقه یک تجربه‌ی جالب داشته باشد و البته در هر تمرین یک مهارت لازم برای خودشناسی و داشتن احساس بهتر به خود را بیاموزد. او معتقد است اگر 6 دقیقه در شبانه‌روز برای خودمان وقت بگذاریم می‌توانیم یک زندگی نوین و متفاوت داشته باشیم.

این کتاب توانست مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند و در مدت‌زمان کوتاهی به زبان‌های مختلف ترجمه شد

مروری بر فصل‌های کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن

عناوین فصل‌های کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای

1 – خودت را از نو پیدا کن

2- من چه کسی هستم؟

3- می‌خواهم چه کسی باشم؟

4- چگونه خود را از نو پیدا کنم؟

‌درباره‌ی پیر فرانک  نویسنده‌ی کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن

پیر فرانک (pierre franckh) نویسنده و بازیگر آلمانی متولد 1953 در هیلبرن (heilborn) است. او 66سال دارد و به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین سخنرانان انگیزشی در آلمان شناخته می‌شود. او در سراسر جهان سخنرانی‌های متعدد و سمینارهای گوناگون برگزار می‌کند و طرفداران بسیار زیادی دارد. بسیاری از خوانندگان او مدعی هستند که آموزه‌های پیر فرانک زندگی‌شان را تغییر داده است. او تعداد زیادی کتاب منتشر کرده است و بیش از سه میلیون نسخه از آثار او در سراسر جهان فروخته‌شده است. آثار او در 21 کشور جهان ترجمه‌شده و عرضه می‌شود. از میان آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «کتاب آرزو »، «مربی شش‌دقیقه‌ای، به خود عشق بدهید» و «DNAو قانون تشدید: ایجاد واقعیت از طریق اندیشه آگاهانه» اشاره کرد.

ترجمه‌ی کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن  به فارسی

کتاب‌های خودیاری در سراسر جهان با استقبال زیادی مواجه شده‌اند. در ایران نیز این سبک از کتاب‌ها خوانندگان زیادی را به خود جلب کرده است در نتیجه بسیاری از ناشران ایرانی تلاش می‌کنند این‌گونه کتاب‌ها مدت کوتاهی پس از انتشار در ایران نیز در دسترس مخاطبان قرار بگیرد و مخاطب ایرانی نیز امکان بهره‌مندی از آثار روز جهان را داشته باشد.

انتشارات درسا کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن  را با ترجمه‌ی هما احمدی  عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

چرا باید کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن  را خواند؟

مربی شش‌دقیقه‌ای کتابی سرشار از انگیزه است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده است خواننده‌اش را به‌سوی داشتن زندگی بهتر سوق دهد. این کتاب نه‌چندان بلند پر از نکات کاربردی و آموزنده‌ای است که هرکسی با خواندن و به کار بستن آن‌ها می‌تواند روند خود را به‌سوی پیشرفت سرعت ببخشد. همچنین این کتاب برای کسانی که به‌نوعی با خود قهرند و همواره از زندگی شکایت دارند نیز کتاب مناسبی است. پیر فرانک در این کتاب انسان را هدایت می‌کند تا خودش و خواسته‌هایش را از نو بشناسد و تلاش کند از زندگی‌اش لذت ببرد. او می‌خواهد مخاطبش تصویر بهتری از خود و خواسته‌هایش داشته باشد تا در مسیر سردرگم نشود.

کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن  در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار دارد.

کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن  مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 168 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 8 روز بخوانید.

کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن  حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی موفقیت را بخوانند مفید خواهد بود.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن  اثر پیر فرانک  بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

‌در بخشی از کتاب مربی شش‌دقیقه‌ای، خودت را از نو پیدا کن  می‌خوانیم

هر آنچه آرزوی داشتنش را داری، در فراسوی ترس‌هایت قرار دارد.

اگر بخواهی کسی دیگر باشی، به‌یقین خودت را تغییر خواهی داد. هیچ دلیلی برای نگرانی و غصه خوردن وجود ندارد. زیرا ما پیوسته در حال دگرگون شدن هستیم.

شخصیتمان واکنش نشان می‌دهد و متناسب با محیط زندگی و اطرافیانمان همواره تغییر می‌کند. کارفرما، فرزندان، دوستان و خویشاوندان و شریک زندگی‌مان رد پا و آثاری احساسی در وجودمان برجا می‌گذارند و خلق‌وخوی مان را تحت تأثیر قرار می‌دهند. چه بخواهیم و چه نخواهیم.

و این هنوز همه‌ی داستان نیست. طبیعی است که حقیقت بسیار فراتر از این است. بدین معنی که ما نه‌تنها در برابر محیط زندگی و اطرافیانمان واکنش نشان می‌دهیم، بلکه بخش عمده‌ی این تجربه‌ها و خواست‌ها را خود برمی‌گزینیم.

ما پیوسته در حال دگرگون شدن هستیم. خودمان را هماهنگ می‌کنیم.

ولی پیش از هر چیز، خود را با خواسته‌های شخصی‌مان هماهنگ می‌کنیم.

میان انتظارات ما و خواست محیط زندگی و اطرافیانمان نوعی تبادل وجود دارد. ما به‌طور عمد یا غیر عمد در

جستجوی محیطی معین هستیم. این محیط در ضمن تجربه‌های به‌دست‌آمده خلق‌وخویمان را شکل می‌دهد و انتظاراتی تازه می‌آفریند. درنتیجه به پیشرفت بیشتر دست می‌یابیم و می‌خواهیم نگرش و تجربیاتمان را گسترش بخشیم.

پرسش:«می‌خواهم چه کسی باشم؟»، پیش از هر چیز دیگر به این معناست:

چه انتظاری از خودم دارم؟

ما خود را پیوسته هماهنگ می‌کنیم. با خواست‌های زندگی شغلی وزندگی خانوادگی‌مان با محیط‌زیست. با روش تغذیه‌مان –با سن و زندگی پیرامونمان. ولی پیش از هر چیز دیگر با انتظارات و خواست‌های شخصی‌مان.

بنابراین در آغاز هميشه انتظارات شخصی‌مان قرار دارند. سپس بر این اساس زندگی خویش را مرتب می‌کنیم و برای آن به جستجوی پیرامونی مناسب می‌پردازیم.

در این میان سن آدمی هیچ نقشی را بازی نمی‌کند. مغز در سنین بالا نیز می‌آموزد اگر تاکنون بر این تصور بوده‌ایم که با بالا رفتن سن نیروی یادگیری مغز کاهش می‌یابد امروز می‌دانیم که چنین چیزی صحت ندارد.

همواره پژوهش‌های بیشتری نشان می‌دهند که مغز در طول زندگی انعطاف‌پذیر باقی می‌ماند. به‌هرحال برای آغاز یک زندگی نو نه هرگز خیلی جوان هستی و نه هرگز خیلی پیر و هیچ‌چیز به بن‌بست نرسیده است. برای آغاز یک زندگی نو همیشه«اکنون»زمان درست است.

همه‌ی درک و دریافتت، جهان‌بینی‌ات کارها و تصمیم‌هایت هميشه بر پایه‌ی انتظاراتت تنظیم می‌شوند.

ازاین‌رو در این دومین بخش کتاب نخست انتظارات تو از خودت را اندکی گسترش خواهیم داد. زیرا در بیشتر موارد جرئت نمی‌کنیم انتظارات بسیار بالایی از خود داشته باشیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۵ مگابایت
تعداد صفحات
168 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۶:۰۰
نویسندهپیر فرانک
مترجمهما احمدی
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Der-۶ - Minuten- Coach
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۲۷
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۵ مگابایت
۱۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوبیست ممنون

5
(1)
26,000
٪50
13,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مربی 6 دقیقه ای
٪50
مربی 6 دقیقه ای
خودت را از نو پیدا کن
انتشارات درسا
5
(1)
26,000
٪50
13,000
تومان