0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ژاپن امروز

معرفی، خرید و دانلود کتاب ژاپن امروز

مجموعه تاریخ ۴۱
نویسنده:
دان ناردو
درباره ژاپن امروز
ژاپنی‌ها همواره برای کسب برتری کوشیده‌اند. هم رهبران و هم مردم ژاپن، در سرتاسر تاریخ طولانیشان با این اندیشه که در جهان بی‌همتا هستند، برای خودکفایی، بی‌باکی، و رفاه خود اولویت قائل شده‌اند. بخشی از خودآگاهی ملی آن‌ها ناشی از این احساس است که ژاپنی‌ها از سایر مردمان جدا می‌مانند و از این جدایی عمیقا احساس غرور می‌کنند. هر چند ژاپنی‌ها به ندرت چنین آشکارا به زبان آورده‌اند، اما بسیاری از آن‌ها احساس می‌کنند از دیگران تا حدودی سختکوش‌ترند و بنابراین شایسته موفقیت بیش‌ترند. شدت احساس جدایی ژاپنی‌ها هنگامی بیش‌تر مشخص می‌شود که به نگرش ژاپنی‌ها نسبت به مردمان دیگر توجه شود. به نظر می‌رسد که ژاپنی‌ها در همه حال دقیقا از این آگاهند که خودشان ژاپنی‌اند و دیگران اول از همه «غیر ژاپنی».
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسندهدان ناردو
مترجم مهدی حقیقت خواه
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Modern Japan, c 1,995.
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۱۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۳۵ مگابایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
5
ستاره
51 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

ترجمه کتاب بسیار روان و عالیه. اما در مورد محتوا باید گفت تاریخ را فاتحان مینویسن پس نمیشه اعتماد کاملی به محتوای کتاب داشت. بخصوص که بعضی جاها بصورت خیلی شعاری و باورناپذیر از آمریکا و نقشش در بازسازی ژاپن تعریف شده. سوال مهمی که ما باید از خودمون بپرسیم و جوابش در این کتاب نیست اینه که چطور ممکنه آمریکای فاتح بعد از هفت سال استقلال ژاپن رو به رسمیت شناخته باشه و اونو به حال خودش رها کرده باشه؟ با اینکه ژاپن کاملا در تسلطش بوده و حتی قانون اساسیش رو آمریکا نوشته. پس باید احتمال داد آمریکایی‌ها کار رو بگونه ای پیش برده باشن که عملا ژاپن مستعمره پنهان آمریکا باشه.

4

بسیار کتاب خوبیه. علیرغم اینکه نویسنده با جانب داری از سیاستهای امریکایی پس از جنگ جهانی صحبت کرده ولی در کل کتاب خیلی خوبی بود. لذت بردم. هم تصاویر خوبی داشت هم ترجمه عالی و مطالب آموزنده علی الخصوص برای ما ایرانی های عصر کنونی که در یک اقتصاد تخریب شده زندگی می کنیم.

5

فوق‌العاده کتاب خوب و ارزنده ای است و توصیه میکنم به هر کس که به تاریخ معاصر ژاپن علاقه داره بخونه تاریخ ها همیشه تکرار میشه، کاش مسوولین ماهم یکم ازینا درس میگرفتند

3

این کتاب بیشتر در مورد مسائل سیاسی ژاپن بحث شد درحالیکه در کتاب " ژاپن چگونه ژاپن شد" از آقای میرباقر مدنی، بیشتر در مورد زیرساخت های ژاپن حرف میزنه که میتونه مفید باشه در کنار این کتاب.

5

فوق العاده ست .اینکه چرا کشورها ب جنگ و استعمار پرداختند رو فقط میشه از خوندن همین کتاب درک کرد .یک ژاپنی جهان رو اینگونه تفسیر کرد برای موفقیت و پیروزی باید کشت و تصرف کرد.با الگو برادری از اروپا. از انزوا ب سوی فاشیست

5

عالی حتما این کتاب را بخوانید سرگذشت یک کشور جنگ طلب که عاقبت مجبور به مراوده با دنیا شد و محاسن آن را دید!

3

کتاب خوبی هست برای کسانی که علاقه به کشور و تاریخ ژاپن دارن این کتاب نابودی ژاپن قدیم توسط امریکارو نشون میده و پیشرفت مردم ژاپن طی سال ها

5

کتاب به صورت خیلی ساده و روان سیر تاریخی سیاسی و اقتصادی ژاپن از ۱۸۵۰ تا ۱۹۹۰ بیان میکنه، کتاب مفید و خوبی بود، با تشکر از آقای حقیقت خوا مترجم و فیدیبو و همچنین انتشارات

4

عاالی بود .کاش همه ی ایرانی ها این کتاب رو مطالعه کنیم و از اتفاقات مشابه در تاریخ ژاپن برای برخوردهای سازنده درس بگیریم.??

5

به نظرم کتاب فوقالعاده ای هست ، ژاپن رو از قدیم تا جدید به نگارش در آورده و ببینید ژاپنی ها از درنده خویی و جنگ طلبی های خودشون به کجا رسیدن .

نمایش 10 نقد دیگر
4.2
(30)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
ژاپن امروز
ژاپن امروز
دان ناردو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه تاریخ
شامل 67 عنوان کتاب
ژاپن امروز
ژاپن امروز
مجموعه تاریخ ۴۱
گروه انتشاراتی ققنوس
4.2
(30)
59,000
تومان