0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
من اگر شما بودم

معرفی، خرید و دانلود کتاب من اگر شما بودم

نویسنده:
ژولین گرین
ناشر:
نشر نون
درباره من اگر شما بودم
درِ کالسکه با ضربه‌ای صاعقه‌آسا سکوتِ شب را شکست و پشت سر فابین بسته شد. مرد جوان برای آن‌که نفس تازه کند یکی دو ثانیه ایستاد، بعد ضمن فریاد‌زدنِ اسمش در زیر گنبد، از جلوی پله‌های بزرگ گذشت و در گوشه‌ای از حیاط به پله‌ای کوچکتر رسید که او را به خانه‌اش می‌رساند. چراغ‌ها همه خاموش بودند. تنها، روشنی ماهِ اواخرِ بهار از میان شیشه‌های عریان پنجره‌های بلند عبور می‌کرد و به زحمت امکان دیدن آن‌جا را فراهم می‌ساخت. پایش به چند پله برخورد کرد و به اتاق‌های بالای طبقه اول رسید و خود را روی نیمکتی انداخت که یکی از مستأجران، پشت در خانه‌اش قرار داده بود. درون خانه هیچ تکان و حرکتی به چشم نمی‌خورد و فابین جز صدای نفس‌نفس‌زدن خودش صدائی نمی‌شنید. کلاهش را از سر برداشت. کم‌کم قلبش تپش فاصله‌دار خود را از سر می‌گرفت. باز یک‌طبقه بالا رفت و از یک پنجرۀ نیمه‌باز نگاهش را به حیاط سنگ‌فرش انداخت که سنگ‌هایش به نظر می‌رسید خوابند. این منظره او را آرام ساخت. تقریباً از سه سال پیش، او هر شب ردیف متکبرانۀ پنجره‌هایی را می‌دید که سردر قدیمی و بی‌قواره‌ای بر‌ آن‌ها مشرف بود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۰ مگابایت
تعداد صفحات
274 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۸:۰۰
نویسندهژولین گرین
مترجمداوود نوابی
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Si jétais vous,roman,۱۹۷۰
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۱۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
20,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۰ مگابایت
۲۷۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
11 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

شاید برای خیلی از ما پیش اومده که بارها آرزو کردیم جایه شخصیتایه دیگه ای باشیم مثلا فک کردیم اگه جایه فلان شخص باشیم قطعا وضعمون درست میشه و ادامه زندگیمون رو یه روال عالی طی میشه.این رمان دقیقا موضوعش همینه شخصیت اصلی رمان شخصی به اسم فابین هست که از وضع زندگیش راضی نیست و طی یه اتفاق خاص این قدرتو پیدا میکنه که بتونه جایه هر شخصیتی که دوس داشت باشه.البته این رمان بیشتر فلسفیه و یه جاهایی متنش خیلی سخت میشه و مطمئنم که هر کسی نمیتونه باهاش ارتباط برقرار کنه.تو فصل دوم رمان، نویسنده یه داستان جدید رو شروع میکنه و در ادامه داستانها رو به هم مرتبط میکنه.من که خوندمش نمیگم خیلی عالی بود ولی بدم نبود به نظرم یه بار خوندنش خالی از لطف نیست من کتاب فیزیکیشو خوندم و کلا ۲۷۰ صفحه است.خود فروشنده هم بهم گفت هر کسی دنبال این کتاب نمیاد.من از ۲۰ بهش ۱۵ میدم. ۹۷/۲/۲۴

4

کتاب جالبی بود. ترجمه یکم سخت بود شاید به خاطر سبک داستان باشه. در کل ارزش داره یکبار بخونیمش و موضوع خوبی داشت... "مرغ همسایه غازه"

4
(9)
39,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من اگر شما بودم
من اگر شما بودم
ژولین گرین
نشر نون
4
(9)
39,000
تومان