0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درباره عشق

معرفی، خرید و دانلود کتاب درباره عشق

ناشر:
نشر نی
درباره درباره عشق
احتمالاً در جهان جديد مهم‌‌ترين تحولی كه در قلمرو عشق‌‌شناسی رخ داده است غلبه عشق مجازی بر عشق حقيقی است. عشق‌‌شناسی قدما عموماً «عشق حقيقی» يا «عشق الهی» را بر صدر می‌‌نشاند، و عشق مجازی را به ديده تحقير می‌‌نگريست، يا صرفاً آن را وسيله‌‌ای (ولو ارزشمند و حتی جايگزين‌‌ناپذير) می‌‌دانست برای نيل به عشق حقيقی. اما در عشق‌‌شناسی جهان مدرن، عشق حقيقی همان است كه در چشم پيشينيان مجازی تلقی می‌‌شد. اين كتاب مشتمل بر ترجمه‌ی پاره‌‌ای مقالات فلسفی مهم در خصوص عشق يا به بيان دقيق‌‌تر، «عشق مجازی»، يعنی عشق رمانتيک يا اروتيک ميان انسان‌‌هاست. نويسندگان اين مقالات از جمله فيلسوفان صاحب‌‌نام در سنت فلسفه معاصر هستند، و هريک می‌‌كوشد تجربه عشق انسانی را از زاويه‌‌ای خاص مورد تحليل و بررسی فلسفی قرار دهد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۴ مگابایت
تعداد صفحات
272 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۴:۰۰
نویسندهرابرت سالمومون
نویسنده دوممارتا نوسباوم
نویسنده سومرابرت نوزیک
مترجمآرش نراقی
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۰۶
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
96,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۴ مگابایت
۲۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
5
ستاره
77 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من این کتاب رو خریدم به امید اینکه مطالب خوبی رو درباره عشق دریافت کنم، یاد بگیرم. ولی متاسفانه توجه نکردم که این کتاب، ترجمه شده است و با تاسف بیشتر اینکه مترجم اصلا نتونسته مطلب رو به خوبی منتقل کنه، از کلمات سخت و پیچیده استفاده کرده، جملات نامفهوم و مطالب در قسمت های مختلف بی خودی تکرار شده. به نظر من بهترین کتاب ها، کتاب هاییه که از ذهن خود نویسنده بر روی کاغذ نوشته بشه، اگر هم ترجمه بشه، حداقل مترجم مطلب رو نباید کپی کنه؛ برای مثال کتاب ملت عشق یک رمان یا داستان ترجمه شده است که خیلی هم خواننده داره، پر فروش ترین کتابه! ولی توی این کتاب من حدس میزنم خود مترجم هم دقیق نفهمیده چی ترجمه کرده! به هر حال این متن حداقل کاری بود که از دست من بر میومد تا تجربه ام رو به شما دوستان عزیزم منتقل کنم؛ امیدوارم خودتون به درستی تصمیم بگیرید. من فقط نظرم رو در مورد کتاب و ترجمه اش گفتم و هیچ گاه به کسی نمیگم و نخواهم گفت که این کتاب رو نخرید. حتی از بدترین کتاب ها هم میشه درس هایی گرفت، ولی اولا وقت ما انسان ها محدوده و عمرمون کوتاهه، و دوما ما بتونیم کتاب های برتر نوشته شده در دنیا یا کشورمون رو بخونیم، شاهکار کردیم، دیگه کتاب های دیگه پیشکش! ایشالا که نظرم براتون مفید بوده باشه دوستان امیدوارم همیشه شاد باشید، کمی هم عاشق!

5

ببخشید مقدمه ی کتاب, نمونه ی کتاب محسوب نمیشه لطفا برای نمونه از صفحات اصلی کتاب بذارید ممنون

5

مارتا نوسبام فیلسوف اخلاقی معاصر ، دکتر آرش نراقی فیلسوف اخلاق به شایستگی تألیف و ترجمه کردند ، کتاب دیگر خانم نوسبام «ارسطو» هم در مبانی اخلاق قابل بررسی است

5

با سلام وخسته نباشید .من کتاب درباره عشق را خریدم .اما نمی تونم کتاب را دانلود کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید

5

سلام، تو دوران قرنطینه میشه رایگانش کنید؟ بخدا پول نداریم بخریم

3

عشق = بدبخبتی + افسردگی + جدایی

5

مترجم خوبی هستن و کتاب خوبیه بنظر من

5

من این کتاب رو خریدم ولی چرا باز نمیشه برام؟؟

5

کتاب عالی با قلمی روان

5

عالی

4.3
(21)
95,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درباره عشق
درباره عشق
رابرت سالمومون
نشر نی
4.3
(21)
95,000
تومان