0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رد گم

معرفی، خرید و دانلود کتاب رد گم

درباره رد گم
چند دقیقه‌ای می‌شد که گوش‌هامان به ما می‌گفت فرود می‌آییم. ناگهان ابرها را بالای سرمان می‌دیدیم و هواپیما لرز گرفته بود، انگار به جریان هوای ناپایدار بی‌اعتماد بود، جریانی که ناگهان هواپیما را پایین می‌برد، باز بلندش می‌کرد، فشارِ هوا را از یکی از بال‌هاش می‌گرفت و بعد به ریتمِ امواجِ نامرئی حواله‌اش می‌داد. رشته‌کوهی به رنگ سبز لجنی، کدر از باران، سمتِ راست پیدا شد. شهر پشتِ این رشته‌کوه، زیر نور آفتاب گسترده بود. موش بر صندلی پشت‌سرم درازکش خوابیده بود و خبرنگاری که کناردستم نشسته بود به لحنی آمیخته به تحقیر و علاقه از پایتختِ آشفته، طرحِ بی‌نظم و معماری بدونِ سبکِ شهر می‌گفت که نخستین خیابان‌هاش کم‌کم زیر پامان دیده می‌شد...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۴ مگابایت
تعداد صفحات
324 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۸:۰۰
نویسنده آله خو کارپانتیه
مترجمونداد جلیلی
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Los pasos perdidos
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
98,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۴ مگابایت
۳۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب به قلم‌نویسنده ای نوشته شده که در موسیقی و آهنگسازی چیره دسته. جای جای کتاب اصطلاحات پیشرفته ی موسیقیایی به کار برده و توصیف بسیاری از مناظر ، رویداد ها و صداها با اصطلاحات پیچیده ی موسیقی و مثال هایی از آهنگها و اپراهای قدیمیه.‌خواننده ی نا آشنا با این‌اصطلاحات پیچیده طی مطالعه ی کتاب کمی دلسرد میشه.‌کار خوبی که مترجم انجام‌داده اینه‌که‌ در پایان کتاب مختصر برخی اصطلاحات‌رو توضیح‌ داده که البته این توضیحات اصلا کامل و جامع نیست. اما اگر میخواست هر اصطلاح و ارجاع رو در زیرنویس بیاره ، تجربه ی مطالعه ی کتاب نابود میشد. جدا از این‌مورد کلا نیمه ی اول کتاب توصیفات و توضیحات زیادی داره. گاه خسته کننده میشه. اما خواننده ی صبور مزد صبرش رو در نیمه ی دوم‌کتاب میبینه. جایی که راوی وارد طبیعت بکر جنگل و روستاهای نانوشته بر نقشه میشه. قلم نویسنده اینجا جادو میکنه. فقط باید چشم هارو بست و به تخیل اجازه ی پرواز داد.‌ در کتاب از رویداد های جادویی خبری نیست.‌‌از این نظر با صدسال تنهایی متفاوته. کتاب سخت خوانیه. ولی تجربه ای لذت بخش به جا میگذاره. و جا داره دست مریزاد بگم‌به مترجم کتاب. درسته بعضی جاها جملات پیچیدست. بعضی جاها رو باید برگشت و دوباره خواند.ولی ترجمه ی چنین کتابی مسلما کار دشوار‌ی بوده.

5

این کتاب یکی از بهترین رمان‌هایی بود که در تمام عمرم خوندم، بسیار قدرتمندتر از «صد سال تنهایی» مارکز؛ در طول کتاب بارها از قدرت جادویی آن شگفت‌زده خواهید شد. در یک کلام در نوع خود بی‌نظیره، حتماً بخوانید.

5

عالیه

4.3
(4)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
رد گم
رد گم
آله خو کارپانتیه

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رد گم
رد گم
آله خو کارپانتیه
نشر چشمه
4.3
(4)
49,000
تومان