0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بانوی قدرتمند

معرفی، خرید و دانلود کتاب بانوی قدرتمند

نویسنده:
لوییز ال هی
ناشر:
سپید
درباره بانوی قدرتمند

‌درباره‌ی کتاب بانوی قدرتمند اثر لوییز ال.هی

کتاب بانوی قدرتمند نوشته‌ی لوییز هی برای نخستین بار در سال 1996 منتشر شد. این کتاب درباره شناخت زنان نسبت به ارزش‌‌های خویش است. به نظر وی تغییر نگرش و باورها و ارزش قائل شدن برای خود و عزت نفس مهم‌‌ترین چیزهایی هستند که یک زن می‌‌تواند داشته باشد. او با اشاره به عدم جنسیت روح بر حفظ عزت‌‌نفس،‌ جذب باورها و افکار مثبت از طریق تغییر اندیشه و کلمات، عدم سرزنش خویش،‌ توجه به صدای خرد درون،‌ غلبه بر ترس‌‌ها از جمله عدم احساس امنیت و ترس از تنهایی و اعتماد به جریان زندگی تاکید می‌‌کند. لوییز هی اعتقاد دارد باید حتی به شانس‌‌های کوچک زندگی توجه کرد،‌ زیرا دنیا عاشق انسان‌‌های قدردان و سپاسگزار است.

مروری بر فصل‌های کتاب بانوی قدرتمند

‌کتاب بانوی قدرتمند در نه فصل نوشته شده است.

فصل اول: نقطه‌ی شروع

فصل دوم: تبلیغات

فصل سوم: باورها و افمار مثبت را جذب کنید

فصل چهارم: رابطه‌ی شما با خودتان

فصل پنجم: بچه‌ها، فرزندپروری و عزت نفس

فصل ششم: به فکر سلامتی‌تان باشید

فصل هفتم: مزاحمت‌های جنسی و اعتراض علیه آن‌ها

فصل هشتم: پا به سن گذاشتن

فصل نهم: ساختن یک آینده مالی مطمئن

‌درباره‌ی لوییز ال.هی نویسنده‌ی کتاب بانوی قدرتمند

لوئیز هی نویسنده، سخنران انگیزشی و موسس «خانه‌ی هی» سال 1926 در لس آنجلس به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین نویسندگان در حوزه‌ی خودشناسی است. لوئیز هی چهار سال بعد از نوشتن کتاب شفای زندگی به فکر تاسیس موسسه‌ای افتاد تا در آن آموزه‌هایش را به مخاطبان آمورش دهد و به این ترتیب «خانه‌ی هی» تاسیس شد. او در این موسسه همراه با نویسندگان و ناشران دیگر حوزه‌ی خودشناسی آموزه‌هایش را تدریس می‌کرد.

لوئیز هی در ابتدا‌ی کتابش فلسفه‌ و نگاه خود به زندگی را شرح می‌دهد؛ او می‌نویسد: «ما صددرصد در برابر همه تجربه هایمان مسئول هستیم. هر انديشه‌ای که از ذهن ما می گذرد، آینده‌ی ما را می آفریند. نقطهی اقتدار همواره در لحظه حال است. عذاب هرکس به دلیل انزجار از خویشتن و احساس گناه است. درونی‌ترین احساس هرکس این است که: «آنچنان که باید خوب نیستم.» این تنها یک انديشه است و انديشه را می توان عوض کرد. انزجار و انتقاد و احساس گناه بیش از هر الگوی دیگر صدمه می زند. دست کشیدن از نفرت و انزجار حتی مرض سرطان را نابود می کند. هنگامی که به راستی خود را دوست بداریم، همه چیزهای نیکوی زندگی به حرکت درمی آید. ما باید گذشته را رها کنیم و همه را ببخشاییم. باید مشتاقانه بخواهیم که خویشتن دوستی را بیاموزیم. تأیید و پذیرش خویشتن در زمان حال، کلید دگرگونی‌های مثبت است. این ماییم که این به اصطلاح «بیماری» را درتن خود می آفرینیم. در لایتناهای حیات - آنجا که ساکنم - هرچند زندگی همواره دگرگون می گردد، همه چیز عالی و کامل و تمام عیار است. نه آغازی هست و نه پایانی، آنچه هست تنها چرخش و واچرخش جوهر و تجربه هاست. زندگی هرگز مانده و ایستا و کهنه نیست. زیرا هر لحظه همواره سرشار از طراوت و تازگی است. من با قدرتی که مرا آفرید یگانه ام و اين قدرت این اقتدار را به من داده است که شرایط خود را بیافرینم. من از این آگاهی شادمانم که قدرت ذهنم در اختیار من است و هرگونه که می خواهم به کارش می برم. آنگاه که از گذشته دور می شویم، هر لحظه زندگی، نقطه آغازی است.

اینک، این لحظه، اکنون و اینجا، برای من نقطه آغازی است. در جهانم همه چیز نیکوست.»  

ترجمه‌ی کتاب بانوی قدرتمند به فارسی

انتشارات سپید کتاب بانوی قدرتمند را با ترجمه‌ی ربابه امیری عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. ربابه امیری روانشناس، نویسنده، مترجم و روان درمانگر ایرانی است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی روانشناسی کودک از دانشگاه علامه طباطبایی گرفته است و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه الزهرا تکمیل کرده است. او تاکنون مقالات زیادی را تالیف و ترجمه کرده است و همیشه با هدف ارائه بهترین خدمات درمانی و مشاوره‌ای در خدمت مردم بوده است.

  • کتاب بانوی قدرتمند در دسته‌ی کتاب‌های خودشناسی قرار دارد.
  • کتاب بانوی قدرتمند مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 136 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 7 روز بخوانید.
  • کتاب بانوی قدرتمند حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع علمی را بخوانند مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب بانوی قدرتمند می‌خوانیم

البته من نسبت به مردان، به خاطر تمام مشقاتی که متحمل می شوند احساس دلسوزی دارم. نقش مشکل آن ها در زندگی، بارهای سنگینی را بر دوش آن ها می گذارد. هر پسر بچه ای از کودکی آموخته است چون یک مرد است نباید گریه کند و هرگز حرفی از احساساتش به میان نیاورد. به اعتقاد من، این نیز نوعی شکنجه و کودک آزاری است که می تواند توجیهی برای خشم فزاینده ی آن ها در بزرگسالی باشد. علاوه بر این بسیاری از مردان جوان به خاطر نداشتن رابطه ای خوب با پدر خود افسوس می خورند. اگر می خواهید اشک یک مرد را ببینید، خلوتی برایش فراهم کرده و از وی بخواهید از پدرش حرف بزند. در این صورت خواهید دید بسیاری از ناراحتی ها، از حرف های زده نشده بین یک پدر و پسر می آید. حرف هایی که اگر گفته می شد، بی شک کودکی بهتر و متفاوت تری را به دنبال داشت. هرچه قدر سخنان بیشتری از دهان پدری خارج شود، عشق و ارزش بیشتری در پسرش به وجود خواهد آورد.

جوامع در طول سال ها، زنان را برای « خوب بودن » اینگونه شستشوی مغزی داده اند: « باید نیازهای همه را بر نیازهای خود مقدم بدانید. » زندگی بسیاری از ما سرشار از تامین تقاضاهای دیگران بوده و به جای « یک زن چه هست » ، « یک زن چگونه باید باشد » به همه ی ما دیکته شده است. اجبار به سرویس دادن به دیگران، حتی خارج از وظیفه ی مقرر، خشم و رنجی عمیق در درون اکثر زن ها به وجود آورده و همین رنج است که آن ها را از پا در می آورد. مادرانی که، هم کار می کنند و هم مسئولیت مراقبت از خانه را به عهده دارند، با فداکاری بیش از حد، خود را از بین می برند.

ما اجازه ی مریض شدن را به خود نمی دهیم، چون گمان می کنیم حق استراحت کردن نداریم. به اعتقاد من بسیاری از بیماری های زنان راهی است برای لحظه ای آسودن. این تنها بهانه ای است که به آن ها حق آرامش داشتن را می دهد. چون تا مریض نباشند، جرات نه گفتن را پیدا نخواهند کرد.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب بانوی قدرتمند اثر لوییز ال.هی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی خودشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
723.۵۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسنده لوییز ال هی
مترجمربابه امیری
ناشرسپید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Empowering woman : every women's quide to successful living
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۲۵
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
7,200 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۲۳.۵۲ کیلوبایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 39 مخاطب
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
7 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

من این کتاب رو تازه به لیست کتاب هام اضافه کردم... عزیزانی که کتاب رو میخونین از عالی بودن کتاب نیازی نیست صحبت کنین. لطفا بفرمایید درون مایه و محتوای کتاب شمارو چطور تحت تاثیر قرار داده و اینکه ممنون میشم، از جملاتی که خوشتون اومده در کامنت هاتون استفاده کنین.❤️

4

یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین کتاب هایی ک خوندم ای کتاب بود... واقعا در شرایط خیلی بدی منو نجات داد و زندگیم رو متحول کرد عالی بود توصیه میکنم تمام بانوان بخونن

4

خیلی زیاد سطحی بود... درعین حال که عاشق این نویسنده نازنین هستم اما اگر دنبال کتابی با عمق ومفهوم بالایی هستید این کتاب گزینه خوبی نیست.

4

به نظر من هر خانمی باید قدر خودشو بدونه تا بتونه طعم واقعی خوشبختی رو بچشه. این کتاب کمک زیادی میکنه تا خانم ها احساس بهتری نسبت به خودشون داشته باشن.

3

به نظر من قسمت نمونه کتاب قشنگ تر از بقیش بود البته من هنوز کتابو تموم نکردم و انگار ادامه کتاب از جذابیت کمتری نسبت به اوایلش برخورداره

4

به نظر من هر خانمی چه مجرد و چه متاهل حتما باید چنین کتابی رو بخونه ،خوندش رو به همه خانم های عزیز کشورم توصیه میکنم

5

با سلام،این کتاب فوق العاده عالی،کاربردی و مفیده،ارزش داره چند باربخونیش و بهش عمل کنی،در این صورت بانویی قدرتمند میشوی

3

حرف خیلی جدیدی توش نبود فقط مضمونش این بود ک خانوما قدر خودشون رو بدونن اما در مجموع کتاب بدی نیست و خوندنش ضرر نداره

2

کتابی بود که خیلی به من کمک کرد ممنونم از همه: نویسنده، مترجم و شما فیدیبو عزیزم ??

5

بسیار عالی .ممنون از شما

نمایش 11 نقد دیگر
4
(40)
3,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بانوی قدرتمند
بانوی قدرتمند
لوییز ال هی
سپید
4
(40)
3,600
تومان