0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند

درباره افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند

برایان تریسی بی شک یکی از موفق‌ترین افراد دنیا به شمار می‌آید و دیدگاه‌ها و اندیشه‌های او نسبت به مسائل الهام بخش بسیاری از افراد بوده است. این نویسنده و سخنران بین‌المللی توانایی بالایی در تغییر ذهنیت و نگرش انسان‌ها دارد و آنها را به یک سفر اکتشافی در درون پیچیده‌ترین مسائل دعوت می‌کند. به همین علت است که از کنار آثار او نباید به سادگی عبور کرد. کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند  یکی از آثار پرطرفدار و خواندنی برایان تریسی است که مطالب ارزشمندی درباره‌ی قدرت ذهن را بیان می‌کند.

‌درباره‌ی کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند اثر برایان تریسی

«افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند» یک راهنمای جامع برای استفاده از حداکثر قدرت ذهنی انسان‌هاست. برایان تریسی در این اثر پله به پله روند کشف انرژی شگفت‌انگیز و قدرت درونی را به شما می‌آموزد. استراتژی و راه حل‌هایی که او در این کتاب مطرح کرده است مانند میانبری است که عملکرد شخصی شما را بهبود می‌بخشد.

برایان تریسی یکی از افراد سرشناس حوزه موفقیت به شمار می‌آید. او بیشتر زندگی خود را صرف مصاحبه و بررسی زندگی و عملکرد مدیران و رهبران بزرگ دنیا کرده است. به این ترتیب در این اثر مفاهیمی مطرح کرده است که منجر به  موفقیت میلیونر‌ها و رهبران فعالیت‌های اقتصادی شده است. این کتاب به شما برنامه‌ی مرحله به مرحله‌ای برای رسیدن به موفقیت ارائه می‌دهد. راهکارهای رسیدن به موفقیت در این کتاب بسیار جالب توجه است و مطالعه‌ی آن‌ها به خودی خود می‌تواند عامل و انگیزه‌ای برای تغییر رفتار شما باشد. نویسنده این کتاب را بر اساس یک اصل تغییر ناپذیر به نگارش درآورده است: «بیشتر مواقع به هرچه بیندیشی همان خواهی شد. دنیای بیرونی شما، انعکاسی از تصویر دنیای درونی شماست. آنچه در بیرون شما می‌گذرد، انعکاسی است از درون شما»

 

مروری بر فصل‌های کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند

مقدمه

فصل اول: ذهنیت خود را تغییر دهید

فصل دوم: زندگی خود را تغییر دهید

فصل سوم: رویاهای بزرگ در سر بپرورانید

فصل چهارم: تصمیم بگیرید ثروتمند شوید

فصل پنجم: مسئولیت زندگی

فصل ششم: قول بدهید که عالی باشید

فصل هفتم: مردم را در اولویت قرار دهید

فصل هشتم: همچون یک نابغه بیاندیشید

فصل نهم: قدرت‌های ذهنی خود را آزاد کنید

فصل دهم: تفکر خود را قوی سازید

فصل یازدهم: خالق آینده‌ی خود باشید

فصل دوازدهم: با عظمت و شکوه زندگی کنید.

‌درباره‌ی برایان تریسی نویسنده‌ی کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند

حتی افرادی که کتاب‌های برایان تریسی را نخوانده‌اند نام او را در کتابفروشی‌ها، سمینارها و مقالات شنیده‌اند. او سخنران و نویسنده‌ی مطرح جهان در حوزه‌ی روانشناسی موفقیت است و کتاب‌هایش الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان بوده است.

برایان تریسی از جمله افراد موفق و تاثیرگذاری است که به واسطه‌ی تجارب و سختی‌هایی که در 75 سال زندگی خود به دست آورده بر موفقیت افراد و کسب‌ و کار شرکت‌های بزرگ تاثیر به‌سزایی داشته است. او بر چند زبان از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است و توانسته در کشورهای مختلف از جمله ایران همایش و سمینارهای متعدد برای مشاوره در زمینه‌ی مدیریت، فروش و استراتژی کسب‌ و کار برگزار کند.

از دستاوردهای برایان تریسی می‌توان به بیش از 300 محتوای آموزش و مشاوره‌ی موفقیت در قالب محصولات دیداری و شنیداری، بیش از 20 عنوان کتاب و تاسیس چند شرکت بزرگ اشاره کرد. برایان تریسی با سخنان خود در کتاب‌ها و همایش‌ها به افراد توصیه می‌کند که برای پیروز شدن نباید تسلیم شد و تنها باید به پا خواست و شروع کرد تا در زندگی موفق شد. کتاب قورباغه را بخور یکی از معروف‌ترین کتاب‌های برایان تریسی است که باعث شهرت و محبوبیت او در سراسر جهان شد.

ترجمه‌ی کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند به فارسی

گیتی شهیدی کتاب موفق و پرفروش «افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند» را به زبان فارسی برگردانده است. او متولد سال 1349 است و تاکنون آثار گوناگونی از برایان تریسی را ترجمه کرده است. شهیدی علاوه بر کتاب‌های روانشناسی در حوزه ادبیات کودک نیز فعالیت داشته و کتاب‌های مختلفی را برای این گروه سنی به بازار عررضه کرده است. از آثار ترجمه شده توسط شهیدی می‌توان به کتاب‌های «مدیریت پول»، «حفظ دوستی» و «رفتار مناسب» اشاره کرد.

چرا باید کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند را خواند؟

کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد. این کتاب برای افراد بزرگسال مناسب است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 435 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 21 روز بخوانید. کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع روانشناسی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  روانشناسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص داهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند می‌خوانیم

چگونگی تفکر و احساس شما درباره‌ی خودتان تا حد زیادی با مقدار و چگونگی احساس موثر شما در انجام دادن کارهای مهم، به خصوص در کار یا حرفه‌ی شما تعیین می‌شود.

اگر نمی‌توانید در زندگی خود کاری انجام دهید که برای هویت شخصی شما مهم و کلیدی است امکان به دست آوردن شادی و اطمینان از خوشبختی وجود ندارد. یکی از قدرتمندترین روش‌های تغییر فکر شما درباره‌ی خودتان این است که به عالی بودن متعهد باشید. همین حالا تصمیم بگیرید که بهترین باشید و به ۱۰ درصد افراد عالی در زمینه‌ی کاری خود بپیوندید. مهم نیست که چه مدتی طول می‌کشد. وقتی خود را شخصی بدانید که عالی‌ترین استعداد در انجام دادن کارها را دارد در واقع ذهنیت شما تغییر می‌کند و شخصیت شما بهتر می‌شود.

این نگرش شما را شادتر می کند و احترام به نفس شما را بالا می‌‌برد. همین که تصمیم بگیرید بهترین باشید. خودتان را بیشتر دوست خواهید داشت و بیشتر به خود احترام می‌گذارید.

بازار فقط به عملکرد عالی و بالا پاداش‌های عالی و برتر پرداخت می‌کند. برای کاری متوسط پاداش و دستمزد متوسط و برای بیکاری دستمزد زیرمتوسط و برای کار زیر متوسط ورشکستگی در نظر گرفته می شود. امروز این رقابت در همه‌ی زمینه‌ها مشاهده می‌شود. رقبای شما صلاحیت بیشتری دارند و بیش از هر زمان یگری نسبت به قبل مصمم هستند و هر سال پیشرفت بیشتری در کارخود خواهند کرد. شما هم باید سریع تر بدوید تا در همان جایگاه قرار بگیرید.

زمانی، در زمینهی کاری یا بازاری خود به اوج می‌رسید که عالی باشید؛ هرچند امروز عالی بودن، امری بدیهی است. امروز باید در وهله‌ی اول برای ورود به بازار عالی باشید. بعد باید همواره بهتر شوید و هفته به هفته و ماه به ماه بهتر و بهتر شوید تا بتوانید رقابت کنید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند اثر برایان تریسی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۷ مگابایت
تعداد صفحات
435 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۳۰:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمگیتی شهیدی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Change your thinking, change your life: how to unlook
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۲۲
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
47,900 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۷ مگابایت
۴۳۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 34 مخاطب
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
2 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب ارزشمندیه از این نظر که نحوه مثبت اندیشیدن رو توضیح میده و مثال میزنه. اما ترجمه کتاب مطلوب نیست و چند جایی ایراد داره مثل این عبارت: ''شما آن چیزی نیستید که فکر می کنید هستید، بلکه شما همانی هستید که فکر می کنید شما همانید.'' و این دست ایرادات در چندجای دیگه مشاهده میشه. البته وقتی که اطلاعات کتاب رو دیدم، نوشته شده مربوط به چاپ اول سال ۸۶ هستش و شاید در ویرایش های بعدی اصلاح شده باشه. با توجه به اینکه قبلا هم این کتاب رو خوندم و تاثیر مثبتی در زندگی من داشته، نسخه الکترونیکش رو برای یادآوری بیشتر تهیه کردم تا مطالبش رو مرور کنم و خوندن این کتاب رو همراه با یادآوری و مرور توصیه میکنم. با تشکر از فیدیبو / موفق باشید

2

درفیدیبو همین کتاب با ترجمه خانم یلدا بلارک موجود هست که بمراتب ترجمه بهتر وروانتر و قابل فهم تر است.من این کتاب را خریدم ولی فقط بخاطر مشکلات ترجمه دوباره هزینه کردم و این کتاب را باترجمه خانم یلدابلارک از فیدیبو تهیه کردم.

4

سلام به همه کتاب خوبیه ،میتونه روش و سبک زندگیتونو عوض کنه ارزششو داره

3

با نگاه منصفانه به کل کتاب میتونم بگم ۸۰ درصد مطلوب و مفیده ولی متاسفانه سه فصل اخر تعارض شدیدی با کل کتاب دا ه که خواننده رو مایوس میکنه. نمیدونم علتش چیه

5

کتاب خیلی خوبیه و تاثیرگذار, و به نظرم باید مدام خوانده بشه تا زندگی و طرز فکرمون رو تغییر بدیم

4

یکی از بهترین کتابهایی که در زمینه بازاریابی و فروش در فیدیبو خریدم و خواندم ، این کتاب است : کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی

4

کتاب بسیار خوبیه من کتابهای دیل کارنگی رو خوندم و از این کتاب هم لذت بردم دارم افکارم رو تغییر میدم تا زندگیم تغییر کنه سپاس فیدیبو

5

خوندنشو به کسانی که میخوان از اول شروع کنن توصیه می کنم

4

واقعا فوق العاده بود فوق العاده فقط خواندن شرط نیست باید عمل کرد و معجزه کلمات رو فهمید

4

ما که پول نداریم بخریم رایگان میشه بزارین

نمایش 9 نقد دیگر
3.9
(35)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند
افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند
برایان تریسی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند
٪30
افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند
برایان تریسی
انتشارات نسل نواندیش
3.9
(35)
79,900
٪30
55,930
تومان