0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دنیای توراس

معرفی، خرید و دانلود کتاب دنیای توراس

نویسنده:
صابر قیطاسی
درباره دنیای توراس
به جهان فارتا خوش آمدید. جایی دور و چه بسا نزدیک در کهکشان ذهن که ساکنانش تا پیش از این روزگار خویش می‌گذراندند، اما اکنون خواستِ پلیدی در کار است. از یک سو ایسئلیث، عزمش را جزم کرده تا با سپاهی از سایه‌نشین‌ها، جهانِ فارتا را به قعر تاریکی بکشاند. و از سوی دیگر بزرگانِ گئرونویل، برای مقابله مبارزی برمی‌گزینند تا مأموریت مهمی را به سرانجام برساند. آیا او می‌تواند قهرمان دنیای فارتا باشد؟ جنگی در راه است با اتفاقات گوناگون و هیجان‌انگیز! فرصت‌ها اندک و ناچیزند و کوچکترین خطا، بی‌گمان آینده‌ هولناکی می‌آفریند، چه سرنوشتی در انتظار است؟ شما با کتابی هیجان‌انگیز و پر رمز و راز روبرو هستید. داستانی که شما را به دنیای توراس وارد می کند و خود پیش درآمدی است بر اتفاقات، حوادث و البته داستان‌های دیگر.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۶ مگابایت
تعداد صفحات
287 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۴:۰۰
نویسندهصابر قیطاسی
ناشرانتشارات بهنام
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
20,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۶ مگابایت
۲۸۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
23 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
3 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

بنظرم نویسنده خلاقه ... و برنامه ریزی بزرگی پشت کتاب بوده ... ولی یک ایراد بزرگ داره این کتاب به توصیفات فرعی زیاد پرداخته شخصیت از یک نقطه ای میخواد بره یک نقطه دیگه یا باید زود ازش گذشت تا به مقصد اصلی برسه یا اصلا لازم نیست تا رسیدن به مقصدش رو اینقدر با جزییات بگه خیلی اوقات در داستان حذف میشه مخاطب سریع میخواد بره سر اصل مطلب .... تو صیف صحنه و مکان تا حدی که مخاطب ارتباط برقرار کنه کافیه لازم به اینهمه توضیح نیست اصلا .... من میخوام بدونم موانع شخصیت چیه و خودش چجوریه ن اینکه ۷۰ درصد توصیف صحنه باشه و هی اسم مکان... ۳۰ درصد ديالوگ و خود شخصیت در کادر باشه خیلی خیلی مکان گذر ازش خلاصه گفته بشه .... توصیف مکان و شخصیت که تازه وارد داستان میشه .... نهایت یک صفحه تا نیم صفحه

4

والا من کتاب رو خوندم و با خود نویسنده از نزدیک صحبت کردیم و یک‌سری چیزایی که اشکال میدونستم رو بهشون گفتم؛ در واقع اصلا مطرح کردنشون اینجا درست نیست ولی اینکه دوستان میگفتن خیلی عالی و فلان.. باید بگم شاید شما کتاب‌های برندون سندرسون یا پاتریک راتفوس رو نخونده باشید.. در اون صورت باید بگم حق دارید چون زبان اصلی هستن و همه‌مون قادر به خوندنشون نیستم مخصوصا اینکه یه مترجم خوب هم ممکنه توشون گیرپاچ کنه.

4

نمیگم شاهکاره، اما در آینده بهترین کتاب فانتزی ایران میشه. خیلی خوب نوشته شده و قلم خاصی داره. از خط داستانی و نحوه روایت خوشم میاد توصیفات خوبی داره. با اینکه شخصیت هاش کمه اما خیلی خوب پرداخت شدن و میشه باهاشون همزاد پنداری کرد. ایده های جالبی توی کتابه و ساختار محکمی داره... چقدر نوشتم.

4

عنصر امید به عنوان عنصر مهم و حیاتی در شرایط سخت و غیر ممکن باعث پیروزی شخصیت ها میشه و ناامیدی نابود کننده شخصیت هاست، نا امیدی و ترس به عنوان دشمن درونی قوی‌تر از دشمنان بیرونی عمل می‌کنن و به خواننده این حس به خوبی منتقل میشه که در هیچ شرایطی نباید نا امید شد. عالــــــی بود.

4

کتاب خیلی جذابی بود واقعا نمیتونستم رهاش کنم، واقعا خوب بود. اما به نظرم برای برخی موضوعاتی که مطرح کرد در پایان بهش نپرداخت مثل ماجرای میالیث، ولی در کل خیلی دوسش داشتم.

4

داستانش بدجوری آدمو به خودش جذب میکنه، مثل آهنرباست، حتما بخونید

4

من دوستش داشتم یه اثر متفاوته با قلمی گیرا، داستانی با دیالوگ های مناسب روایتی جذاب و شخصیت های جالب...

3

پیشنهاد میکنم بخونیدش، واقعا ارزش خوندن رو داره و کتاب خوبیه، ایده‌هاش تقریبا جالب و تازن...غافلگیرهاش مناسبه و باعث میشه کتابو یک نفس خوند.

4

خیلی ازش لذت بردم، بی صبرانه منتظر کتاب‌های بعدی این نویسنده‌ام.

3

کتاب قشنگی بود. وقتی شروع میکنی به خوندنش دیگه دلت نمیاد تا وقتی که تموم نشده، بذاریش کنار. مرسسسسسسسی

نمایش 7 نقد دیگر
3.8
(30)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دنیای توراس
دنیای توراس
صابر قیطاسی
انتشارات بهنام
3.8
(30)
10,000
تومان