0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماشین مرا بران
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب ماشین مرا بران

درباره ماشین مرا بران
این مجموعه پنج داستان از این نویسنده را در بردارد: «شهر گربه‌ها»، «ماشین مرا بران»، «سامسای عاشق»، «سفر به کوبه»، «نخستین حمله به نانوایی». در داستان شهر گربه‌ها تنگو یکی از دو شخصیت داستان است که میان دو دنیایی متمایز گذر می‌‌کند که یکی از آن‌ها دارای عناصری ماوراءالطبیعی است. اما این داستان عمدتاً با دنیای حقیقی سروکار دارد و به رابطه‌ی میان پسر و مردی که او را بزرگ کرده می‌‌پردازد. در مورد داستان ماشین مرا بران، پس از کتاب جنگل نروژی که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در دنیاست و اسم آن را موراکامی از روی یکی از آهنگ‌های گروه بیتل‌ها انتخاب کرده بود، بار دیگر این نویسنده‌ی ژاپنی به سراغ گروه بیتل‌ها رفته و از آهنگ ماشین مرا بران این گروه الهام گرفته است.در داستان سامسای عاشق دوباره موراکامی به سراغ کافکا رفته است (کتاب قبلی «کافکا در کرانه»). داستان راجع به مردی است که صبح از خواب بیدار می‌‌شود و می‌‌بیند که تبدیل به قهرمان مسخ کافکا شده، اما برعکس، از حشره به انسان تبدیل شده است.راجع به داستان سفر به کوبه هم موراکامی می‌‌گوید در ماه می ۱۹۹۷، دو سال پس از زلزله‌ی بزرگ شهر کوبه در ژاپن این ایده به ذهنش رسیده است که به تنهایی و تفریح‌وار از نیشینومیا به محله‌ی سانومیا واقع در مرکز شهر کوبه پیاده‌روی کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
753.۲۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
122 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۴:۰۰
نویسندههاروکی موراکامی
مترجممونا حسینی
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
drive my car
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۱۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۵۳.۲۲ کیلوبایت
۱۲۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
15 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب ماشین مرا بران شامل پنج داستان کوتاه از بهترین داستان‌های کوتاه هاروکی موراکامی است. شهر گربه‌ها از میان داستان‌های این مجموعه موردعلاقه‌ی من بود‌. در بعضی از این داستان‌ها ردپایی از رئالیسم جادویی محبوب موراکامی به چشم می‌خورد و برخی رئال اند اما آنقدر ایده‌های عجیب و خاصی دارند که شباهتی به رئال خسته‌کننده‌ای که می‌شناسیم ندارند. خواندن این کتاب به دوستداران موراکامی پیشنهاد می‌شود.

5

خواندن و شنیدن داستان های موراکامی، همیشه لذتبخشه حتی اگر چیز زیادی از ادبیات ندونیم ! این مجوعه داستان هم خیلی زیبا و تاثیر گذاره و از دیدگاه من، اندکی با تکنیک همیشگی موراکامی در پرداخت داستان هاش تفاوت داره و تاثیر دنیای غرب بر ژاپن نمود بیشتری پیدا می کنه . بیش از همه، داستان سامسای عاشق را پسندیدم و حمله به نانوایی که طنز ظریفی داره و در پایان مجموعه، حال مخاطب را خوب می کنه!

4

من از داستان کوتاه های موراکامی به شدت لذت میبرم این کتاب ۵ تا داستان داره شهر گربه ها ماشین مرا بران سامسای عاشق پیاده تا کوبه از همه قشنگ ترشون به نظرم سه داستان اول بود و به طور خاص داستان ماشین مرا بران که واقعا عالیه

4

به جای *بدقلقی* کردنِ زن بگذارید *خیانت* چون داستان اصلی اینه. کل داستان با این سانسورهای احمقانه غیرقابل‌درک می‌شه. چرا واقعا؟!

4

موراکامی چیزی جز شاهکار نداره ، ترجمه تا حدی از قلم موراکامی دور بود و جذابیت رو کم کرده . سانسورهای بی دلیل هم باعث به هم ریختگی داستان میشد

1

ترجمه ضعیف. بعضی از قسمت‌ها بی‌دلیل حذف یا سانسور شده.

5

فيلم ژاپنی برنده نخل بهترین فیلم نامه هم بر اساس همين رمان ساخته شده

1

چرا در نمونه فهرست اسامی داستان‌ها نیست؟!

3.8
(15)
14,000
٪50
7,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
ماشین مرا بران
ماشین مرا بران
هاروکی موراکامی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماشین مرا بران
٪50
ماشین مرا بران
هاروکی موراکامی
نشر قطره
3.8
(15)
14,000
٪50
7,000
تومان