0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

معرفی، خرید و دانلود کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

نویسنده:
آرت برگ
درباره غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

زندگی هر فردی با اتفاقاتی که در آن رخ داده است تعریف می‌شود. اما برخی از اتفاقات، تبعاتی دارند که برای همیشه رد پای آن‌ها در زندگی فرد می‌ماند. آرت برگ، نویسنده‌ی کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است، در طی سفری به سوی نامزدش تصادفی مرگبار می‌کند اما از آن جان سالم به در می‌برد. برگ در طی این تصادف از کم به پایین فلج می‌شود و قدرت راه رفتن را برای همیشه از دست می‌دهد. کتاب پیش‌رو داستان موفقیت آرت برگ در زندگی بعد از تصادفش است.

درباره‌ی کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است اثر آرت برگ

کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است نوشته‌ی آرت برگ برای نخستین بار در سال 2003 منتشر شد. آرت برگ در این کتاب سرگذشت زندگی خودش را شرح می‌دهد و به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توان در دل مشکلات هم به موفقیت رسید. این کتاب راهنمای جامعی برای موفق شدن است، خوانندگان بعد از خواندن این کتاب می‌توانند زندگی خود را با دیدی جدید ببینند. آنتونی رابینز روانشناس و سخنران مشهور، مقدمه‌ای درباره‌ی این کتاب نوشته است، او درباره‌ی این کتاب می‌گوید: «این کتابی غیرعملی نیست. آرت سعی نمی‌کند در تلاش برای مجاب کردن شما در مورد این موضوع که مشکلات شما مشکلاتی واقعی نیستند، از کلماتی بزرگ یا شیوه‌هایی رندانه برای عبارت بندی مجدد سوالات استفاده کند. در واقع او درست عکس این عمل می‌کند. وقتی داستان‌هایی را می‌خوانید که درباره‌ی زندگی خود اوست- از لحظه‌ای که فهمید پایش را حس نمی‌کند، تا تلاش‌هایی که برای بازآموزی نگه داشتن یک خودکار کرد، تا هنگام عمل سرگیجه آورش که با صندلی چرخدار در مسابقات پانصد کیلومتری فوق ماراتون شرکت کرد و رکوردی جهانی به دست آورد- پی خواهید برد که صرفا از طریق روند جلسات و حل مشکلاتتان، چه قدرت شخصی حیرت‌آوری می‌توانید بیاید.»

مروری بر فصل‌های کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

کتاب غیرممکن‌ کمی دیرتر‌ ممکن است در بیست فصل نوشته شده است

فصل اول: دستیابی به شهامت برای تغییر زندگی

فصل دوم: آیا تا به حال ترسیده‌اید؟

فصل سوم: آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید چرا؟

فصل چهارم: به جای اینکه به دنبال کسی برای سرزنش کردن باشید، در خودتان به دنبال چیزی برای تغییر باشید

فصل پنجم:آیا در گذشته زندگی می‌کنید یا در آینده یا در هر دو؟

فصل ششم:مشکلاتتان را بزرگ نکنید

فصل هفتم: افراد شجاع، نترس نیستند

فصل هشتم: شروع به سخت گرفتن درباره‌ی موارد کوچک کنید

فصل نهم: مسئله‌ کاری نیست که نمی‌توانید انجامش بدهید، بلکه کاری است که انجامش نمی‌دهید

فصل دهم: بیاموزید زودتر شکست بخورید

فصل یازدهم: در جزیره‌ی کوچک خود زندگی نکنید

فصل دوازدهم: سوالات بهتری بکنید

فصل سیزدهم: چرا خود را نگران اهداف‌تان می‌کنید؟

فصل چهاردهم: اجازه ندهید روز بد تبدیل به زندگی بد شود

فصل پانزدهم: تعادل دست یافتنی است، مگر بتوانید متمرکز شوید

فصل شانزدهم: وقتی داریم می‌خندیم، داریم یاد می‌گیریم

فصل هفدهم: به خاطر داشته باشید تحقق بعضی معجزات زمان می‌برد

فصل هجدهم: ارزش‌های خود را رها نکنید

فصل نوزدهم: برای رفتن تا آخر راه آماده باشید

فصل بیستم: ادامه‌ی سفر به سوی زندگی پرمعنا

درباره‌ی آرت برگ نویسنده‌ی کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

آرت برگ نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. این نویسنده هنگامی که تنها بیست و یک سال داشت در اثر یک تصادف مرگبار گردنش می‌شکند و از کمر به پایین فلج می‌شود اما این معلولیت هرگز برای او یک محدودیت تلقی نمی‌شود و برگ از آن زمان تاکنون به یکی از موفق‌ترین سخنرانان انگیزشی تبدیل شده است. آرت برگ سالانه حدود دویست سخنرانی در شرکت تخصصی خود در کالیفرنیا ایراد می‌کند.

آرت برگ زندگی شخصی موفقی هم داشت؛ او در سال 1985 با دختر شایسته‌ی ایالت یوتا ازدواج کرد و به همراه همسر و دو فرزندش در کالیفرنیا زندگی می‌کرد. آرت برگ در نوزدهم فوریه‌ی سال 2002 در آمریکا درگذشت. 

ترجمه‌ی کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است به فارسی

انتشارات درسا کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است را با ترجمه‌ی سهیلا موسوی رضوی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.انتشارات درسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است را خواند؟

کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است داستان پیروزی بر دردی عمیق است، دردی که در تاریکی و ناتوانی مطلق بر شخص چیره گشته است. این کتاب، کتابی است که می‌تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد. کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت قرار دارد. کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 277 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 13 روز بخوانید. کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع موفقیت است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  موفقیت زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است می‌خوانیم

آیا در گذشته زندگی می‌کنید یا در آینده، یا در هر دو؟

این یکی از سوالات پردردسر است که شما باید پیش از شروع سفرتان از خود بکنید: آیا در زمان حال زندگی می‌کنید؟

این سوالی ساده‌انگارانه است. می‌دانم، ولی سوالی حیاتی است. یکی از خصوصیات مشخص‌کننده‌ی افرادی که تیره‌بخت می‌مانند، اين است که بوفور به قول خودم "سفر زمانی" دارند. يا بیشتر وقتشان را صرف فکر کردن در مورد آنچه در گذشته بر سرشان امده است می‌کنند (یا برای آن غصه می‌خورند) و یا دستخوش این فکر می‌شوند که ممکن است فردا چه اتفاقی بیفتد.

در اين فرهنگ، عدم تاکید بر زمان حال و سفر به عقب یا جلو آسان است. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که از یک سو دائما از ما می‌خواهد به تحلیل مجدد این امر بپردازيم که چرا در گذشته راه معینی را دنبال نکردیم، يا مطالعه کنیم که مدتها پیش احتمالا چه اتفاقی برای ما افتاد که ما را از بهترین بودن بازداشت. از سوی دیگر، دائما به ما خاطر نشان می‌شود که در اندیشه‌ی فردا باشیم. از ما خواسته می‌شود تصویر زندگی احتمالی‌مان را در آینده ترسیم کنیم.

آیا کسانی را می‌شناسید که به سفر در گذشته می پردازند؟ آنان در این مورد صحبت می‌کنند که محصول "خانواده ای به هم ريخته " هستند. یا از وقتی فلان کس فلان کار را با آنان کرد، دیگر هیچ وقت مثل قبل نبوده‌اند. آیا شما هم کسانی را می‎شناسید که صرف نظر از توفیق‎هایشان، پولی که به دست می آورند، يا موهبت‌هایی الهی که در سر راهشان قرار می‌گیرد. نمی‌توانند از فکر آینده بیرون بیایند؟ آنان دائما معتقدند پیش از اينکه خود را خوشحال بدانند، هنوز کارهای بیشتری باید انجام دهند. اینها کسانی هستند که در میانه‌ی تعطیلاتی خارق العاده، وقت زیادی را صرف فکر کردن در مورد کارهایی می‌کنند که باید پس از رسیدن به خانه انجام دهند. یا نگران قبوضی هستند که سررسید آنها نزدیک است، یا روابطی که ممکن است از هم بپاشد.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است اثر آرت برگ بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
277 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۴:۰۰
نویسندهآرت برگ
مترجم سهیلا موسوی رضوی
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The impossibe just takes a little longer: living whit purpese and passion
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۳ مگابایت
۲۷۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

به جای کتابای این همه نویسنده غربی و رمان های بی محتوا یه چن تا کتاب اصیلایرانی از بزرگای علم و ادب و فلسفه و عرفان میذاشتید.دریغ از یه کتاب که آدمو جذب خودش کنه

5

یکی از بهترین کتاب هایی که خوندم حس خوبی که گرفتم و اینکه هربار میخوندم منو به فکر میبرد و سعی کردم تو زندگیم از رحظاتش استفاده کنم

4

این کتاب بی نظیره من واقعا دوسش دارم حتی ارزش چند بار خوندن داره.

5

بهترین کتابی که خوندم به همه دوستان پیشنهادش میکنم

4

خیلی کتاب خوبیه. توصیه میکنم بخونید

4

روند کتاب به زیبایی جلو میره من از مطالعه اش لذت بردم

5

کتاب خوب و الهام بخشی است. پیشنهاد میکنم بخونیدش.

4

خوبه

4.2
(13)
42,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
غیرممکن کمی دیرتر ممکن است
غیرممکن کمی دیرتر ممکن است
آرت برگ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
غیرممکن کمی دیرتر ممکن است
غیرممکن کمی دیرتر ممکن است
آرت برگ
انتشارات درسا
4.2
(13)
42,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر