0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آقای جودت و پسران

معرفی، خرید و دانلود کتاب آقای جودت و پسران

درباره آقای جودت و پسران
آقای جودت و پسران اولین رمان اورهان پاموک است؛ یکی از ستایش‌شده‌ترین آثارش. رمانی درباره‌ی سه نسل از یک خانواده تاجر. رمانی درباره‌ی سه دوره‌ی ترکیه؛ سال‌های پایانی عثمانی، روزگار آتاتورک و اولین سال‌های دهه‌ی هفتاد و شکل‌گیری دیکتاتوری نظامیان در ترکیه. بیشتر وقایع در استانبول در محله «نیشان‌تاشی» زادگاه محبوب نویسنده می‌گذرد. هرچند ما صحنه‌هایی از آناتولی فقیر و آنکارای پایتخت را نیز در تکه‌هایی از رمان می‌بینیم. شخصیت‌های رمان متفاوت و پر از سوال و ماجرا هستند. در آستانه‌ی دوره‌های مختلف تاریخ ایستاده‌اند و مدام تلاش می‌کنند جهان را تغییر دهند. گستره‌ی عظیمی از شخصیت در این رمان وجود دارد که بی‌همتاست. از ملی‌گراان تا مرتجعین، از چپ‌های آرمان‌خواه تا سلطنت‌طلب‌ها از عاشقان آتاتورک تا سنت‌گرایان... پاموک جهانی ساخته که خواننده در آن غرق می‌شود و لحظه‌ای نمی‌تواند رمان را کنار بگذارد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
6.۹۷ مگابایت
تعداد صفحات
959 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۳۱:۵۸:۰۰
نویسندهاورهان پاموک
مترجم عین له غریب
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Cevdet bey ve oğullari
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۹/۱۴
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
145,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶.۹۷ مگابایت
۹۵۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
0 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب جودت بیک و پسران با ترجمه ارسلان فصیحی از نشر نیکا نقاط ضعف: روال زمانی کتاب تا صفحه ۷۵ مشوش است و در واقع نویسنده دچار اشتباه شده است. شخصیت های کتاب زیاد هستند و به اندازه کافی به کاراکتر آنها پرداخته نشده است و در آخر هم رها می شوند. کتاب کشش لازم را ندارد. به شخصه به زور تمام کردم. حجم کتاب زیاد است ولی حرفی برای گفتن ندارد و در آخر بدون نتیجه تمام می شود. نقاط قوت: دیالوگ ها ماهرانه نوشته شده اند. تصویری شفاف از ترکیه و تحولات اجتماعی و فرهنگی آن به رخ کشیده شده است

5

نخست به روایت زندگی تاجر مسلمان پولداری به اسم جودت می پردازد (۱۹۰۵)... بعد داستان به زمان قیام روشنفکرهای ترک علیه سلطان عبدالحمید دوم می رود(۱۹۳۸) و درنهایت به زمان آتاتورک میرسد(۱۹۷۰).

4

اولین کتاب اورهان پاموک هست. یه مقدار برا کسایی که حوصله صفحات زیاد رو ندارن شاید حوصله بر باشه اما لازمه خوندن دیگر شاهکارهای این نویسنده خوندنِ این کتابه. چون با نوع نگارش و خط مشی ایشون آشنا میشید.

3

بنظرم بیشتر شبیه چرک نویس چند رمان است تا بک رمان. چهارصد صفحه اول فوق العاده بقیه کلاف سردرگم! پیداکنید آقای جودت را...

5

٥٠تومن بدم،میرم سی تومن دیگه روش میذارم کاغذیو میگیرم!

5

۸۵ تومان؟؟ خدایی کتاب کاغذی نیست که، الکترونیکیه!

5

رمان بلند و بسیار زیبا که استانبول رو جوری توضیح میده انگار اونجا هستی

5

توصیفهای زیادش موجب آشنایی با تاریخ معاصر بود

4.4
(18)
215,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آقای جودت و پسران
آقای جودت و پسران
اورهان پاموک
نشر چشمه
4.4
(18)
215,000
تومان