0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دختری با گوشواره ی مروارید

معرفی، خرید و دانلود کتاب دختری با گوشواره ی مروارید

درباره دختری با گوشواره ی مروارید
رمانی است فوق‌العاده، اسرارآمیز و سرشار از حال و هوای زمانش... در دوند به وجود آمدن نقاشی عمیقاً آشکار کننده است.... حقیقتاً تجربه‌ای اسرارآمیز است. روزنامه گاردین لندن تابی است تکان‌دهنده، اسرارآمیز و گاه حتی با گونه‌ای غیرقابل تحمل تاثرانگیز. گهگاه چنان نیرومند است که خواننده آن را حس می‌کند و تنفس‌اش را در اطرف خود می‌شنود. روزنامه تایمز لندن
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۰ مگابایت
تعداد صفحات
237 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۴:۰۰
نویسندهتریسی شوالیه
مترجمگلی امامی
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Girl with a pear earring
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۹/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
49,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۰ مگابایت
۲۳۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 44 مخاطب
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
6 ٪
26 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

داستانی واقعی، از زبان" گریت" ،دختر نوجوانی روایت میشود که به دلیل فقر ونابینایی پدر برای کار به خانه ی وارمر ،نقاش هلندی میرود در ابتدای ورود به خانه تنها به کارهای منزل میپردازد. اما داستان از جایی شروع میشود که از یک سو برای خرید به بیرون از خانه میرود و با پیتر اشنا میشود واز سوی دیگر کم کم توجه ارباب خود را برای کمک به او در نقاشی جلب میکند و... اما اصل ماجرا زمانیست که ورمر نقاش از خدمتکارش که دختر زیبایی است، می خواهد گوشواره های همسرش را به گوش بیاویزد تا از او در نقاشی استفاده کند .اگرچه داستان حالتی یکنواخت وخطی دارد اما کششی دارد که در عین ساده و روان بودن ماجرا خواننده را مجذوب خود خواهد کرد.یک سوم انتهایی داستان بسیار جذاب و با پایانی عالی و غافلگیر کننده تمام میشود.کتاب دارای تصویر سازی خوب همراه با نقاشی های عنوان شده در داستان است.ضمن اینکه در این داستان با روایتی از زندگی یک کلفت روبرو نیستیم بلکه دخترنوجوانی را خواهید دید که در اکثر مواقع تصمیم وبرخوردی بسیار عاقلانه دارد.

4

من اول سخنرانی نویسنده ی این کتاب رو در تد دیدم و بسیار مشتاق شدم که این کتاب رو بخونم.توصیف این نویسنده درمورد این نقاشی در سخنرانی اش بسیار جالب بود. انتخاب سوژه ی نویسنده بسیار عالی بود با این حال آنقدرها که انتظار داشتم داستان خارق العاده ای نداشت. ولی فکر میکنم داستان درستی برای این تابلوی نقاشی باشد. حاشیه زیاد داشت و خیلی از اتفاقات و توصیفات داستان به داستان کلی ربطی نداشت.انگار سرگذشت میخواندم نه یک رمان! و اینکه انتظار داشتم نویسنده درمورد خود نقاش چیزهای بیشتری بگوید. تضاد بین قصاب و نقاش را دوست داشتم! با این حال داستان اسرارآمیزی داشت و برای من کشش زیادی داشت و یک روزه تمامش کردم‌. متن و ترجمه روان بود ولی کمی اشکال تایپی داشت. در کل این کتاب رو توصیه می کنم.

3

من نظر بقیه رو خوندمدر مورد مشکل تایپ ولی فکر کردم خیلی مهم نیست. ولی انقدر بد تایپ شده بود که احساس کردم به شعورم توهین میشه انقدر تند تند و سرسری تایپ شده بود که اشتباهات احمقانه داشت. بعضی وقتا اشتباهه واضح بود ولی بعضی کلمه ها رو واقعا نمی فهمیدم. چرا واقعا ادیت نمیشه این متن؟

5

فیلمی که از روش ساختن خیلی جذاب تر از کتابش بود، در صورتی که غالباً کتاب ها جذاب تر هستن چون مفصل تر به شرح وقایع می پردازن! این فقط یک دلیل میتونه داشته باشه و اون هم سانسور کتاب هست... به علاوه اشتباه های تایپی کتاب به شدت زیاد بود و مطالعه آزار دهنده.

4

بسیار تلاش کردم که بتوانم با این داستان ارتباط برقرار کنم و خواندن آن را ادامه دهم ولی متاسفانه هیچ نکته ای که من را به ادامه داستان راغب کند وجود نداشت...بسیار ریتم کند و بی هیجان.‌...و در نتیجه متاسفانه ادامه خواندن را متوقف کردم!!!

4

داستان واقعی از زبان دختری که خدمتکار نقاش هلندی به نام ورمر هست نقل میشه. ترجمه خیلی خوب و روانه. درباره این نقاش و کارهاش حتما روی اینترنت بخونید خوب تونسته فضای حاکم بر جامعه اون زمان رو تصویر بکشه.

4

با این که داستان به آرامی پیش می ره ولی گیرا و جذابه. تنها چیزی که بسیار آزاردهنده بود غلط ها و ایرادات بی شمار نسخه فیدیبو بود امیدوارم نسخه کاغذی این ایرادات رو نداشته باشه

1

این رمان میتونه برای دخترهای نوجوان کتاب جالبی باشه احتمالا، قصه‌ای روان و بی‌تلاطم، تقریبا یکنواخت و خالی از هر گونه زیبایی نوشتاری

5

داستانی زیبا و جذاب درباره چگونگی شکل گیری تابلوی دختری با گوشواره مروارید یوهانس ورمیر نقاش هلندی، با حال وهوای قرن هفدهمی

5

کتاب خیلی خوبیه اما چرا اینقدر غلط تایپی داره کتابای دیگه که به صورت الکترونیک از فیدیبو گرفته بودم این مشکل را نداشتن

نمایش 16 نقد دیگر
3.9
(45)
53,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
دختری با گوشواره مروارید
دختری با گوشواره مروارید
تریسی شوالیه

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دختری با گوشواره ی مروارید
دختری با گوشواره ی مروارید
تریسی شوالیه
نشر چشمه
3.9
(45)
53,000
تومان