0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درباره عشق

معرفی، خرید و دانلود کتاب درباره عشق

نویسنده:
استاندال
درباره درباره عشق
درباره‌ی عشق تلاش شگفت‌آور استاندال است برای تفسیر پیچیده‌ترین نوع عاطفه‌ی بشری: عشق احساس‌مدار. او، ملهم از یک احساس آتشین و یک‌سویه، تحلیلی منطقی و روشن را با ستایشی شورانگیز در کنار هم می‌نشاند. استاندال برای رده‌بندی انواع گوناگون عشق - پرشور، تنانه، خودخواهانه و... - هفت مرحله‌ای را بازشناسی می‌کند که عاشقان در حین آن به جادوی احساس درمی‌افتند. او در این کتاب تئوری مشهور خود «کریستال‌سازی» را به‌تفصیل شرح می‌دهد، که در ضمن آن تمام مشخصه‌های ابژه‌ی عاشقانگی در ذهن عاشق دگرگون می‌شود و با هزاران کریستال آراسته می‌گردد. پیش‌آگاهی این نظریه در مورد مرحله‌ی روان‌شناختی عشق‌ورزی نسل‌های بسیاری از مخاطبان را متحیر خویش ساخته است. با این حال، پشت این تفکرات هوشمندانه‌ی فلسفی، می‌توان تلاش بی‌تابانه و عاجزانه‌ی نویسنده را برای تسکین و آرام‌سازی عشق رنج‌دیده‌ی خود به نظاره نشست. نتیجه‌ی کار اثری است حیرت‌آور که تمام نشانه‌های شاهکارهای بعدی استاندال را در خود گنجانده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۱ مگابایت
تعداد صفحات
190 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۰:۰۰
نویسنده استاندال
مترجمگلاره جمشیدی
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
De l'amour
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۸/۲۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
28,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۱ مگابایت
۱۹۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
19 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
19 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

حکایتی است این کتاب! کتاب را در جوانی نخوانید! نمیتوانید بخوانید! اگر هم بخوانید چیزی به چنگ نخواهید آورد! چون چشم زیبایتان عاشق! و قلب تان پر طپش! و دل تان مهربان! و سرتان سودائی است . درک مفاهیم روان رنجوری حاصل از عشق تنانه که گریزی از آن نیست و خود تقدیری است مقدر بر آدمیان و روان کریستالی شان! کام و عیش و لذت تان تلخ و چشم تان را برحقیقت و واقعیت باز و رنج تان را مضاعف می گرداند! می فهمید که عاشق کدام وجه معشوق خویش گشته اید! هر زمان که عشق را در درون خود یافتید ، آنگاه استاندال و تحلیل تقدیر روانی عشق خویش را از زبان او درک خواهید کرد .

4

کتاب خوبی به نظر میرسه ایده واقعا خوبی داره بعضی جاهاش واقعا خوب به موضوع پرداخته شده ولی چیزی که توی ذوق میزنه ترجمه بسیار بد کتاب هست جوری که برای فهمیدن مرجع هر کدوم از ضمیرهای استفاده شده در متن مجبورم چندبار برگردم و یک پاراگراف رو بخونم و در اخر هم متوجه نمیشم! اخر هم کتاب رو نصفه ول کردم برای اولین بار در عمرم!! حتی مزخرف ترین کتاب ها رو هم تا اخر خوندم ولی این یکی رو نمیخونم

4

اگر تا حالا فکر می‌کردید هیچکس نمیتونه مثل رومن رولان، عواطف و دنیای درونی خانمها رو بشناسه، با خواندن این کتاب متوجه میشید که استندال هم این کاره‌ست. کتاب خوبیه، ظرافت‌هایی درباره عشق به آدم یاد میده که کمتر جایی در موردش صحبت شده . هرچند چون کتاب واسه حدود صد و خورده ای سال پیش هست، ممکنه در بعضی جاها طرز تفکر قدیمی ببینید که میتونید نادیده بگیرید .

4

رابطه میان سبک زندگی زیبایی‌شناسانه، ملال، گناه، و شرّ به روشنی در کتاب دریای عشق استاندال بیان شده است. (از کتاب فلسفه ی ملال اثره لارس اسونسن)

1

ترجمه افتضاحه، باعث شده کتاب نامفهوم بشه، من صفر ستاره به ترجمه کتاب میدم!!

3

شاید به دلیل ترجمه باشه ولی خوندن این کتاب و فهم کامل جملات مقداری مشکل شده

5

به نظرم ک کتاب خوبی هست و تقریبا نزدیک ب چیزی است ک من فک می کنم

3

فارغ از ضعف های فاحش در ترجمه ، کتاب رو پبشنهاد میکنم

5

تو این سبک کتاب جزو بهترین هاست به نظرم

5

این کتاب واقعا زیبا و خواندنی و عمیقه??

نمایش 6 نقد دیگر
3.5
(21)
66,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
درباره ی عشق
درباره ی عشق
استاندال

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درباره عشق
درباره عشق
استاندال
نشر قطره
3.5
(21)
66,000
تومان