0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ناباروری

معرفی، خرید و دانلود کتاب ناباروری

دامیز
درباره ناباروری

ناباروری یک مشکل پزشکی است که بسیاری از افراد در سراسر جهان با آن دست به گریبان‌اند. این بیماری ممکن است در بعضی از افراد باعث مشکلات روحی مثل انزوا، سردرگمی، بلاتکلیفی و افسردگی هم شود، چرا که بسیاری از افراد تصور می‌کنند این بیماری درمانی ندارد و احتمالا رویای داشتن فرزند نقش برآب شده است. کتاب ناباروری از آن دست کتاب‌های جامع و کاملی درباره‌ی این موضوع است که به بیماران ناباروری و افرادی که به دنبال اطلاعات و روش‌های درمان این بیماری هستند کمک می‌کند.

درباره کتاب ناباروری

کتاب ناباروری نوشته‌ی جکی میرز تامپسون و شارون پرکینز است که اولین بار در سال 2007 در مجموعه دامیز منتشر شد. نویسندگان در این کتاب اذعان دارند که امروزه درمان ناباروری رو به پیشرفت است و در این مسیر روش‌های درمانی موثری در اختیار دانشمندان و پزشکان قرار گرفته است. از نکات جالب این کتاب می‌توان به تجربه‌ی نویسندگان این کتاب اشاره کرد. کتاب ناباروری ترکیبی از دانش خانم میزر درباره‌ی ناباروری خود به عنوان یک بیمار و خانم پرکینز به عنوان یک پرستار است. موضوعاتی که آن‌ها در مطالب این اثر بیان کرده‌اند از محدوده‌ی علمی تا عاطفی که بیماران نابارور به آگاهی درباره‌ی آن‌ها نیاز دارند را در بر می‌گیرد.

کتاب حاضر راهنمای جامع و کاملی است که هر خواننده‌ای با هر سطح اطلاعات می‌تواند پاسخ پرسش‌های خود را درباره‌ی موضوع ناباروری، از تنظیم خانواده به صورت طبیعی گرفته تا شبیه‌سازی را در آن پیدا کند. کتاب حاضر در 5 بخش و 22 فصل نوشته شده است و خواننده می‌تواند اطلاعات مورد نیاز خود را بدون این که لازم باشد کتاب را از ابتدا تا انتها بخواند، به راحتی پیدا کند.

کتاب ناباروری را انتشارات آوند دانش با ترجمه‌ی مانا احمدی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب ناباروری مناسب چه کسانی است؟

  • کتاب حاضر برای افرادی که می‌خواهند درباره‌ی ناباروری اطلاعات کاملی داشته باشند مناسب است.
  • زنان و مردانی که به علت‌های بیولوژیکی نابارورند.
  • افرادی که روش‌های سنتی برای درمان ناباروری‌شان موثر نبوده است و به دنبال روش‌های درمانی دیگر هستند.

درباره‌ی نویسندگان کتاب ناباروری

شارون پرکینز پرستار با سابقه‌ای است که با بیش از 20 سال سابقه در حوزه‌ی باروری و ناباروری مطالعه داشته است. او مادر پنج فرزند و مادربزرگ دو نوه است و توانسته رویای نویسندگی و پرستاری را در کار و حرفه‌ی خود محقق کند.

جکی میزر تامپسون عضو هیئت مدیره‌ی روابط عمومی کاپوک میزر، شرکت ارتباطات JD تامپسون و یک بیمار حرفه‌ای باروری است. خانم میزر خود تجربه‌ی ناباروری داشته است و حدود سه سال به دنبال درمان برای بچه‌دار شدن بود تا سر انجام پاداش پشتکار و تلاش خود را گرفت. کتاب ناباروری دامیز تا حدودی داستان زندگی او از سفری است که در نهایت خانم میزر را به دخترش رساند.

نگاهی به فصل‌های کتاب ناباروری

بخش 1: آیا آمادگی‌اش را دارید؟ فکر می‌کنید چرا باردار نیستید!

فصل 1: پس کجاست نور چشمم؟

فصل ۲: آشنایی با آناتومی بدن

فصل 3: تمرین رفتارهای مثبت - پیش از بارداری

فصل ۴: آشنایی با ناباروری ثانویه

بخش ۲: کمربندهایتان را محکم ببندید!

فصل ۵: ترفندهایی ساده برای موقعیت‌های پیچیده

فصل ۶ درنظر گرفتن شرایط خاص

فصل ۷: نزد پزشک بروید و آرام باشید

فصل ۸: گام‌هایی تکمیلی به سوی بچه‌دار شدن

فصل ۹: أيا هنوز از روابطتان لذت می‌برید؟ تلاش برای بارداری و تأثیر آن بر روابط زناشویی

بخش ۳: سروسامان دادن به اوضاع؛ يافتن مشکل

فصل ۱۰: پیدا کردن مشکل آزمایش می‌کنیم

فصل 11: همه‌چیز درباره‌ی پسرها

فصل ۱۲: وقتی نقطه‌ی شروع تبدیل به پایان می‌شود؛ سقط‌جنین زودهنگام

بخش ۴: پیش به سوی بارداری با روش‌های پیشرفته

فصل ۱۳: کمکی هر چند ناچیز از دکتر همه چیزدان: تلقيح درون رحمی و تزریقات باروری

فصل ۱۴: به نمایش بزرگ خوش آمدید. لقاح آزمایشگاهی

فصل ۱۵: چرخه‌ی IVF را شروع کنیم!

فصل ۱۶: مراقبت و تغذیه‌ی جنین کار گروهی شگفت‌انگیز در محیط آزمایشگاه

فصل 17: رهایی از انتظار دوهفته‌ای پس از یک دوره‌ی IVF

بخش ۵: راه‌هایی که تاکنون کمتر امتحان شده‌اند

 فصل ۱۸: چالش‌های پیش روی تولید مثل به کمک روش‌های اهدایی

 فصل 19: زندگی ادامه دارد

فصل ۲۰: طلیعه‌ی علوم نوین: پیشرفت‌های بی‌سابقه و نگرانی‌های میرم در حوزه‌ی باروری
بخش ۶: بخش ده‌تایی‌ها

فصل ۲۱: بیش از ده کلام آزاردهنده، وقتی تلاش می‌کنید باردار شوید

فصل ۲۲: ده گروه دارویی باروری

در بخشی از کتاب ناباروری می‌خوانیم

احساس خستگی می‌کنید، زمان تخمک‌گذاری‌تان را ثبت کرده‌اید، زندگی جنسی‌تان را زمان‌بندی کرده‌اید و شاید حتی یکی دو داروی باروری هم مصرف کرده باشید.

هیچ کدام تا به حال اثری نداشته است و احتمالا پزشکتان بخواهد به این فرایندها سرعت ببخشد، گویی که تاکنون به اندازی کافی سریع نبوده است. توصیه‌ی او شاید تزریق داروهایی باشد که حاوی مواد عجیبی‌اند که از ادرار زنان باردار یا یائسه به دست می‌آید. «یه لحظه صبر کن! راه دیگه‌ای نداره؟»

چرا، راه‌های دیگری هم هستند و شاید تا حالا دست کم یکی از آن‌ها را امتحان کرده باشید. در آغاز راه تلاش برای بارداری احتمالا شنوای نصیحت‌های نطلبیده، اما بدون غرضی بوده‌اید که می‌گفتند فقط آرام باش، بالاخره باردار می‌شوی. حالا همان‌طور که خودتان را آماده می‌کنید تا به مرحله‌ی بعد قدم بگذارید و از درمان‌های نسبتا پیشرفته‌تری برای بچه‌دار شدن استفاده کنید، این احتمال وجود دارد که این بار روش‌های نامعمولی برای بارداری به ش ما پیشنهاد شود که دیگران روی درستی‌شان قسم می‌خورند.

 این روزها بعضی از درمان‌های جایگزین مثل طب سوزنی طب سنتی چینی، ماساژ و حتی مدیتیشن، چه به عنوان مکمل و چه جایگزین طب متعارف «غربی»، راه‌های پرطرفداری برای ناباروری‌اند برخی کلینیک‌ها به واسطه‌ی برقراری ارتباط با درمانگران، به بیمارانشان خدمات تکمیلی ارائه می‌دهند، سایر کلینیک‌ها از درمانگران در جایگاه کارکنانشان استفاده نمی‌کنند، اما به درمانگران مؤسسات دیگر اجازه می‌دهند به کلینیکشان بیایند و براساس نیاز بیماران به آن‌ها خدماتی مثل طب سوزنی پیش و پس از انتقال جنین به روش IVF ارائه کنند.

 غذا خوردن به‌اندازه‌ی دو نفر؟ رژیم باروری

براساس افسانه‌های زنان قدیمی، اگر می‌خواهید پسردار شوید، گوشت بخورید و اگر دختر می‌خواهید، شکر و شیرینی؛ اما شما فقط یک بچه می‌خواهید، از هر جنسی که شد، وقتی خانم میرز در اینترنت جست و جو می‌کرد تا چیزهای بیشتری درباره‌ی این مسیر یاد بگیرد که حالا دیگر طولانی‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌کرد، به نظر می‌رسیده فهمید که روشی کاملا مدرن هم وجود دارد که ادعا می‌کند تغییرات در رژیم غذایی، والدین را در بهترین شرایط برای تولید مثل قرار می‌دهد. این زنان و مردان رژیم غذایی‌شان را از هرگونه گوشت قرمز، مواد لبنی، آرد سفید، شکر و مواد پرمصرفی که از نظر خانم میرز ضروری بود، خالی کرده بودند. او کاملا ترسیده بود. فهرست غذاهای ممنوع آن‌ها خلاصه برنامه غذایی خانم میرز بود.

بعضی از آن‌ها اسیدهای چرب امگا ۳ را معجون جادویی بهبود یا احیاکننده‌ی باروری می‌دانستند که در ماهی سالمون و سایر ماهی‌ها پیدا می‌شود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب ناباروری بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی ناباروری و زایمان می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
5.۴۳ مگابایت
تعداد صفحات
380 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۴۰:۰۰
نویسنده جکی میرز تامپسون
نویسنده دومشارون پرکینز
مترجممانا احمدی
ناشرانتشارات آوند دانش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Infertility For Dummies
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۸/۲۳
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۵.۴۳ مگابایت
۳۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
28,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ناباروری
ناباروری
دامیز
انتشارات آوند دانش
0
(بدون نظر)
28,500
تومان