0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زبان بدن

معرفی، خرید و دانلود کتاب زبان بدن

دامیز
درباره زبان بدن

زبان بدن مفهومی ست که در دنیای روانشناسی امروز به عنوان یک ابزار مهم برای روابط غیرکلامی از آن یاد می‌شود، ابزاری که می‌توان با آن هر نوع احساسات درونی‌تان را بدون ابراز مستقیم به دیگران انتقال دهید. زبان بدن امروزه جنبه‌ای برای درک حالات و رفتار افراد زیادی از جمله سیاستمداران، بازیگران و افراد عالی‌مقام شده است. الیزابت کونکه در کتاب زبان بدن می‌گوید: «یادتان باشد که باید حرکات بدن را در زمینه و بافت خودش تعبیر و تفسیر کرد. یک حرکت بدنی چیزی جز کلمه‌ای از یک داستان نیست».

درباره کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن نوشته‌ی الیزابت کونکه با موضوع شناخت و درک روابط غیرکلامی اولین بار در سال 2007 منتشر شد. نویسنده در این کتاب راه‌های شناسایی و تشخیص حرکات بدنی، رفتارها و حالات چهره‌ای که پیام‌های کلامی و غیرکلامی منتقل می‌کنند را توضیح داده است. کتاب حاضر در 5 بخش نوشته شده است و به خواننده کمک می‌کند تا از طریق تشخیص و پاسخ‌دهی به پیام‌ها جریان گفت و گو و روابط میان فردی خود را در مسیری خوب هدایت کنند.

الیزابت کونکه کتاب حاضر را با هدف آگاه‌سازی افراد از زبان بدن خودشان با دیگران نوشته است. همچنین کمک به تعبیر درست از زبان بدن و حرکات چهره از اهداف دیگری است که نویسنده را به نوشتن این راهنمای ارزشمند ترغیب کرده است. کونکه به زبانی ساده و قابل درک نمونه‌ها و تمرین‌های درخشانی ارائه کرده است تا از طریق آن‌ها مهارت‌های غیرکلامی خود را تقویت کنید. اگر به دنبال کتابی هستید که به بهبود، تقویت و گسترش روابط شما کمک بسزایی کند کتاب زبان بدن انتخاب فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

نگاهی بر فصل‌های کتاب زبان بدن

بخش ۱: در ابتدا فقط حرکات بدنی بود

فصل 1: تعریف و توضیح زبان بدن

فصل ۲: نگاهی دقیق‌تر به حرکات غیر کلامی

بخش ۲: شروع از بالاترین نقطه

 فصل 3: پیش به سوی اصل ماجرا

 فصل ۴: حالات چهره

فصل 5: چشم‌ها همه چیز را می‌گویند

بخش ۳: بالاتنه: دست‌ها و پاها

 فصل ۶: ارزیابی حالات بدن

 فصل ۷: خود را مجهز کنید

فصل 8: حقایقی در کف دستان شما

فصل 9: نحوه‌ی ایستادن

بخش ۴: زبان بدن در محیط اجتماعی و کاری

 فصل ۱۰: حقوق و قوانین قلمروی شخصی

فصل ۱۱: گذر از مرزهای فرهنگی

 بخش ۵: بخش ده‌تایی‌ها

فصل ۱۲: ده روش برای درک افراد، بدون پرسیدن

فصل ۱۳: ده روش برای بهبود رابطه غیرکلامی

ترجمه کتاب زبان بدن به فارسی

کتاب «زبان بدن» نوشته‌ی «الیزابت کونکه» با ترجمه‌ی «مریم هدایتی» از سوی انتشارات آوند دانش در سال 1394 منتشر شد که نسخه‌ی الکترونیک آن از همین صفحه برای خرید و دانلود امکان‌پذیر است. همچنین کتاب حاضر تحت عنوان «زبان بدن برای آدمیزاد» با ترجمه‌ی رامین کریمی و رویا تنومند در سال 1392 از سوی انتشارات دانژه منتشر شده است.

درباره الیزابت کونکه نویسنده‌ی کتاب زبان بدن

الیزابت کونکه نویسنده، سخنران و معلمی شایسته است که به واسطه‌ی مهارت و دانشی که دارد، توانسته مخاطبان و مراجعان زیادی را در سراسر جهان جذب کند. بسیاری او را جلادهنده‌ی الماس می‌نامند. چرا که به افراد زیادی کمک کرده تا بتوانند به زندگی ایده‌آل و رویایی خود دست پیدا کنند.

کونکه بیش از بیست سال است که به عنوان مربی و مدرس در شرکت‌های مختلف تجاری جهان، سازمان‌ها و خیریه‌های حرفه‌ای مشغول به کار است. بیشتر آموزه‌های او در زمینه‌ی مسائل روانشناسی مرتبط با افراد، شامل تاثیر و برداشت شخصی، اعتماد به نفس و مهارت‌های تأثیرگذار به شکل فردی و گروهی است. کونکه در کار خود مصمم و پرتلاش است. مهارت‌های سخنرانی، زبان بدن، صدا و ... موضوعاتی هستند که او در اغلب رسانه‌ها درباره‌ی آن‌ها برای عموم صحبت می‌کند.

در بخشی از کتاب زبان بدن می‌خوانیم

ذاتی نوزاد تازه متولدشده به پستان مادرش می‌چسبد و شروع به مکیدن می‌کند. کودکی که نابینا و ناشنوا به دنیا آمده، لبخند می‌زند، اخم می‌کند و گریه سر می‌دهد. این واکنش‌ها آموزش دادنی نیستند. این واکنش‌های مادرزادی و ذاتی به محرک‌هایی خاص، تمرین یا دانش نیاز ندارند و ناخودآگاه، بدون یادآوری و تحلیل و به خودی خود انجام می‌شوند.

بعضی از این حرکات به قدری برایتان مأنوس و آشنا هستند که آن‌ها را کاملا عادی و بی‌اهمیت میدانید و در صورتی که از شما بپرسند چگونه آن‌ها را انجام می‌دهید، هیچ نظری نخواهید داشت قفل کردن انگشتان دو دست در یکدیگر نمونه‌ای از این موارد است، هر شخص یک انگشت شست غالبی دارد که همواره موقع قفل کردن انگشتان به یکدیگر، در بالای دیگر انگشت‌ها قرار می‌گیرد. اگر از شما بپرسند که کدام شستتان در بالای انگشته‌ای دیگر قرار می‌گیرد، احتمالا نمی‌دانید و برای پاسخ نیاز دارید نگاهی به دستتان بیندازید و این بدان معنا نیست که قادر به انجام عکس این حالت یعنی قرار دادن شست دیگر روی انگشتانتان نیستید. این کار را انجام دهید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد، احساسی عجیب و غیر طبیعی خواهید داشت. حس می‌کنید کاملا درست نیست. این‌طور نیست؟

 ایرناس ایبل ایبسفيلد، دانشمند اتریشی و رئیس مؤسسه‌ی فیزیولوژی رفتار مکس پلانک در آلمان، مطالعه رفتار حیوانات را به ویژه همان‌طور که در محیط طبیعی رخ می‌دهد پایه‌گذاری کرد. علاقه‌ی او به انسان‌ها، به عنوان «حاملان علائم و اشارات» به طرز چشمگیری در حوزه‌ی رفتارشناسی انسان نقش داشته است. این حوزه شامل مطالعه‌ی رفتارها و فعالیت‌های مادرزادی و ذاتی است.

 شیوه‌ای که یک عمل ذاتی کار می‌کند، این گونه است: تصور کنید مغز شما مثل یک کامپیوتر برنامه‌ریزی‌شده است، یعنی مثل کامپیوتر برای انجام واکنش‌هایی دقیق در برابر محرکی خاص شامل ورودی‌ها و خروجی‌ها رمزگذاری شده است. محرک یا ورودی خاص، واکنش با خروجی‌ای را بر می‌انگیزد. این فرایند، سرراست و ساده است و به هیچ تجربه‌ی قبلی و رفتار آموخته‌شده‌ای نیاز ندارد یک مثال برای رفتار غیر اکتسابی، بالا بردن و پایین آوردن سریع ابروها به نشانه‌ی سلام و احوالپرسی است؛ حرکتی بدنی که در سراسر دنیا دیده می‌شود. حرکاتی مانند کوبیدن پاها به زمین موقع عصبانیت و نشان دادن دندان‌ها هنگام خشم هم رفتارهایی ذاتی‌اند.

به نظر می‌رسد مهم نیست که تکامل و رشد انسان‌ها چقدر از اقوام پیش از تاریخشان فاصله گرفته، چرا که تمایلات و واکنش‌های اساسی آن‌ها به همان شکل باقی مانده است.

دزموند مور پس جانورشناس، دانشمند رفتارهای انسانی و نویسنده‌ی انگلیسی بر این باور است که انسان‌ها گنجینه‌ای متنوع از اعمال و رفتار دارند که علاوه بر رفتارهای ارثی و ژنتیکی شامل رفتارهای آموخته شده و اکتسابی هم می‌شود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب زبان بدن اثر الیزابت کونکه بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
6.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
226 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۳۲:۰۰
نویسندهالیزابت کونکه
مترجممریم هدایتی
ناشرانتشارات آوند دانش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Body language For Dummies
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۸/۲۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۶.۳۵ مگابایت
۲۲۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 154 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
34 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
9 ٪
62 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

شما برای تبلیغ و ترغیب خرید کتاب نمونه اش را می‌گذارید. ولی نمونه های شما فقط فهرست کتاب است بجای فهرست‌‌‌‌، چند صحفه از کتاب که اهمیت بیشتری دارد بگذارید دوستانی ک موافق هستند زیر این پست اعلام کنن تا مسئولین فیدبو تغییر رویه دهند

4

من در خصوص نمونه های قابل دانلود کاملا موافقم که باید بریده یا گزیده ای از چند قسمت داخلی کتاب باشه، نه صرفا ۱۰ صفحه ای که ۸ صفحه اون مربوط به فهرست و معرفی کتاب باشه. در واقع نمونه الکترونیکی به مثابه ورق زدن و نگاه کردن کتاب در داخل کتابخانه یا کتابفروشی است.

4

ای کاش نسخه epub رو میزاشتید. ولی خوبه

4

میشه نسخه epub رو بزارید و اونایی که خریدن بتونه دانلود کنم ممنون

4

نسخه چاپی زبان اصلیش ۳۴۴ صفحه است چجوری اینهمه صفحه توو ترجمش پریده امانت داری در ترجمه چیز خوبیه…

2

هفت فصل از کتاب در ترجمه نیومده

4

واقعا کتاب درجه یک هستش و زبان بیانش بسیار سادست و پی دی اف بودنش بسیار کار رو راحت کرده توصیه میکنم که حتما اون رو بخونید

4

با توجه به اینکه مسائل رو خیلی ساده بیان میکنه ممکنه این شبهه پیش بیاد که مطالبش کاربدیه یا نه؟که جواب مثبته بسیار کاربردیه دوستان

5

خوندن این کتاب برای دختران جوان و همه خانمها واجبه .

5

کلا کتاب های دامیز خیلی روان و راحت در مورد همه چی صحبت کرده و اینم که خیلی خوبه

نمایش 52 نقد دیگر
4
(154)
آموزنده 🦉 (2)
40,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
زبان بدن
زبان بدن
الیزابت کونکه

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زبان بدن
زبان بدن
دامیز
انتشارات آوند دانش
4
(154)
آموزنده 🦉 (2)
40,500
تومان