0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رخصت مرشد جلد 9

معرفی، خرید و دانلود کتاب رخصت مرشد جلد 9

جلد نهم ، یزد
درباره رخصت مرشد جلد 9
حالا دیگر پهلوان علی‌عسکر یزدی را در سراسر ایران به عنوان قوی‌ترین پهلوان کشور می‌شناختند. هر روز از گوشه و کنار مملکت پهلوانان جوانی که آرزوی بازوبند پهلوانی را در سر می‌پروراندند، برای کشتی با او به یزد می‌آمدند و با ناکامی به شهر و دیار خود بازمی‌گشتند. پهلوان عسکر برای حفظ موقعیت خود و دفاع از مقام پهلوانی، مجبور بود که مرتب ورزش کند تا همیشه آماده و ورزیده باشد. همه‌جا پیچیده بود که قرار است امسال در جشن عید نوروز، پهلوان نیرومندی برای کشتی با عسکر به تهران بیاید. پهلوان عسکر برای شرکت در کشتی نوروز به طرف تهران حرکت کرد. او وقتی به تهران رسید که هنوز زمان زیادی تا عید نوروز مانده بود. بعد از تحقیق متوجه شد که حریفِ امسال او پهلوان حسین نعل‌گر قزوینی است، اما او هیچ شناختی از این پهلوان نداشت.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
872.۳۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهخسرو آقایاری
ناشرانتشارات کتاب نیستان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۸/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۷۲.۳۴ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بیش از ۵۰ صفحه از نسخه چاپی کتاب را خواندم. موضوع و روایت را دوست داشتم. برای من که تمرکزم پایین است و کتاب خواندن مستمر برایم سخت است، کشش داستان خیلی خوب و لذت‌بخش بود. چند کلمه شاید دشوار را در پاورقی توضیح داده بود که مخاطب بهتر جزییات را متوجه بشود. به نظر می‌رسد نوجوانان و سنین بالاتر راحت با کتاب و روایت شیرینش ارتباط بگیرند. به نظرم خوبی مطالعه این دست کتاب‌ها افزایش عزت نفس عمومی در بین مردم خواهد بود. انشاالله این نوشته برای شما مفید باشد یاعلی

5

عالیه این مجموعه کتاب ها، من مدتها دنبال مختصری از زندگی پهلوان های ایران بودم بخصوص یزد و کاشان که پهلوانان نامی و قدرتمندی داشته. پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید.

5
(2)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رخصت مرشد جلد 9
رخصت مرشد جلد 9
جلد نهم ، یزد
انتشارات کتاب نیستان
5
(2)
15,000
تومان