0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عشاق زیر گیوتین داعش
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب عشاق زیر گیوتین داعش

نویسنده:
مهدی اشتری
درباره عشاق زیر گیوتین داعش

گروه تروریستی داعش یکی از گروه‌های تروریستی است که تحت عنوان دولت اسلامی در عراق و شام، با تصرف شهرهای رقه و موصول دست به جنایاتی فجیع و وحشیانه زده است. هزاران آدم بی‌گناه در عراق و سوریه به دست این گروه متجاوز به قتل رسیدند. داعش از سال 2006 همواره در تلاش بوده تا دامنه تصرفات خود را فراتر از عراق و سوریه گسترش دهد. این گروه با قتل‌عام بیش از 200 نفر از اسرای سوری به همه مردم جهان ثابت کرد که جز وحشی‌گری و قتل و غارت هدف دیگری ندارد. در این میان کتاب‌های زیادی از اسرا، مردم و حتی سربازان داعشی منتشر شده که بسیاری از افراد را در سراسر جهان نسبت به این گروه آگاه می‌کند. رمان عشاق زیر گیوتین داعش نوشته مهدی اشتری قصه‌ای است عاشقانه که در میان داعشی‌ها اتفاق افتاده. قصه‌ای که نه تنها عشق که تاریخ را برای ما بازگو می‌کند.

درباره کتاب عشاق زیر گیوتین داعش

کتاب عشاق زیر گیوتین داعش رمانی عاشقانه اثر مهدی اشتری که با زمینه‌های جنگی داستان سامان و سامره را روایت می‌کند. کتاب عشاق زیر گیوتین داعش در سال 1395 از سوی انتشارات البرز منتشر شده است. این کتاب در قالب یک رمان عاشقانه جامعه بشری را نسبت به جنایات گروه تروریستی داعش آگاه‌تر می‌کند. سامان و سامره دو شخصیت اصلی داستان هستند؛ سامان جوان برومند و مهربان دو رگه ایرانی-فرانسوی است که قهرمان کنگ فو ست و به صورت حرفه‌ای ورزش‌های رزمی انجام می‌دهد. او و سامره مدتی است که پاریس آمده‌اند؛ اما سامان متوجه می‌شود که چند روزی است که خبری از سامره نامزد شاعر و ترانه‌سرای سوری‌ او نشده است. سامان نگران شده و با پرس و جو متوجه می‌شود که سامره و خواهرش به زور نیروهای داعشی در فرودگاه پاریس به سوریه شهر رقه می‌روند تا جهاد نکاح کنند و به داعش ملحق شوند. داعش پدر و مادر سامره را هم دزدیده و تهدید به قتل کرده است. از این قسمت داستان سامان تصمیم دارد که به سوریه برود و نامزد خود را نجات دهد. آنچه در دل این رمان می‌خوانیم اگرچه قصه‌ای است از عشق و دلدادگی اما در جای‌جای آن با یک تاریخ تلخ که به اسم گروه تروریستی داعش گره خورده آشنا می‌شویم و با جنایات و اعمال خشونت‌گرایانه آن‌ها متوجه درد مردمان سوری خواهیم شد. پشت جلد کتاب در معرفی کتاب آمده است: «سامان در کنار تخت سامره چمباتمه زده، دست در گردن او انداخته و همدیگر را در آغوش گرفته بودند و هر دو به شدت می‌گریستند. سامان از شدت خشم می‌لرزید. یاد عثمان الکتریتی دیوانه‌اش می‌کرد، خفه‌اش می‌کرد و همه وجودش غرق کینه و نفرت شده بود. آتش می‌گرفت. سامره حلقه اتصال او به این دنیا بود. خدا کند بلایی به سر سامره نیاید، وگرنه داعش را به آتش می‌کشید»...

کتاب عشاق زیر گیوتین داعش در دسته‌ی کتاب‌های رمان عاشقانه قرار دارد این کتاب مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 184 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در کمتر از 9 روز بخوانید.

کتاب عشاق زیر گیوتین داعش حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع رمان عاشقانه را بخوانند مفید خواهد بود.

‌درباره‌ی مهدی اشتری نویسنده‌ی کتاب عشاق زیر گیوتین داعش

مهدی اشتری نویسنده شهرستان ری بوده که به تازگی با یازدهمین اثر خود عشاق زیر گیوتین داعش مهارت خود را در نویسندگی بیش از قبل به مخاطبان نشان داده است. از مهدی اشتری تاکنون 10 جلد کتاب منتشر شده که «نقش قالب در هنر»، «هنر مینیاتور سازی و نقاشی ایرانی»، «سمفونی مهاجرت» و «بودای چشم بادامی» از جمله آثار اوست. او در سال 1380 به عنوان مولف نمونه انتخاب شد. مهدی اشتری علاوه بر کار نویسندگی به نگارگری، نقره کوبی و طلاکاری نیز مشغول است و شعر و ترانه نیز می‌سراید.

در بخشی از کتاب عشاق زیر گیوتین داعش می‌خوانیم

تا چند روز پیش هتل هالیدی پاریس مشتری چندانی نداشت، ولی اکنون پر از گردشگران چینی و ژاپنی بود و بیرون هتل، در فضای سبز بوستانی، یک گروه موسیقی و گیتاریست اسپانیایی غوغا کرده بودند؛ آهنگی شاد می‌نواختند و ترانه‌ای شاد اسپانیایی می‌خواندند. در گوشه‌ای از بوستان اخبار جهان به زبان فرانسوی از یک صفحه بزرگ تلویزیونی پخش می‌شد که کمتر کسی به آن توجه می‌کرد. مجری فرانسوی که دختری جوان بود، گزارش‌های خبری را می‌خواند و صحنه‌ای از فیلمی نشان داده می‌شد که گروه تروریستی داعش در حال قتل‌عام اسرای بی‌گناه سوری بودند.

تعداد زیادی اسیر بخت‌برگشته سوری با لباس سراپا قرمز رنگ، سرشان را رو به زمین خم کرده بودند و چند نفر تروریست مسلح داعشی با قد بلند و هیکل قوی و لباس سراپا مشکی، درحالی که سروصورتشان را پوشانده بودند و فقط چشم‌هایشان پیدا بود، طناب حاوی مواد منفجره را به گردن تک تک آنان می‌بستند، سپس به‌سرعت عقب می‌رفتند و با کنترل از راه دور آن را منفجر می‌کردند که پس از انفجار بدن‌های بی سرو غرق در خون اسرای سوری بر روی زمین می‌افتادند و خون کف زمین را فرا می‌گرفت. مجری اخبار شبکه تلویزیونی فرانسوی پیام تهدیدآمیز گروه تروریستی داعش را بی‌اعتنا و بی‌احساس می‌خواند؛ و هم‌زمان فیلمی نشان داده می‌شد که تروریست‌های داعش شهر کردنشین کوبانی سوریه را با موشک و توپخانه به شدت مورد حمله قرار داده و آن را محاصره کرده بودند و آن را از همه سو گلوله باران می‌کردند.

زنان و مردان کرد کوبانی گروه رزمی تشکیل داده و با سلاح سبک مسلح شده بودند و با تروریست‌های تکفیری داعش می‌جنگیدند و از شهرشان دفاع می‌کردند. بر اثر گلوله‌باران پی درپی داعش، از همه جای شهر کوبانی دود و غبار و صدای انفجار به آسمان بلند شده بود، اما مردم شهر با داعش می جنگیدند و جلوی پیشروی تروریست های آدمکش آن را گرفته بودند.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب عشاق زیر گیوتین داعش اثر مهدی اشتری بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی رمان عاشقانه می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
967.۷۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
184 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۸:۰۰
نویسندهمهدی اشتری
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۸/۱۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۶۷.۷۴ کیلوبایت
۱۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
50 ٪
1
ستاره
50 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

خيلي چرت بود .

1.5
(2)
13,000
٪50
6,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عشاق زیر گیوتین داعش
٪50
عشاق زیر گیوتین داعش
مهدی اشتری
انتشارات البرز
1.5
(2)
13,000
٪50
6,500
تومان