0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فقط آرزو کن

معرفی، خرید و دانلود کتاب فقط آرزو کن

هفت راهکار برای آرزو کردن موفقیت آمیز
نویسنده:
پیر فرانک
درباره فقط آرزو کن

«آرزوها برآورده می‌شوند. هر روز، هر دقیقه، هر ثانیه. ما پیوسته چیزی را برای خودمان آرزو می‌کنیم. آگاهانه و یا ناخودآگاه. چه تحقق آن را باور داشته باشیم و چه باور نداشته باشیم. ما حتی زمانی در حال آرزو کردن هستیم که در اصل به هیچ رو نمی‌خواهیم آرزو کنیم. شما برای خودتان چه چیز را آرزو می‌کنید؟ چه آرزویی باید در زندگی‌تان برآورده شود؟» این جملات از پیر فرانک در کتاب فقط آرزو کن در نهایت مخاطب خود را به این موضوع که آدم‌های موفق شک نمی‌کنند و پیوسته با نگرش مثبت بر هدف‌هایشان تمرکز دارند، می‌رسانند.

‌درباره‌ی کتاب فقط آرزو کن اثر پیر فرانک

کتاب «فقط آرزو کن: هفت راهکار برای آرزو کردن موفقیت‌آمیز» نوشته پیر فرانک، نویسنده کتاب‌های موفقیت،‌ است. پير فرانك نويسنده‌اي است که با مجموعه کتاب‌های فقط آرزو کن در سراسر جهان شهرت پیدا کرده است. او در آثار پرفروش خود بر این موضوع تاکید دارد که روش فکر کردن، آرزو کردن و هدف‌گذاری ما اگر به شکل درست و با مهر و عطوفت باشد در نهایت به ما جرات و توانایی می‌دهد تا تحقق آرزوهاي ديرينه‌مان را به چشم ببینیم. او در این کتاب 7 راهکار موثر را برای مخاطب خود ارائه می‌دهد تا به آن‌ها بیاموزد که چطور می‌توان خیلی ساده شروع کرد و با برنامه‌ریزی و اعتماد آرزوهای راستین و بزرگ را کشف کرد. او در این کتاب به مهم‌ترين مقوله‌هاي زندگي یعنی یادگیری آماده شدن برای آرزوها و هدف‌ها پرداخته است. اين كتاب حاوي راهکارهایی است که در شکل داستان‌ها، مثال‌ها و تمرین‌های موفقيت‌آميز بیان می‌شود. نویسنده در این کتاب خواننده را در جهت آموزش بهترين شيوه‌هاي فرمول‌بندي آرزوها قرار می‌دهد. مجموعه كتاب‌هاي فقط آرزو كن قادر هستند زندگي‌ خوانندگان را دگرگون می‌کند.

 کتاب فقط آرزو کن در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار دارد و مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 152 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 7 روز بخوانید. کتاب فقط آرزو کن حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی موفقیت را بخوانند مفید خواهد بود.

انتشارات درسا کتاب فقط آرزو کن را با ترجمه‌ی هما احمدی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب فقط آرزو کن را خواند؟

کتاب فقط آرزو کن کتابی است کوتاه و خلاصه‌وار که حرف خود را صریح و واضح، ساده و روان بیان می‌کند. خواندن این کتاب از این جهات برای اکثر افراد مفید خواهد بود که توضیح می‌دهد که برای رسیدن به آرزوها زاری و التماس جواب نمی‌دهد. بلکه برای رسیدن به آرزوها در وهله اول ایمان به موفقیت بسیار مهم است. این کتاب برای آن‌هایی است که می‌خواهند هنر آرزو کردن را یاد بگیرند و به طور آگاهانه در این مسیر قدم بردارند.

مروری بر فصل‌های کتاب فقط آرزو کن

راهکار 1: خیلی راحت شروع کنید

راهکار ۲: فرمول‌بندی درست

راهکار ۳: شکرگزاری، موتوری برای آرزو کردن موفقیت‌آمیز

راهکار ۴: متقاعد کردن عقل

راهکار ۵: اعتماد به جای تردید

راهکار ۶: آمادگی برای روبرو شدن با «تصادف»

راهکار ۷: کشف آرزوهای راستین و بزرگ

‌در بخشی از کتاب فقط آرزو کن می‌خوانیم

تنها به این دلیل که چیزی به نظر دیگران «عالی» بیاید، نمی‌تواند برای ما نیز درست و سودمند باشد؛ و آن وقت که مورد آرزو از راه می‌رسد، چه می‌کنیم؟ آنگاه که آرزوهایی تحقق می‌یابند که به هیچ رو با زندگی ما مناسبت ندارند؟

ما باید پیش از آنکه چیزی را برای خویش آرزو کنیم، به درستی بدانیم که درواقع به چه چیز در زندگی‌مان نیازمندیم. آیا پس از برآورده شدن آرزویمان خود را به راستی بهتر، قابل قبول‌تر، دوست‌داشتنی‌تر و یا خوشبخت تراحساس خواهیم کرد؟

زیرا تحقق پاره‌ای از آرزوها می‌تواند ما را به میزان زیادی زیر فشار ببرد. شغل رؤیایی شاید سبب بروز توقعات بیشتر از اندازه شود، آرزویی کودکانه که بسیار زود هنگام به حقیقت می‌پیوندد و یا تغییر موردعلاقه و آرزوی محل مسکونی موجب از دست دادن دوستان شود.

آرزوهایی که برآورده می‌شوند، همیشه دگرگونی به وجود می‌آورند.

ولی آیا به راستی برای پذیرش دگرگونی‌ها و پیامدها آمادگی داریم؟ ماجرای عاشقانه و به شدت مورد آرزویمان نیز شاید این ترس را در ما به وجود آورد که شایستگی لازم برای آن را نداشته باشیم و یا آنچه مدت‌ها در آرزوی به دست آوردنش بوده‌ایم را دوباره از دست بدهیم. شاید جرئت نکنیم در آن ماشین بزرگ رانندگی کنیم و به خاطر بزرگی ابعادش هرگز محل پارک پیدا نکنیم. یا با شهرت مورد آرزویمان و جلب توجه مربوط به آن مشکل داشته باشیم.

آرزوهایی که تحقق می‌یابند همیشه خوشبختی راستین را برایمان به همراه نمی‌آورند. از این رو پیش از دست زدن به آرزوهای بزرگ، باید بدانیم که در واقع از آرزویمان چه انتظار داریم.

هر آرزوی موفقیت‌آمیز شرایط زندگی‌مان را نیز تغییر می‌دهد. به این دلیل باید به دقت بررسی کنیم و مطمئن شویم که برای پذیرش این تغییر به راستی آمادگی داشته باشیم. شاید حس اشتياقمان در جهتی معین به حرکت درآید، ولی خود هنوز برای ایفای نقش جدید شایستگی لازم را نداشته باشیم.

آرزوی به دست آوردن پول شاید دستیابی به پول زیاد بدین معنی باشد که آدم محيط عادی زندگی‌اش را ترک گوید، زیرا اکنون می‌تواند از عهده‌ای داشتن یک‌ خانه‌ی بزرگ برآید. شاید کارش را از دست بدهد، زیرا به آن کار دیگر نیازی نیست و دلیلی خاص برای ادامه‌ی آن وجود ندارد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
840.۸۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
152 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۴:۰۰
نویسندهپیر فرانک
مترجمهما احمدی
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Erfolgreich wunschen
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۱/۲۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۴۰.۸۶ کیلوبایت
۱۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
5
ستاره
77 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب واقعا عالی هست. خوندنش رو به همه توصیه میکنم. اگه همه مراحل رو درست انجام بدین و بهش ایمان داشته باشین به آرزوهاتون میرسین.

1

این کتاب مزخرف کامل هست! کلا" همه این نوع کتاب ها یک روشی برای خودشون پیدا کردند که بگند این و بکن اون و نکن که موفق باشی ولی فقط میخوان جیب شون رو پر کنند

5

واقعا عالی بود..خیلی لذت بردم ..خوندنش رو به همه توصیه میکنم..بسیار زیبا و روشن همه چیز رو توضیح داده..

5

تقریباً میتونم بگم تمام چیزی که باید از زندگی بدونیم مطالب همین کتاب هست، تا الان بیش از سی جلدش رو هدیه کردم....

5

خیلی خوبه.باعث میشه با دید درست و کامل جوری درخواست کنی که بعد پشیمون نشی کاش یه چیز دیگه هم اضافه ارزو میکردم

5

به نظرم خوندن این کتاب برای هرکسی که میخواد به آرزوهاش برسه پیشنهاد خوبیه

5

عالیه . یجوری روان و آسون با یه سبک جذاب روند خلق یه آرزو رو توضیح داده. عالیه

5

بسیار عالی من که از خوندنش هم لذت بردم هم از مطالبش تو زندگیم استفاده می کنم

5

توی بهترین زمان ممکن این کتاب را خوندم،واقعا عالی بود،چند روزی ذهنم هنگ‌ کرد

5

این کتاب بی نظیره ... خوندنش و به همه توصیه میکنم

نمایش 7 نقد دیگر
4.4
(27)
23,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فقط آرزو کن
فقط آرزو کن
هفت راهکار برای آرزو کردن موفقیت آمیز
انتشارات درسا
4.4
(27)
23,000
تومان