0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ده تعهد مردان

معرفی، خرید و دانلود کتاب ده تعهد مردان

نویسنده:
تام مسی
درباره ده تعهد مردان

متعهد شدن به چه معناست؟ آیا ما تنها باید در قبال دیگران فردی متعهد باشیم که نسبت به تعهدها و قول‌هایمان وفادار هستیم. تام مسی در کتاب ده تعهد مردان توضیح می‌دهد که متعهد بودن از خودمان شروع می‌شود و بعد نسبت به افراد دیگر. تام مسی می‌گوید برای این که بتوانید دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنید در وهله‌ی اول باید بتوانید در برابر چالش‌ها و تعهدها، پیروز باشید.

درباره کتاب ده تعهد مردان

کتاب ده تعهد مردان نوشته‌ی تام مسی، کتاب کوچکی است که در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع راه و رسم زندگی و تصمیم‌گیری نوشته شده است. تام مسی معلم و مربی رهبری سازمانی است و بیش از 20 سال تجربه در بهینه‌سازی عملکرد فردی و سازمانی دارد. او در این کتاب سعی کرده به افراد کمک کند تا دیدگاه‌های عملی پیدا کنند و بتوانند حقیقت اتفاق‌هایی که در واقع درون خودشان می‌افتد را کشف کنند. ده تعهدی که در این کتاب بیان می‌شود در نهایت به افراد این امکان را می‌دهد تا زندگی خود را تغییر دهند. متعادل، هدفمند و دلخواه زندگی کنند. ترس‌ها و نگرانی‌ها را کنار بگذارند، نظم و انضباط بیشتری ایجاد کنند، احساس مهم بودن کنند، از افسوس خوردن دست بردارند و در نهایت تبدیل به کسی شوند که تفاوت‌ها و تغییرها را ایجاد می‌کنند و دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کنند. تام مسی در انتهای هر فصل مجموعه‌ای از سوال‌ها و تمرینات را برای درک بهتر موضوع و حل مسائل مرتبط به آن ارائه می‌کند.

کتاب ده تعهد مردان با ترجمه‌ی مژگان انصاری راد از سوی انتشارات لیوسا در 136 صفحه منتشر شده است. حجم کم کتاب برای افرادی که می‌خواهند در زمان کوتاهی کتاب‌های روانشناسی موفقیت بخوانند مناسب است.

مروری بر فصل‌های کتاب ده تعهد مردان

  1. متعهد شوید خودتان باشید و خودتان را بشناسید
  2. تعهد بدهید و به آن پایبند بمانید
  3. به آنچه شما را به هیجان می‌آورد متعهد شوید
  4. متعهد شوید روابط متعالی برقرار کنید
  5. قول بدهید مراقب تندرستی خود باشید
  6. سعی کنید روحیه‌ای قوی داشته باشید
  7. در لحظه‌ی حال زندگی کنید
  8. زگهواره تا گور دانش بجوی
  9. متعهد شوید تفریح کنید
  10. متعهد شوید کسی باشید که تفاوت ایجاد می‌کند

چرا باید کتاب ده تعهد مردان را خواند

داشتن تعهد برای مردان چیزی نیست که به شکل دفترچه راهنما از قبل وجود داشته باشد. پس ما مجبوریم آن‌طور که می‌خواهیم تعهد ایجاد کنیم. کتاب ده تعهد برای مردان یک نقشه راه برای پیدا کردن مسیر در سفر زندگی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای ایجاد یک زندگی متعادل، هدف محور و بر اساس آنچه که می‌خواهید بیشترین ارزش را به زندگی‌تان بدهد این کتاب را بخوانید. این کتاب باعث می‌شود تا قدرت کلام خود را برای ایجاد اعتبار و موفقیت شخصی کشف کنید. احساسات خود را کشف کرده و شجاعت لازم را برای خطرات ایجاد کنید. با اهمیت دادن به دیگران، روابط با کیفیتی ایجاد کنید. سلامتی خود را بهبود بخشیده و ارزش نظم و انضباط خود را در برقراری عادت‌هایی که باعث بهبود کیفیت زندگی شما می‌شود بیاموزید. این کتاب به شما می‌گوید پشیمان شدن ایرادی ندار. مهم این است که کاملا درگیر زمان حال شوید. با تفریح و خنده، خلاقیتتان بیشتر می‌شود.

در بخشی از کتاب ده تعهد مردان می‌خوانیم

عادت‌های خوب ایجاد کنید

«ما همان عملی هستیم که بارها انجام می‌دهیم. پس خوب بودن رفتار نیست؛ عادت است»

-ارسطو-

انسانی شایسته بودن به چه معناست؟ یعنی تلاش برای انجام آنچه صحیح است؛ یعنی مراقبت از کلام هنگامی که این کار دشوار است؛ یعنی هر روز به موقع سرکار رسیدن و کارکردن تام و تمام برای کارفرما. وقتی طرز

نگرشتان «شایسته بودن» باشد، این خصیصه خودش را در هر کاری که انجام می‌دهید نشان می‌دهد.

در زندگی روزمره‌تان شروع به تمرین شایسته بودن بکنید. به عنوان مثال مراقب بهداشت فردی خود باشید؛ موهایتان را شانه کنید، دندان‌هایتان را به طور مرتب مسواک بزنید و سر و صورتتان را اصلاح کنید. در ضمن حواستان باشد هر روز لباس‌های تمیز و آراسته بپوشید. شاید نتوانید لباس‌های بسیار گران‌قیمت بپوشید اما می‌توانید لباس‌های پاکیزه بپوشید. ظاهر شما بازتابی از احساسی است که نسبت به خودتان دارید. اگر خانه را در حالی ترک کنید که لباس‌های نامرتب و كثيف پوشیده‌اید، نشانه‌ی این است که نسبت به خود احساس خوبی ندارید.

خودروتان را بشویید و داخل آن را تمیز نگه دارید. وقتی با خودرویی رانندگی کنید که دو ماه است شسته نشده و روی صندلی‌های عقب پر از آت و آشغال است، یعنی صاحب عادات خوب نیستید. ممکن است خودروی شما قدیمی و قراضه باشد، اما می‌توانید آن را تمیز نگه‌دارید و به آنچه دارید افتخار کنید. اگر چنین کاری کنید، نسبت به خودتان احساس بهتری خواهید داشت و چیزهای عالی‌تر جذب زندگی خود می‌کنید.

به خانه‌تان رسیدگی کنید. به باغچه برسید و خانه‌تان را نظافت کنید و آن را پاکیزه و مرتب نگه دارید. شاید در یک خانه‌ی بزرگ و نوساز زندگی نکنید اما دست کم می‌توانید طوری آن را نگه دارید که قشنگ به نظر برسد. شاید در محلی زندگی کنید که تمام همسایه‌ها شلخته باشند، اما اجازه ندهید شما هم این گونه شوید. بگذارید کسی باشید که در میان جمع زبانزد است؛ فردی دارای عادات خوب!

به اموال دیگران احترام بگذارید و به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید، طوری که انگار تمام آن‌ها به خودتان تعلق دارد. وقتی اتاق هتل را ترک می‌کنید، چراغ‌ها، تلویزیون، یا دستگاه تهویه‌ی آنجا را روشن نگذارید. شما در خانه‌ی خودتان برق را هدر نمی‌دهید، پس در هیچ جای دیگر این کار را نکنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
873.۳۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسندهتام مسی
مترجم مژگان انصاری راد
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ten commitments for men
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۱/۲۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۷۳.۳۷ کیلوبایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
3.7
(3)
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ده تعهد مردان
ده تعهد مردان
تام مسی
انتشارات لیوسا
3.7
(3)
18,000
تومان