0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
روشهای مدیریت اجرایی نتیجه گرا

معرفی، خرید و دانلود کتاب روشهای مدیریت اجرایی نتیجه گرا

درباره روشهای مدیریت اجرایی نتیجه گرا

کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا مجموعه‌ای ارزشمند از تجربیات مدیران موفق جهان است. مدیریت اجرایی یا تیم مدیریتی ، یک تیم از افراد که در بالاترین سطح مدیریت یک سازمان است این کتاب توسط سه نفر از مدیران ارشد اجرایی شرکت‌های مطرح دنیا به نام‌های ایوان سایدنبرگ ، جان استوارت و راجر پری  به رشته تحریر درآورده است. اگر شما هم به چگونگی حل مشکلات  یک سازمان توسط موفق‌ترین رهبران دنیا اندیشیده‌اید این کتاب به پرسش‌های شما پاسخ خواهد داد.

‌درباره‌ی کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا

کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد. این کتاب به انتشارات مدرسه بازرگانی هاروارد تعلق دارد و براساس پروژه‌ای با عنوان «درس‌های تجربه شده» از موفق‌ترین مدیران جهان، گردآوری شده است. هر فصل از کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا به یک مدیر موفق و نظریه‌های او اختصاص دارد و با مطالعه هر فصل از کتاب با چالش‌های جدید و فلسفه‌ی رهبری آنها آشنا خواهید شد. این کتاب حاوی گفتگوهایی با مقامات ارشد اجرایی و دیگر رهبران کسب وکارهای موفق دنیاست که داستان پیروزی‌ها و شکست‌های خود را با مخاطب به اشتراک گذاشته‌اند. در یادداشت ناشر می‌خوانیم پیش از آنکه مقدمه و فصل را ورق بزنید ابتدا به بخش درباره‌ی نویسندگان رجوع کنید تا با این افراد برجسته آشنایی پیدا کنید تا از تجربیات آنها در این عرصه بیشترین بهره را ببرید.

مروری بر فصل‌های کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا

مقدمه

استراتژی، اجرای ضعیف را جبران نمی کند

تعیین اهداف روشن و قابل حصول

مدیریت پروژه‌ها

به دنبال سادگی باشید. آن را به دست خواهید آورد

شما نیازمند شفافیت و تعهد برای اجرا هستید

رویه‌ها را در سرتاسر فعالیتهای شرکت استاندارد کنید

برای عملی کردن مسائل نیازی به یک سمت رسمی ندارید

اجرا

درباره‌ی نویسندگان

‌درباره‌ی ایوان سایدنبرگ ، جان استوارت و راجر پری نویسنده‌ی کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا

راجر پری رئیس و مقام ارشد اجرایی سابق یک شرکت جهانی و پیشرو در حوزه رادیو، تبلیغات محیطی و سرگرمی زنده است. او به مدت 7 سال به عنوان گزارشگر و تهیه کننده برای بی بی سی و رادیو تلویزیون تجاری همکاری داشت. پری در حال حاضر رئیس شرکت جانستون پرس و شرکت مدیا اسکویر است.

ایوان سایدنبرگ رئیس هیئت مدیره و مقام ارشد اجرایی شرکت وریزون است. آقای سایدنبرگ در تشکیل وریزون از طریق چند ادغام و تملک نقشی اساسی داشت. او وریزون را از زمان شکل گیری‌اش هدایت کرده است. اول به عنوان شریک مقام ارشد اجرایی در سال ۲۰۰۰ و بعد به عنوان تنها مقام ارشد اجرایی از سال ۲۰۰۲ و به عنوان رئیس از سال ۲۰۰۴. او بیش از چهل سال قبل کار مخابراتی خود را به عنوان دستیار اتصال دهنده کابل آغاز کرد و عملیات‌های متعدد و وظایف مهندسی مختلفی را بر عهده داشته است.

جان استوارت به مدت چهل سال در شرکت مک کینزی و شرکا مدیر بود و درحل مشکلات سازمان‌های تکنولوژیکی متخصص بوده است. در طول این مدت، او در صنایع متعدد کاملا فنی کار کرد، مانند هوافضا،  تجهیزات الکترونیکی و شرکت‌های داروسازی. تمرکز آقای استوارت بر مسائل استراتژیکی پیش روی صنایع، نیاز آنها به بهبود عملکرد و تغییر سازمانی مورد نیاز برای اجرای استراتژیهای بازبینی شده یا برنامه‌های عملیاتی جدید. بوده است. او اکنون بازنشسته شده است.

ترجمه‌ی کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا به فارسی

مجید نوریان مترجم ایرانی متولد سال 1352 است و آثار متعددی در حوزه مدیریت و رهبری را به فارسی برگردانده است. از آثار ترجمه شده توسط نوریان می‌توان به کتاب‌های «الگو بودن در رهبری سازمان»، «معیارهای استخدام و اخراج» و «درس‌هایی برای بهبود عملکرد سازمان» اشاره کرد. انتشارات مبلغان کتاب «روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا» را با ترجمه‌ی مجید نوریان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا را خواند؟

کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا در دسته‌ی کتاب‌های مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی قرار دارد. این کتاب مرجعی مهم برای مدیران اجرایی امروز است و  برای گروه سنی بزرگسال و افرادی که به مدیریت علاقمندند مناسب است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 86 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 4 روز بخوانید. کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا می‌خوانیم

هنگام مذاکره در موقعیتهای پیچیده و کلان و پرخطر می‌گویم که تعداد زیادی کارشناس الانمشغول مذاکره هستند. نمی‌خواهم ادعا کنم که یکی از آنان هستم. من می‌گویم که در این موقعیت‌ها شاهد رفتاری کاملا رایج بوده‌ام. و بخشی از آن ناشی از این حقیقت بوده است که امروز برای هرکس که مشغول تحلیل یک موضوع تجاری است اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد. خیلی بیشتر از آنکه قبلا وجود داشت.

چیزی که مشاهده کرده و دیده‌ام که در تمام این موقعیتها متداول است این است که آنها خیلی بيشتر از آنکه لازم باشد پیچیده می‌شوند. در عرض بیش از بیست سال و اندی تحلیل کسب وکار، گمان نمی‌کنم صفحه گسترده‌ای را دست کسی دیده باشم-یا من به همان اندازه آنها مقصرم- که دو یا سه برابر بيشتر از آنچه باید باشد. پیچیده است.

مثلا زمانی با یک مشتری بر سر گسترش کار به چین در بخش خودروسازی همکاری می کردم. یکی از تحلیلهای ضروری که برای این فرآیند تصمیم گیری بسیار پیچیده - و مذاکره بر سر بودجه لازم برای سرمایه‌گذاری به منظور انتقال به چین - واقعا این بود که ناوگان اتومبیل‌ها درچین به چه شکلی خواهد بود. این به ده سال قبل برمی‌گردد که تردیدهای قراوانی در مورد این وجود داشت که چین به چه شکلی متحول خواهد شد.

اما صفحه گسترده‌ای که تدوین شد، يا مدلی که تدوین شد اطلاعات بسیار زیادی در خود داشت. علاوه بر ثروت و جمعیت که واقعا محرک‌های اصلی مصرف اتومبیل بودند. خروارها عامل وجود داشتند که به ثبات ژئوپلتیک، توزیع جمعیت در سرتاسر کشور و غیره مربوط می‌شدند. به قدری عوامل زیاد بودند که همگی در همان مدل جا داده شدند. همه آنها عوامل جالب توجهی بودند. اما در انتها آنها عقربه را تا ۵ یا ۱۰ درصد جابه جا می کردند. چرا که گوی بلورین خیلی غيردقيق تراز آن بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا اثر ایوان سایدنبرگ، جان استوارت و راجر پری بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
522.۸۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
86 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۵۲:۰۰
نویسندهراجر پری
نویسنده دومایوان سایدنبرگ
نویسنده سومجان استوارت
مترجممجید نوریان
ناشرانتشارات مبلغان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Executing for results - c۲۰۰۸
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۸/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
82,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۲۲.۸۶ کیلوبایت
۸۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

ترجمه جالبی نداره درکل جالب نیست

3.3
(6)
41,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
روشهای مدیریت اجرایی نتیجه گرا
روشهای مدیریت اجرایی نتیجه گرا
راجر پری
انتشارات مبلغان
3.3
(6)
41,000
تومان