0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صاف و پوست کنده صحبت کن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صاف و پوست کنده صحبت کن

نویسنده:
استیو هاروی
درباره صاف و پوست کنده صحبت کن

تغییر دادن دیگران کار ساده‌ای نیست. کار درستی هم نیست. در واقع شناخت درست افراد در رابطه در نهایت به ما کمک میکند تا با توجه به ویژگی‌ها درباره رابطه‌مان تصمیم بگیریم. بسیاری از زنان نمی‌دانند که چطور باید با مرد مناسب خود به تفاهم برسند. استیو هاروی در کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن درباره اینکه چرا مردان کارهایی را انجام می‌دهند که زنان از درک آن عاجزند صحبت می‌کند. او همچنین اینکه چرا مردان در هر سنی چه تفکری درباره آشنایی با زنان دارند. چطور زنان باید مردان را با معیارها و شروط خاص خود وفق دهند و یاد بگیرند که چگونه از مردان سوالات درست بکنند تا پاسخ‌های حقیقی را دریابند، همه در این کتاب به زبان ساده و قابل درک بیان می‌شود.

‌درباره‌ی کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن اثر استیو هاروی

کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن نوشته‌ی اسیتو هاروی نویسنده‌ی کتاب پرفروش مثل مرد فکر کت مثل زن رفتار کن است. این کتاب اولین بار در سال 2010 منتشر شد و مانند کتاب‌های دیگر هاروی در صدر پرفروش‌ها قرار گرفت. این کتاب یک منبع عالی برای افرادی است که می‌خواهند نیمه گمشده خود را پیدا کنند و یک رابطه قوی و ارزشمند را ایجاد کنند. هاروی در 4 بخش «شناخت مردان»، «پیدا کردن یک مرد»، «نگهداری مرد» و «پرسش‌ها و پیشنهادها» دیدگاه‌ها و نکات روانشناسی معتبری را بیان می‌کند. در نهایت او سه نکته‌ی بسیار مهم را به زنان یادآور می‌شود، این که برای مردان بسیار اهمیت دارد که قبل از هرچیز به موفقیت برسند. دوم اینکه موفقیت شما به آن‌ها آسیب نزند و سوم هنر سازش زن است. انتشارات درسا کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن را با ترجمه‌ی گیسو ناصری عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی همسرگزینی قرار دارد و مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 216 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 10 روز بخوانید. این کتاب برای افرادی که می‌خواهند درزمینه‌ی روانشناسی همسرگزینی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

چرا باید کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن را خواند؟

هاروی معتقد است که زنان مستحق داشتن عشقی سالم و ماندگار هستند؛ اما برای اینکه بتوان در مسیر داشتن یک رابطه منطقی و در عین حال عاشقانه گام برداشت نیاز به شناخت مردان است. این کتاب برای همه‌ی زنان است، چه آن‌هایی که سال‌هاست در یک رابطه هستند و چه آن‌هایی که می‌خواهند وارد رابطه‌ی جدیدی شوند اما قبل از هرچیز نیاز به شناخت کافی از مردان دارند. هاروی در این کتاب طبق تجربه‌ای که از برنامه‌های تلوزیونی و رادیویی خود و صحبت با هزاران خانم داشته، پرسش و پاسخ‌هایی را مطرح کرده است که بی‌شک دغدغه بسیاری از زنان است. او در این کتاب بسیاری از نکات و موارد مهم درباره‌ی مردان را به زنان با علت آن توضیح داده است.

‌درباره‌ی استیو هاروی نویسنده‌ی کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن

استیو هاروی در دنیای امروز چهره‌ای شناخته شده و مشهور است. او با حضور در برنامه‌های متعدد تلوزیونی و انتشار کتاب‌هایی در زمینه کمک به زنان در شناخت بهتر مردان، تبدیل به فردی تاثیرگذار شده است.

او یکی از کمدین های معروف آمریکایی است که برنامه‌های او نه تنها خنده بر لب مخاطب می‌نشاند بلکه او را به تفکری عمیق هم دعوت می‌کند. هاروی سال‌هاست که با کتاب‌ها و برنامه‌هایش سعی دارد به زنان کمک کند تا ارزش و قدرت درونی خود را بشناسند. او در این مسیر از کلمات سنگین و ثقیل دور است و با زبان روان و دل‌نشین تمام تلاش خود را کرده تا زنان در روابط خود موفق و سربلند باشند.

هاروی در عرصه‌های مختلف فعال بوده و توانسته جوایز معتبر و بزرگی از جمله جایزه امی را دریافت کند. به عنوان بازیگر هم تجربه نمایش دارد و تهیه‌کننده برنامه‌های تلوزیونی هم به عهده داشته است. هاروی شش بار برنده جایزه روز امی، دو بار برنده جایزه مارکونی و برنده 14 بار برنده جایزه تصویر NAACP در بخش‌های مختلف شده است.

در واقع چیزی که باعث شد هاروی شروع به نگارش کتاب‌هایی برای زنان کند حضور او در برنامه‌های متعدد تلوزیونی و رادیویی بود. او درباره این موضوع می‌گوید: «درواقع می‌خواستم با نوشتن این کتاب به سؤالات بخشنامه‌های توت‌فرنگی» در رادیو پاسخ داده باشم. در برنامه‌های طنز تلویزیونی عقاید و دیدگاه‌های خودم را در مورد عشق و روابط زناشویی به راحتی بیان می‌کردم و بدون هیچ مانعی، چهره‌ی حقیقی مردان و طرز فکر آن‌ها را در مورد عشق و ازدواج برای مخاطبان بازگو می‌کردم و با جمع‌آوری این مطالب در یک کتاب، امید داشتم بتوانم زنان را در قدم گذاشتن در مسیر پرپیچ و خم ازدواج راهنمایی کنم. درواقع می‌خواستم اطلاعاتی موثق در مورد اینکه ما مردان به راستی چه کسی هستیم به آن‌ها دهم.

از دیگر کتاب‌های هاروی می‌توان «صاف و پوست کنده صحبت کن» که با عنوان «رک و راست» هم ترجمه‌شده است و کتاب مشهور مثل یک مرد فکر، مثل یک زن رفتار کن را نام برد.

‌در بخشی از کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن می‌خوانیم

مرد تسلیم نمی‌شود، شما هم قیدش را نمی‌زنید؛ تکلیف چیست؟

شاید تا به حال با چند نفری آشنا شده باشید. ولی بعد از مدتی، تمام اطرافیانتان اصرار می‌کنند که دیگر ازدواج کنید، ولی این دست و آن دست می‌کنید. این وضع برایتان پیش‌آمده؟ این را بدانید که شما خانم‌ها تنها کسانی نیستید که سعی دارند علت این همه تعلل را بدانند. زنان مجرد مدام در مورد ازدواج صحبت می‌کنند؛ در تمام مجلات و روزنامه‌هایی که ویژه‌ی زنان است مطالب بسیاری در این باره مشاهده می‌کنند که در همه‌ی آن‌ها به این نکته اشاره می‌شود که مردان دوست ندارند به رابطه‌ای متعهد باشند. خوب، ما مردان نه تنها علاقه‌ای به ازدواج نداریم بلکه به نوعی مراسم ازدواج حوصله‌مان را سر می‌برد.

داستان از این قرار است که در جامعه، معمولا از دوران کودکی به دختربچه‌ها می‌گویند وقتی بزرگ شدی و ازدواج کردی می توانی مستقل باشی و در کنار آن مرد احساس امنیت کنی، ولی جالب اینجاست که چنین نصیحت‌هایی را به پسربچه‌ها نمی‌کنند. درواقع درست از وقتی که به دنیا می‌آییم، پدر و مادرمان فقط ما را در لباس ورزشی می‌بینند و با تمام وجود می‌خواهند روزی قهرمان میدان‌های ورزشی شویم. باور کنید هیچ‌کس در دوران کودکی ما را نصیحت نمی‌کند که اگر ازدواج کنیم، به فرد کاملی تبدیل می‌شویم. خوب، طبیعی است که وقتی بزرگ شدیم، ترجیح می‌دهیم با دختران معاشرت کنیم تا اینکه با یکی از آن‌ها ازدواج کنیم. البته وقتی فکرش را هم می‌کنیم، می‌بینیم اگر مجرد باشیم هزینه‌ی کمتری خواهیم داشت تا زمانی که ازدواج کنیم. بهتر است قبل از اینکه به فکر زن و بچه باشیم، حساب بانکی خودمان را تقویت کنیم. تازه اگر مجرد بمانیم دیگر کسی نیست که ما را مجبور کند رفتار و طرز فکرمان را تغییر دهیم.

بله... مجرد بودن مزایای بسیاری دارد.

با این همه دلایل محکمه‌پسند و در غیاب هرگونه فشار بیرونی برای ازدواج، تعجبی ندارد که بسیاری از ما هرگز به فکر ازدواج نمی‌افتیم. ولی این مسئله بدین معنا نیست که ما ظرفیت پذیرش تعهد و مسؤولیت را نداریم. در حقیقت ما در قبال خیلی چیزها احساس مسئولیت می‌کنیم: قرارگلف، بسکتبال با رفقاء وقت گرفتن از آرایشگرمان، شغلمان، فرزندانمان، کرایه خانه و خودرو و بالأخره زنی که دوستش داریم.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن اثر استیو هاروی بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی همسرگزینی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۱ مگابایت
تعداد صفحات
216 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۲:۰۰
نویسندهاستیو هاروی
مترجمگیسو ناصری
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Straight talk, no chaser: how to find, keep, and understand a man
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۱/۲۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۱ مگابایت
۲۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب یه ترجمه دیگه از کتاب رک و راست دوستان موقع خرید دقت کنید که اگه اونو خریدین این یکی رو نخرین

5

ممنون از خانومی که نظر قبلی رو گذاشتن چون من دقیقا داشتم میگشتم ببینم این همونه یا نه دستتون درد نکنه❤❤❤❤

5

اسم اصلی این کتاب به ترجمه کتاب اکسفورد و دانشگاه وینستون در ایالات هاریزونا اینه که(مسه ادم بنال ببینم دردت چیه) دوستان دقت کنن کتاب اشتباهی نخرن... مرسی از دوستان کتاب خان.

4

این کتاب برای کسایی که تو رابطه زناشویی هستن یا خواسنگاری براشون اومده نوشته شده، نکته های خیلی خوبی میگه. استیو همیشه طرفدار حقوق زناست، این خیلی خوبه?

5

به نظرم استیو هاروی خیلی نظراتش کاربردیه.و خیلی تو زندگی قابلاستفاده. من خوندن کتاباشو به خانوما شدیدا توصیه میکنم

5

سلام ، ببخشید ترجمه ی خانم ناصری بهتر هست یا خانم ملایری ؟

5

کتاب استیو هاروی کلا عالی وبی نظیر

5

خیلی عالی و آموزنده

5

خیلی کتاب خوبیه

4.7
(11)
33,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صاف و پوست کنده صحبت کن
صاف و پوست کنده صحبت کن
استیو هاروی
انتشارات درسا
4.7
(11)
33,000
تومان