0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خانم رئیس

معرفی، خرید و دانلود کتاب خانم رئیس

درباره خانم رئیس

درباره‌ی کتاب خانم رئیس اثر سوفیا آموروسو

اگرچه به نظر می‌رسد امروزه باید دیدگاه جنسیت‌زده در پیشرفت شغلی خانم‌ها رنگ باخته باشد اما با این همه مسیر بیشرفت و حرکت شغلی بانوان متفاوت از آقایان به نظر‌ می‌رسد. در بسیاری از موارد این روحیات و طرز فکر ذاتی خود زنان است که باعث می‌شود مسیر شغلی و پیشرفت خود را به اشتباه انتخاب کنند. خواننده‌ی این کتاب یاد می‌گیرد که چگونه از اشتباهات خود و دیگران درس بگیرد. چه زمانی از انجام کاری دست بکشد و روی انجام چه کار دیگری مداومت داشته باشد. مخاطب کتاب می‌آموزد که بپرسد ولو اینکه چیزی عایدش نشود. یاد‌می‌گیرد که چه وقت باید از قوانین پیروی کرد و در چه زمانی باید قوانین را بازنویسی کرد.  

مروری بر فصل‌های کتاب خانم رئیس

کتاب خانم رئیس در یازده فصل به همراه یک مقدمه با عنوان شرح رویدادهای زمانی یک خانم رئیس نوشته شده است. عناوین فصل‌های کتاب به ترتیب زیر هستند.

  • شرح رویدادهای زمانی یک خانم رئیس
  • پس دوست داریم یک خانم رئیس باشید
  • چطورخانم رئیس شدم
  • شغل‌های بیهوده زندگی مرا نجات داد
  • کش رفتن (و مفت سواری) زندگی مرا نجات داد
  • پول در بانک بهتر به نظر می‌رسد تا در پاهای شما
  • فعالیت‌های گمراه کننده: قدرت اندیشه
  • من دنبال مد نیستم
  • درباره استخدام، همچنان سرکار ماندن و اخراج
  • مراقبت از کسب و کار (خودتان)
  • خلاقیت در هر چیز
  • موقعیت‌ها

‌در بخشی از کتاب خانم رئیس می‌خوانیم

 

اگر خانم رئیس شدن قاعده و قانون داشت که ندارد یکی از آن قانون‌ها می توانست پرسش کردن از هرچیزی باشد، حتی خود من. ما خود به این شکل می‌توانیم شروع بسیارخوبی داشته باشیم.

 من بنیانگذار، مدیرعامل و اداره کننده نستی گال هستم. این تجارت را خودم به تنهایی و آن هم ظرف مدت کوتاه هفت سال به اینجا رساندم، آن هم پیش از سی سالگی. نه خانواده ثروتمندی داشتم و نه در مدرسه آن چنانی درس خوانده بودم و نه حتی بزرگ‌تری داشتم که مرا در اين مسیر راهنمایی کند.همه و همه کارخودم به تنهایی بود. نستی گال نقل بسیاری از مطبوعات شده و جایگاهی که پیدا کرده است هنوز برای من باورکردنی نیست. آیا این به راستی داستان یک دختر خام و بی تجربه است که به یک‌باره از فقر به ثروت رسیده؟ آدم را به یاد شاهزاده دلربا در داستان‌های والت دیزنی می‌اندازد. تمامی این رخدادها و پیدا شدن کسی که بتواند سرمایه گذارخوبی برای من باشد همه یکشبه اتفاق افتاد. اشتباه نکنید: از خیلی بابت‌ها من آدم بسیار خوش اقبالی بودم اما باید تأکید کنم که هیچ یک از این موارد اتفاقی نبودند. این ها نتیجه سال‌ها زحمت و تلاش و تحمل سختی‌های این کار بودند.

همین چند وقت پیش بود شخصی به من گفت وظیفه‌ام اين است که نستی گال را تا جایی که می‌توانم، بالا بکشم. زیرا همه مرا الگوی این شرکت برای تمامی دخترانی که می‌خواهند با تلاش روی پای خودشان بایستند می‌دانند. من حتی مفهوم الگوبودن را هم در بیشتر سال‌های عمرم باور نمی‌کردم. اصلاً نمی‌خواهم که خودم را خیلی بزرگ جلوه دهم. من با وجود مشکلات بسیار زیادی که داشتم به این جایگاه کنونی رسیده‌ام. از اينکه در کاری که هستم مرتکب اشتباه بشوم ناراحت نمی شوم؛ زیرا می‌توانم از اشتباهات خود درس بگیرم و گام های روبه جلو بردارم.

ترجمه‌ی کتاب خانم رئیس به فارسی

انتشارات پارو کتاب خانم رئیس را با ترجمه‌ی فرنوش جزینی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این کتاب ترجمه‌ای است از کتاب Boss Girl  که برای اولین بار در سال 2014 میلادی به چاپ رسید.

چرا باید کتاب خانم رئیس را خواند؟

کتاب خانم رئیس از آن دسته کتاب‌هایی نیست که قرار است در مدت کوتاهی شما را ثروتمند کند. یا این‌که شیوه‌ی راه‌اندازی کسب و کار را به شما بیاموزد. این کتاب نه مجموعه‌ای از خاطرات نویسنده‌اش است و نه کتابی فمنیستی. کتاب خانم رئیس کتابی است که به مخاطب خانم خود درس سخت کوشی و تلاش برای دستیابی به اهدافش را می‌دهد. مطالعه‌ی این کتاب به تمام خانم‌هایی که فکر ریاست را در سر می‌پرورانند پیشنهاد و توصیه می‌شود.

 

  • کتاب خانم رئیس در دسته‌ی کتاب‌های پیشرفت شغلی قرار دارد.
  • کتاب خانم رئیس مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 272 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 13 روز بخوانید.
  • کتاب خانم رئیس جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع پیشرفت شغلی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  پیشرفت شغلی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص داهند انتخاب مناسبی است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب خانم رئیس اثر سوفیا آموروسو بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی پیشرفت شغلی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۱ مگابایت
تعداد صفحات
272 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۴:۰۰
نویسندهسوفیا آموروسو
مترجمفرنوش جزینی
ناشرنشر پارو
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Girlboss/۲۰۱۴
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۷/۲۵
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۱ مگابایت
۲۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 58 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
8 ٪
32 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خواندن این کتاب رو به همه خانمها توصیه می کنم. جملات تاثیرگذار خوبی داره: "خود شما هستید که باید خودتان را به اثبات برسانید. اگر این دنیا، دنیای مردان است مهم نیست."

4

کتاب خیلی خوبی بود. کمپانی که از ۵۰ دلار به یک کمپانی مولتی میلیون دلاری تبدیل شده... نویسنده این کتاب و موسس همین کمپانی تجربیاتش رو در طی روند شکل گیری این شرکت نوشته و نکات مهمی رو درباره شروع بیزینس و حفظ اون بیان کرده..

5

کتاب عالیه واقعا من از خوندنش لدت بردم دقیقا ۳سال قبل واسه اولین بار نسخه چاپیشو خوندمش تازه اومده بود توی بازار و واقعا عالی بود کسی که از دزدی کردنو ی زندگی داغون چجوری خودشو به یه ادم میلیاردر تبدیل کرده واقعا ارزش خوندنشو داره

4

به عنوان یه خانم از خوندن این کتاب خیلی لذت بردم و داستان روند پیشرفت نویسنده کتاب واقعا جالب بود. ضمن اینکه آموزه های به درد بخوری هم برای کسانی که تازه یه کسب و کار راه انداختن داشت

5

همیشه تو رویاهای من کارافرینی یکی از بزرگترینا بوده دلیل من واس انتخاب این کتاب اینه که باعث افزایش اعتماد بنفس میشه و ادم میتونه راحت تر مسیرشو پیدا کنه به همممه خانوما توصیه میکنم. #کتاب_بعدی_من

5

بسیار کتاب جالبی بود. تقریبا تمام ریزه کاری های شروع یک بیزینس موفق رو گفته بود. بنظر من بدرد همه آدم‌هایی که به فروش اینترنتی و راه اندازی کسب و کار علاقه دارن، میخوره.

5

من سریالش رو دیدم خیلی برام جالب و مفید بود هنوز نرسیدم کتاب رو بخونم امیدوارم کتابشم مثل فیلمش باشه و چه بسا بهتر چون اصولا از کتاب‌ها همین توقع میره که با جزئیات بیشتر باشن

5

خیلی خوبه ❤ اگر تونستین نسخه انگلیسیش رو هم بخونین خیلی بامزه نوشته ویک سری از عکساش و خاطراتش هست که ترجمه نشده

5

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم موضوع کتاب درمورد سرگذشت کار آفرین موفقی هست اما ترجمه اصلا روان نیست و خیلی جاها خسته کننده و نامفهوم

5

کتاب خوبیه ولی پر از اشتباهات ویراستاریه و ترجمه روانی هم نداره؛ لطفا کتاب رو یک بازبینی کنید و حداقل فاصله میان کلمات رو رعایت کنید.

نمایش 22 نقد دیگر
4.3
(59)
آموزنده 🦉 (2)
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
خانم رئیس
خانم رئیس
سوفیا آموروسو
نشر پارو
4.3
(59)
آموزنده 🦉 (2)
9,000
تومان