0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونگی اداره ی کسب و کار در بحران اقتصادی

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونگی اداره ی کسب و کار در بحران اقتصادی

نویسنده:
پرویز درگی
درباره چگونگی اداره ی کسب و کار در بحران اقتصادی
کتاب «چگونگی اداره کسب و کار در بحران اقتصادی» تالیف پرویز درگی است. در این کتاب مجموعه‌ی ذیقیمتی از تاریخ تحلیلی بحران های مالی اقتصادی، ادبیات مربوط به مدیریت بحرانو توصیه‌هایی برای آمادگی سازمان‌ها گردآوری و ارائه شده است. داده‌های ارائه شده در کتاب تغلب عینی و مبتنی بر ئلقعیت هستند. این کتاب به همت جمعی از پژوهشگران و کارشناسان تالیف شده و با ارائه تاریخچه‌ای هرچند مختصر از بحران‌های مهم اقتصادی در چند دهه‌ی گذشته،راهکارها و راهبرهایی را برای مدیریت بنگاه‌ها ارائه می‌دهد. این کتاب با پیش‌گفتاری از اساتید بزرگ اقتصادی؛‌ دکتر عبدالحمید ابراهیمی،‌ دکتر مرتضی ایمانی‌راد،‌ دکتر مرتضی عماد‌زاده،‌ دکتر وفا غفاریان و دکتر داوود مسگریان حقیقی منتشر شده است. در بخشی از پیش‌گفتار دکتر عبدالحمید ابراهیمی،‌ می‌خوانیم: «در سال 2007، رکود و بحران اقتصادی،‌ هم توجه دولتمردان و دانشگاهیان را و هم توجه پژوهشگران و در نهایت جهانیان را بار دیگر به خود جلب کرد. خردورزان و هوشمندان پس از این اتفاق، نخست با جسارت این واقعیت را پذیرفتند و متعاقب آن تیمهای کارشناسی،‌ بررسی و تحلیلهایی ارائه کردند، سپس مبتنی بر آن،‌ دولتمردان اقدامات خود را به کار بستند. در عمل برخی از تحلیلها ناکارآمد از آب درآمد و موجب تلاشهای بیشتر تیم کارشناسی شد. دامنه وقایع،‌ تمامی پژوهشگران اقتصادی،‌ سیاسی و اجتماعی را مجاب کرد که ضروری است هم مستندات وسیعی را گردآوری کنند و هم سرعت عمل بیشتری در این باره داشته باشند تا بتوانند این وضعیت را سامان ببخشند. حاصل آنکه متکی بر آن تلاشها و تمهیدات فراوانی به انجام رسید،‌ خبرها نشان از آن دارد که رکود اقتصادی در کشورهای پیشرفته، در حال به پایان رسیدن است. این درحالی است که تبعات آن همچنان دامنگیر این کشورها است و الزامی است برای ترمیم آن بی وقفه کوشا باشد».

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
1.۱۱ مگابایت
تعداد صفحات
192 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۴:۰۰
نویسندهپرویز درگی
ناشرانتشارات بازاریابی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۷/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱.۱۱ مگابایت
۱۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

اگر امکان داره کتاب رو از حالت اسکن شده به حالت تایپ شده تغییر بدید چون واقعا خوندنش سخته در این حالت. خیلی ممنون. یک تقاضای دیگر هم که داشتم اینکه به نظرات پاسخ بدید چون هم رضایت مشتری افزایش پیدا می کنه هم نشان دهنده ی ارزش قائل شدن شما به مشتری هستش. از اپ خوبتون هم ممنونم

4

در این کتاب بحرانهای اقتصادی در کشورهای گوناگون و در زمانهای مختلف بخوبی بررسی و علت یابی میشود. برای فعالین اقتصادی آن هم در شرایط نابسامان و بحران زده امروز کشورمان (تحریم، کرونا، فساد اقتصادی، بی کفایتی و ....) میتواند درسهای زیادی داشته باشد.

3

به حالت تایپ باشه عالی میشه چون سخته خواندنش??

5

میخونم میگم

4

عالی

4
(9)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونگی اداره ی کسب و کار در بحران اقتصادی
چگونگی اداره ی کسب و کار در بحران اقتصادی
پرویز درگی
انتشارات بازاریابی
4
(9)
70,000
تومان