0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مذاکرات به زبان انگلیسی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی

دامیز
درباره مذاکرات به زبان انگلیسی

درباره‌ی کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی اثر  لارس ام. بلودورن

امروزه با بین المللی شدن مجامع، کار کردن با شرکای خارجی یکی از اتفاقات معمول است. در این میان بسیار متحمل است که شما به یک جلسه‌ی خارجی دعوت شوید و یا مجبور شوید یک جلسه‌ی خارجی را برگزار کنید؛ برای برگزاری این جلسات باید بتوانید به خوبی به علم مذاکرات در زبان انگلیسی آگاه باشید. این کتاب تمام نکاتی را که باید درباره‌ی مذاکرات به زبان انگلیسی بدانید به شما می‌گوید.

کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی نوشته‌ی لارس ام. بلودورن برای نخستین بار در سال 2011 منتشر شد. این کتاب با سه هدف اصلی نوشته شده است.

  • هدف اول: مذاکره‌های موفق برچه پایه و اساسی استوارند
  • هدف دوم: چگونه با استفاده از عبارات مناسب مذاکرات را به سوی خود خاتمه دهید
  • هدف سوم: بهترین راه برای مطرح کردن پیشنهاد‌ها و طرح‌های جدید در مذاکرات چیست

مروری بر فصل‌های کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی

کتاب مذاکرات به زبان انگبیسی در چهار بخش نوشته شده است.

بخش اول: آمادگی مناسب: به خوبی آماده شدن: در این بخش نویسنده مشهورترین و کاربردی‌ترین اصطلاحات پای میز چانه‌زنی را به خواننده آموزش می‌دهد. اصطلاحتی را که باید نویسنده درباره مذاکره بداند و در هر مرحله از مذاکره درباره‌ی آن بحث کند.

بخش دوم: موفقیت: مذاکرات کارآمد: در این بخش چگونگی شروع مذاکرات آموزش داده می‌شود. برای مثال نویسنده در این بخش به خواننده آموزش می‌دهد که چگونه نظر خود را بدون برانگیختن طرف مقابل بیان کند و موضع‌گیری خود را مشخص کند.

بخش سوم: رویارویی با دشواری‌ها: بخش سوم بخش راهنمای کتاب است. در این بخش عباراتی به خواننده اموزش داده می‌شود که به کمک آن‌ها فرد مذاکره کننده بتواند دوباره در مسیر خود قرار بگیرد. نتیجه‌گیری نهایی و رسیدن به نتیجه برد- برد هم در همین بخش آموزش داده می‌شود.

بخش چهارم: بخش ده‌تایی‌ها: در این بخش مطالبی آموزشی داده می‌شود که بر مبنای آن خواننده را در موضع پیروز قرار بدهد. در این بخش جملاتی که گفتن آن‌ها در مذاکره ممنوع است، هم آورده شده است.

ترجمه‌ی کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی به فارسی

انتشارات آوند دانش کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی را با ترجمه‌ی سارا کاظمی‌منش عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. سارا کاظمی منش مترجم جوان ایرانی است که در سال‌های اخیر با همکاری انتشارات آوند دانش کتاب‌های زیادی را به فارسی برگردانده است. از جمله‌ی این کتاب‌ها می‌توان به مذاکرات به زبان انگلیسی، داستان نویسی، داستان نویسی برای کودکان، نمایشنامه‌نویسی و ابر غذاها از مجموعه کتاب‌های For Dummies اشاره کرد. این مجموعه یکی از طولانی‌ترین مجموعه‌ی کتاب‌های آموزشی است. مجموعه‌ی For Dummies  شامل حدود 2500 عنوان کتاب در موضوعات مختلف است. این مجموعه تاکنون بیش از 200 میلیون کتاب چاپ کرده است و به ده‌ها زبان ترجمه شده است. ایده‌ی اولیه این مجموعه معرفی موضوعاتی تازه و ناآشنا به زبان ساده برای مردم بود. اکنون این مجموعه یکی از مشهورترین مجموعه‌های آموزشی است و تقریبا درباره‌ی هر موضوعی یک کتاب دارد.

کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب لحنی آسان و قابل فهم دارد؛ به همین دلیل مناسب مدیران و سرپرستانی است که باید جلساتی را به زبان انگلیسی رهبری کنند و پیش ببرند. زبان انگلیسی به کار برده شده در این کتاب متوسط Intermediate است و این به رنج خوانندگانش می‌افزاید. خوانش این کتاب را به همه‌ی کارمندان شرکت‌های بزرگ پیشنهاد می‌کنیم.

  • کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی در دسته‌ی کتاب‌های آموزش زبان قرار دارد.
  • کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 121 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 6 روز بخوانید.
  • کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع آموزش زبان را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی می‌خوانیم

این گمان واهی را که خوش و بش کردن سبب اتلاف وقت است از خود دور کنید. برعکس؛ در نتیجه‌ی چنین گپ‌های خوشایندی، شما مهره‌های کلیدی را بهتر خواهید شناخت. این کار سر و کله زدن با طرف مقابل‌تان را در طول مذاکرات آسان می‌کند. پس از چاق سلامتی کردن واهمه نداشته باشید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی اثر  لارس ام. بلودورن بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی آموزش زبان می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
2.۸۹ مگابایت
تعداد صفحات
121 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۲:۰۰
نویسنده لارس ام بلودورن
مترجم سارا کاظمی منش
ناشرانتشارات آوند دانش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Title Auf English verhandeln für Dummise
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۷/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲.۸۹ مگابایت
۱۲۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 217 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
64 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
8 ٪
30 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام، سه مرتبه تا حالا گزارش مشکل ارسال کردم برای شما بخاطر اینکه کتابهایی که خریداری کردم مدتهاست در کتابخانه بنده موجود نیست ، اما همچنان بعد مدتها مشکل را حل نکردید، کتاب فوق جزو همین کتابهایی هست که خریداری نمودم ولی در کتابخانه بنده موجود نیست و باید مجدداً خریداری بکنم، لطفاً مسأله را حل بفرمائید،،

5

سلام و عرض ادب نظر به اینکه خیلی از مردم مثل من کم بینا هستن ممنون میشم اگه این کتاب هم صوتیش کنین . باز هم ممنون محبت هاتون هستم .

3

سلام ممنون برای هدیه به دوستی تهیه کردم، چقدر خوب می شد اگر متن ها را صوتی می کردین ، قطعا بهای کتاب متنی و صوتی را هم می پرداختیم،

5

It's a great book for pre-intermediate learners. It has awesome sentences

4

یکی از بهترین کتابهای صوتی در این زمینه است و خواندنش را توصیه میکنم?

5

جالب و کاربردی

5

ممنون از فیدیبو که تخفیف گذاشتی ❤❤❤?

5

کتاب های اروین یالوم بینظیره 👌

5

بسیار عالی است،،،سپاسگزارم،،،

4

کتاب مفیدیه و کامل توضیح داده

نمایش 20 نقد دیگر
4.2
(236)
آموزنده 🦉 (1)
18,750
٪50
9,375
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
مذاکرات به زبان انگلیسی
مذاکرات به زبان انگلیسی
دامیز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مذاکرات به زبان انگلیسی
٪50
مذاکرات به زبان انگلیسی
دامیز
انتشارات آوند دانش
4.2
(236)
آموزنده 🦉 (1)
18,750
٪50
9,375
تومان