0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فرمول موفقیت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب فرمول موفقیت

راهکارها و توصیه ها ۵۰۰ انسان موفق
نویسنده:
جری بروکنر
درباره فرمول موفقیت

«فرمول موفقیت» یک کتاب مینیمال و ساده است که در آن برگزیده‌ترین و کاربردی‌ترین حرف‌های انسان‌های موفق دنیا گردآوری شده است. در این کتاب بیش از 2000 جمله‌ی الهام‌بخش از 500 نفر از افراد موفق و آگاه را می‌خوانید، از کنفسیوس و اوری پیدس گرفته تا برایان تریسی و باب دیلان. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که چطور زندگی بهتری داشته باشید، به امنیت خاطر و آرامش برسید، عزت نفس و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید و به فردی متعهد و قابل اعتماد تبدیل شوید. با خواندن این کتاب، فرمول موفقیت در ذهنتان می‌نشیند و افکارتان را متحول می‌کند. با وجود افکار و اعتقادات جدید، کارهای جدیدی می‌کنید و حالا زمان آن رسیده تا تصمیمات بزرگی برای زندگی حال و آینده‌ی خود انجام بگیرید.

درباره کتاب فرمول موفقیت

فرمول موفقیت نه مثل اکسیر جاودانگی است، نه چشمه‌ی جوانی و نه معجون عشق. غول چراغ جادو هم نیست که چشمانمان را ببندیم و فقط در فکر و خیال آرزو کنیم. این افسانه‌ها را باید کنار بگذاریم و به زندگی واقعی برگردیم، جایی که به اندازه‌ی تلاشمان پاداش می‌گیریم. تمام رمز و رازهای کوچک و بزرگ دنیای موفقیت در کتاب «فرمول موفقیت» جمع شده است. این کتاب یک گنجینه‌ی واقعی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اصولی است که نظریه‌پردازان و نویسندگان دنیا در آثار مختلف خود از آن‌ها حرف زده‌اند. حالا جری بروکنر با ابتکاری منحصربه‌فرد توانسته مهم‌ترینِ این اصول را با زبانی ساده و خودمانی یک جا جمع کند. با به کارگیری راهکارها و تمرینات این کتاب می‌توانید در مدتی کوتاه زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را متحول کنید.

برای این که بتوانید چیز جدیدی یاد بگیرید و آن را در زندگی خود اجرا کنید، چند روش وجود دارد. می‌توانید به تجربه‌ی شخصی خود تکیه کنید و با استفاده از روش آزمون و خطا، از درستی روش‌های مختلف مطمئن شوید. این روش قطعا تضمینی است، اما خیلی زمان می‌برد تا عملی شود. شاید هم بتوانید با افرادی که قبلا همین راه را رفته‌اند صحبت کنید و از آن‌ها کمک بگیرید، البته اگر بتوانید چنین کسانی را پیدا کنید. یک روش دیگر هم وجود دارد، که ساده‌ترین و سریع‌ترین راه رسیدن به آموزه‌های کاربردی و مفید است. راه‌حل‌هایی که دیگران به آن رسیده‌اند و آموزه‌های خود را نوشته‌اند را بخوانیم. این خواندن صرفا به معنی مطالعه و روخوانی از روی جملات زیبا و انگیزه‌بخش نیست. باید عمیق و با دقت خط به خط تمام این آموزه‌ها را بخوانیم و آن‌ها را در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود پیاده کنیم.

مطالب این کتاب شاید به نظر خیلی از مخاطبان آشنا یا حتی کلیشه باشد. اما هنگام خواندن این آن‎‌ها باید از خودتان بپرسید اگر قبلا این حرف‌ها را شنیده‌اید، چقدر از آن‌ها در زندگی استفاده کرده‌اید؟ تکرار برخی مطالب در دنیای خودپروری و موفقیت به معنای گرته‌برداری از روی آموزه‌های سایر نویسندگان نیست. بلکه نشان می‌دهد این‌ها اصولی هستند که افراد مختلف به اهمیت آن‌ها پی برده‌اند و آن‌ها را در زندگی خود پیاده کرده‌اند. مطالب این کتاب طوری طراحی و تدوین شده که هم می‌توانید آن‌ها را در قالب فصل‌های مجزا بخوانید و هم به ترتیب فصل‌ها. با این حال نویسنده ادعا می‌کند که مطالب این کتاب طوری پشت سر هم ردیف شده‌اند که مثل یک کد رمز برای باز کردن قفل موفقیت هستند. پس باید با دقت تمام این رمزها را کشف کنید تا بتوانید قفل را باز کنید.

کتاب فرمول موفقیت، فرای سن‌وسال، جنسیت و مرزهای جغرافیایی نوشته شده است. از صاحبان کسب و کارهای بزرگ گرفته تا پدر و مادرهایی که می‌خواهند فرزندان بهتری تربیت کنند، همه مخاطبان این کتاب هستند. این کتاب برای انسان است. تاجر، بازاریاب، استاد، معلم، دانش‌آموز، پدر، مادر، و همه‌ی کسانی که به دنبال تعریف جدید و ساده‌ای از موفقیت هستند، می‌توانند در این کتاب چیزهایی یاد بگیرند که زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.

این کتاب ابتدا ممکن است شما را سر شوق بیاورد، یا از این که تاکنون دست روی دست گذاشته بودید و از این چیزها خبر نداشتید، احساس سرخوردگی و ناراحتی کنید. بروکنر مثل یک دوست صمیمی و دلسوز اینجاست تا همه چیز را از اول با هم یاد بگیرید. چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده، باعث شده تا به اینجا و این حس برسید. پس به بروکنر اعتماد کنید و مطمئن باشید مسیر درستی را آمده‌اید.

درباره جری بروکنر

جری بروکنر نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های خودپروری و روان‌شناسی است. او از معدود نویسندگانی است که با جرات می‌گوید که کسب درآمد از طریق کتاب برایش مهم است، چون نویسندگی شغل حرفه‌ای‌اش است. اما به همان اندازه، کمک به دیگران و ایجاد تغییر در زندگی مردم در تمام دنیا هم انگیزه‌ی او از نوشتن این کتاب‌هاست. او سال‌هاست که روی اصول موفقیت در زندگی افراد بزرگ دنیا مطالعه می‌کند و آموزه‌هایش را با زبانی ساده و خودمانی برای خوانندگانش تعریف می‌کند.

ترجمه‌ کتاب فرمول موفقیت به فارسی

«مهدی قراچه داغی» یکی از مترجمان بسیار موفق و خوش‌نام ایران است. قراچه داغی در زمینه‌های مختلفی مانند روان‌شناسی، کسب و کار، موفقیت و رمان بیش از 500 کتاب ترجمه کرده که بیش از 350 عنوان از این کتاب‌ها، روان‌شناسی هستند. «مردان مریخی، زنان ونوسی»، «عشق هرگز کافی نیست»، «از حال خوب به حال بد» و «روان‌شناسی تصویر ذهنی» از معروف‌ترین ترجمه‌های این مترجم است. باتوجه به این که این مترجم تجربه و مهارت بالایی در فن ترجمه‌ی متون روان‌شناسی و خودپروری دارد، مفاهیم کتاب به ساده‌ترین زبان و درعین حال، کاملا وفادار به متن اصلی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب فرمول موفقیت می‌خوانیم

چشمان خود را ببندید و تصور کنید وقتی به پایان حیات خود می‌رسید، دوست دارید چگونه حال و روزی داشته باشید. انجام دادن چه کاری و رسیدن به کدام هدف شما را راضی می‌کند؟ حالا چشمانتان را باز کنید و به اطرافتان نگاهی بیندازید. اگر کاری که هم‌اکنون می‌کنید شما را به خواسته‌تان نمی‌رساند، کارتان را تغییر دهید تا به پنداره‌ی خود تحقق بخشید.

پنداره آن چیزی است که به عنوان تصویر بزرگ زندگی خود طلب می‌کنید. پنداره هدف و منظور زندگی شماست.

پنداره‌ی خود را خلق کنید و هدف زندگی‌تان را مشخص نمایید.

معنای زندگی رسیدن به هدف و مقصود است.

اگر هدفی واضح برای خود ندارید، به ناچار هدفی را که دیگران برایتان در نظر می‌گیرند، باید برآورده سازید و دیگران احتمالا قصد خیری برای شما ندارند.

هدفتان را شناسایی کنید. بدانید که در زندگی چه می‌خواهید و بعد برای رسیدن به آن تلاش کنید.اندیشه‌ها، احساسات و رفتارتان را با ارزش‌هایتان همخوان کنید تا به هدف‌هایتان برسید و پنداره‌ی خود را خلق کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۳ مگابایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسندهجری بروکنر
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the successe formula for personal growth
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۲/۱۸
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۳ مگابایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب خوبیست ممنون

2

خوب

4
(6)
13,000
٪50
6,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فرمول موفقیت
٪50
فرمول موفقیت
راهکارها و توصیه ها ۵۰۰ انسان موفق
انتشارات البرز
4
(6)
13,000
٪50
6,500
تومان