0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چطور زندگی کنیم

معرفی، خرید و دانلود کتاب چطور زندگی کنیم

سرگذشت مونتنی در یک سؤال و بیست جواب
نویسنده:
سارا بیکول
درباره چطور زندگی کنیم
مونتنی هیچ وقت در محافل اجتماعی فردی عادی نبود. گاهی در دوران جوانی، وقتی دوستانش سرگرم رقصیدن و خندیدن و نوشیدن بودند، او با چهره‌ای درهم‌رفته در گوشه‌ای می‌نشست. دوستانش در چنین اوقاتی به‌سختی او را می‌شناختند. آن‌ها عادت داشتند همیشه او را در حال گفتگو با زنان جوان یا بحث‌هایی پرشور در باره ایده جذابی که به ذهنش خطور کرده بود ببینند. آن‌ها در چنین اوقاتی اغلب فکر می‌کردند چیزی یا حرفی باعث رنجش و کناره‌گیری او شده است. ولی در واقع همان‌طور که بعدها در مقالات اعتراف کرد وقتی در چنین حال و هوایی قرار می‌گرفت به‌ندرت از آنچه در اطرافش می‌گذشت خبر داشت. در میان جشن‌ها به داستان واقعی و هولناکی فکر می‌کرد که اخیراً شنیده بود ــ شاید در باره مرد جوانی که همین چند روز پیش به خاطر تبی خفیف جشنی مشابه را ترک کرده بود و حتی قبل از آن‌که دوستانش از خماری جشن خارج شوند مرده بود. اگر مرگ چنین ترفندهایی داشت، پس در هر دم تنها حایلی سست و بی‌دوام مونتنی را از نیستی جدا می‌کرد. او چنان از مرگ می‌ترسید که دیگر نمی‌توانست در حالی که هنوز زنده بود از زندگی لذت ببرد. مونتنی در دهه سوم زندگی‌اش دچار این وسواس بیمارگونه شد چون بیش از حد آثار فیلسوفان کلاسیک را مطالعه کرده بود. مرگ موضوعی بود که باستانیان هرگز از مطرح کردن آن خسته نمی‌شدند...

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
8.۵۱ مگابایت
تعداد صفحات
430 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۲۰:۰۰
نویسندهسارا بیکول
مترجممریم تقدیسی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to live: A life of Montaigne in one .question and...
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۲/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸.۵۱ مگابایت
۴۳۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
5
ستاره
79 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

مونتنی فیلسوف زندگی .مونتنی سعی دارد همه ی وجوه زندگی را بازتاب کند. با تعجب و شادمانی به نقص و ناکامل بودن خود نگاه میکرد. به تصمیم های غلط خود با فاصله نگاه میکرد چون می‌دانست که معرفت کامل ندارد . امیدوارم که مقالات مونتنی یه روز به زبان فارسی بدون سانسور منتشر بشه. این کتاب هم کتاب خوبیه .

5

ابتدا باید گفت که مونتنی به معنای واقعی فیلسوف نیست. از ویژگی های او به نظرم دو چیز بیشتر ملموس و مشهود است در کتاب:۱ اینکه خوب زندگی و زیرلایه های آن را فهمیده ۲ اینکه خوب خودش را می شناسد یعنی به خودشناسی کامل رسیدگی چرا که زندگی رو بسیار آسان می گیرد و راحت می زید.

5

واقعا هیچ فرد زنده ای وجود ندارد که خیلی به او اهمیت بدهم. افراد مورد علاقه ام مدت‌های زیادی است که از دنیا رفته اند_برای مثال٬... مونتنی «نیچه»

5

عالی، شخصیت مونتنی و روش فکری و زندگی ش در تمامی لحظات عمرش به خوبی در این کتاب به تصویر کشیده شده. مطمئنن از خواندن زندگی این آدم لذت خواهید برد و احساس همذات پنداری خواهید کرد.

5

کتاب بسیار متنوع و متفاوت است اما متاسفانه ، تعداد صفحات آن مشخص نمی شود و مدام در حال جستجوی تعداد صفحات است لطفاً رسیدگی نمایید.

5

کتاب خیلی خوبی بود. ای کاش کل مقالات روزی چاپ بشه. تنها نکته منفی کتاب به نظرم اطناب در بیان مطالب تاریخی بود

5

این کتاب یا بهتره بگم این مجموعه یکی از تسلی‌بخش‌ترین کتاب/کتاب‌ها برای این روزگارِ پُر زد و خورده

5

کتاب بسیار جالبی بود. البته دوست داشتم بیشتر از سخنان مونتنی می‌گفت‌ با توجه به اینکه به کل مقالاتش دسترسی نداریم

5

کتابی که مربوط به مونتنی باشه حتما کتاب خوبیه

5

لطفا کتاب تتبعات مونتنی رو قرار بدید ممنون

نمایش 4 نقد دیگر
4.7
(24)
125,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چطور زندگی کنیم
چطور زندگی کنیم
سرگذشت مونتنی در یک سؤال و بیست جواب
گروه انتشاراتی ققنوس
4.7
(24)
125,000
تومان