0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در خیابانی که تو زندگی می کنی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی

درباره در خیابانی که تو زندگی می کنی

«او به سمت گردشگاه سنگفرش ساحل پیچید و جریان باد شدید و گزنده‌ای را که از سوی دریا می‌وزید، احساس کر. ابرها در آسمان تغییر جهت می‌دادند. با اینکه فردا اولین روز بهار بود، تعجبی نداشت اگر برف می‌بارید. زمستان آن سال طولانی بود و همه بی‌صبرانه مشتاق رسیدن هوای گرم بودند، اما او هیچ اشتیاقی نداشت.» این جملاتی است که مری هیگینز کلارک، ملکه‌ی تعلیق، کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی را با آن آغاز کرده است. معمایی جذاب و هیجان‌انگیز که نفس را در سینه‌ی خواننده حبس می‌کند. این کتاب را اگر در دست بگیرید، نمی‌توانید زمین بگذارید.

‌درباره‌ی کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی اثر مری هیگینز کلارک

در خیابانی که تو زندگی می‌کنی با عنوان اصلی «on the street where you live» اولین بار سال 2001 منتشر شد. بر اساس آنچه منتقدان می‌گویند این داستان نیز مانند سایر داستان‌های مری هیگینز کلارک، سبکی شبیه داستان‌های آگاتا کریستی دارد و معماهایی با پاسخ‌های غیرقابل‌پیش‌بینی و درگیر کننده طرح کرده است. طراحی شخصیت‌های کتاب بسیار با دقت اتفاق افتاده و جزئیات آن‌ها به زیبایی بیشتر داستان کمک کرده است. مری هیگینز کلارک داستانی به‌یادماندنی ساخته است که مخاطب حتماً از آن لذت خواهد برد.

کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و تاکنون به چندین زبان مختلف برگردانده شده است.

خلاصه داستان در خیابانی که تو زندگی می‌کنی

امیلی گراهام دختری است که به دنبال اصل و نسبش می‌گردد. او خانه‌ی اجدادی‌اش را که خانواده‎‌اش در پی ناپدیدشدن یکی از دختران جوان خانواده فروخته‌اند را دوباره می‌خرد و سعی می‌کند آن را بازسازی کند. در طی عملیات بازسازی استخوان‌هایی در حیاط خانه کشف می‌شود که پس از تحقیقات زیاد مشخص می‌شود متعلق به دختر جوانی است که 4 سال قبل ناپدیدشده است. در دست اسکلت حلقه‌ای پیدا می‌شود که متعلق به دختری است که 110 سال قبل ناپدیدشده است. همین باعث می‌شود امیلی سعی کند راز این اتفاق را کشف کند، اما ماجرا به این سادگی نیست...

‌‌درباره‌ی مری هیگینز کلارک نویسنده‌ی کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی

مری هیگینز کلارک (mary Higgins clarck) نویسنده‌ی آمریکایی متولد 1929 است. او از سال 1964 داستان نویسی را آغاز کرده و از آن زمان تا کنون داستان‎های زیادی نوشته است که همگی توانسته‌اند مخاطبان را به خود جلب کنند. داستا‌ن‌های او به‌قدری جذاب و هیجان‌انگیزند که از روی تعدادی از آن‌ها نمایشنامه و فیلم‌نامه نوشته‌شده است. منتقدان داستان‌های مری کلارک را با آثار آگاتا کریستی و آرتور کانون دویل مقایسه می‌کنند و لقب ملکه‌ی تعلیق را به او داده‌اند.

خانم کلارک در دانشگاه فوردهام در رشته‌ی فلسفه تدریس کرده و چندین مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه‌های معتبر جهان دارد.

از میان مهم‌ترین آثار مری کلارک هیگینز می‌توان به کتاب‌های «شب‌هنگام زمان من است»، «الان کجایی؟»، «ملودی ادامه دارد»، «پدر به شکار رفته»، «چرخ روزگار»، «فریادی در شب» و «غریبه‌ای در حال تماشا» اشاره کرد.

ترجمه‌ی کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی به فارسی

مری هیگینز کلارک یکی از نویسندگانی است که آثارش در سال‌های اخیر در ایران با استقبال خوبی مواجه شده است. انتشارات لیوسا در طی سال‌های اخیر تلاش کرده است آثار این نویسنده را در اختیار مخاطب فارسی‌زبان قرار دهد. این انتشارات کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی را با ترجمه‌ی نفیسه معتکف عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

چرا باید کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی را خواند؟

در خیابانی که تو زندگی می‌کنی یک رمان جذاب و هیجان‌انگیز است. این کتاب پر از لحظات تعلیق است که نفس مخاطب را در سینه حبس می‌کند. داستان کتاب یک معمای هیجان‌انگیز است و نویسنده خواننده را همراه شخصیت اول کتابش به کشف این معما می‌برد. صحنه‌های کتاب به‌قدری جذاب و با جزئیات تصویر شده‌اند که خواننده می‌تواند خود را در فضای داستان تصور کند و تمام احساسات امیلی را تجربه کند. کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی کتاب جذابی برای هدیه دادن است. همچنین این کتاب می‌تواند در روزی که می‌خواهید از روزمرگی‌هایتان فاصله بگیرید و درگیر یک اتفاق جذاب باشید گزینه‌ی خوبی برای مطالعه باشد.

کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی در دسته‌ی کتاب‌های داستان آمریکایی قرار دارد.

کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 404 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 20 روز بخوانید.

کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع داستان آمریکایی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی داستان آمریکایی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی اثر مری هیگینز کلارک بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان آمریکایی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

در بخشی از کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی می‌خوانیم

امیلی با خود گفت: این دقیقه کاریه که می‌کنم.

اما چون احساس می‌کرد نیک او را تأیید نمی‌کند، حرفهای خود را با دقت انتخاب کرد و گفت: همیشه " فرض بر این بوده که مادلین با یه جانی روبرو شده و تا چهار روز پیش هیچ راهی برای اثبات قضیه وجود نداشت. از طرفی، مظنون شده بودن که اون قربانی کسی شده که اونو می‌شناخته. بعدش فکر کردن شاید مادلین تصمیم گرفته بوده اون دور و بر قدمی بزنه که یه غریبه که از اونجا رد می‌شده، اونو می‌کشه توی کالسکه‌اش و با خودش می‌بره، درحالی مادلین منتظر نامزدش بوده... نیک، یه آدم غریبه نمیاد اونو توی حیاط‌خلوت خونه‌ش دفن کنه. کسی که مادلین رو می‌شناخته و بهش نزدیک بوده، اين کارو کرده. من دارم سعی می‌کنم اسامی افرادی رو که دوروبر اون بودن، جفت‌وجور کنم تا شاید بتونم رابطه‌ای بین قاتل مادلین و مردی که چهار سال و نیم پیش مارتا لارنس رو کشته پیدا کنم. حتماً یه نوشته يا چیزی مکتوب در مورد قتل در یه جایی هست، شاید هم یه اعتراف مفصل. شاید یه نفر از نسل کسی که قاتل مادلین بوده، این نوشته رو خونده. و شاید کسی که دنبال نوشته‌ها و یادداشتهای قدیمی بوده، اونو پیدا کرده. به‌هرحال ارتباطی وجود داره و منم وقت کافی دارم که دنبالش بگردم."

حالت عدم‌تأیید از چهره‌ی نیک محو شد و چیزی دیگر جایش را گرفت. امیلی فکر کرد: نگرانی؟ نه این نیست. قسم می‌خورم که اون مأیوس شد؛ اما چرا؟

امیلی پيشنهاد کرد: بیا " بقیه‌ی خونه رو ببینیم و بریم اولد میل. من از دل تو خبر ندارم، اما خودم دارم از گشنگی می‌میرم. از آشپزی خودمم خسته شده‌م." میز آنان در رستوران اولدمیل مشرف به برکه‌ای بود که قوها آرام و موقر در آن حرکت می‌کردند. بعد از سرو مشروب، پیشخدمت فهرست غذا را برایشان آورد.

نیک رو به امیلی گفت: چند" دقیقه‌ای صبر می‌کنیم."

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۷ مگابایت
تعداد صفحات
410 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۴۰:۰۰
نویسنده مری هیگینز کلارک
مترجمنفیسه معتکف
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
on the street where you live
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۲/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۷ مگابایت
۴۱۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 41 مخاطب
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
2 ٪
26 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من اولا ک خانم کلارک رو نمی شناختم فک نمیکردم انقدر در ژانر جنایی قوی باشن قبلا رمان وانمود کن او را نمی بینی رو خونده بودم و واقعا راضی بودم الان هم ب طور شانسی این کتاب در خیابانی ک تو زندگی می کنی رو دیدم و دانلود کردم و واقعا میتونم بگم بهترین رمان نویس کل دوران هستن و در ژانر خودشون لنگه ندارن و رمان هاشون طوریه ک تا صفحه ی اخر رو نخونی نمیتونی حدس بزنی تهش چی میشه

3

سلام .من بیششتر کتابای این نویسنده رو خوندم از سبک نوشتن و موضوعاتیکه انتخاب میکنه واقعا خوشم میاد .زیبا و روان .ممنون از زحمات شما

5

هی بگی نگی بد نبود ولی به کسی توصیه نمی کنم بره بخره پولش رو برای کتابهای ارزشمند خرج کنه مثل کتاب برتری خفیف مثل کتاب قدرت حال مثل کتاب آخرین راز شاد زیستن و..

5

کتاب مهیج و جالبی بود بخصوص که حوادث رو در دو زمان قرن نوزده و بیست ویک پی میگیره وهمین برای من جذابیت زیادی داشت با پایان غیر قابل حدس.

4

نویسنده‌ای که برای نوشتن داستان‌هاش پژوهش می‌کنه و از اسناد و شواهد استفاده می‌کنه. و برای خلق داستان ‌های جناییش از متخصصان امور جنایی مشورت می‌گره.

5

کتاب جالبی بود موضوع جدید و جذابی داشت آخرش هم آدم غافلگیر میشد و اصلا قابل حدس نبود فقط یه مقداری زبادی طولانی بود به نظرم اما هیجان داشت خوب بود

5

یکی از بهترین کتابهای خانم کلارک هست. تا بحال چند بار آن را خواندم و هر بار برایم جذابیت دارد. خانم کلارک نویسنده ای توانا است. کتابهاش عالی هستند.

5

اصلا فک نمیکردم جنایی باشه.فک کردم درام خریدم.ای کاش بیشتر راجع ب کتاب ها توضیح میگذاشتین یا حد اقل دسته بندی موضوعی داشتین

5

یعنی اینو بگم که عاشق این نویسنده شدم...تو سبک جنایی کارش محشره....لذت بردم

4

سلام عرض ادب، من کتابهای مری کلارک و دوست دارم، قلمش روان تر از آگاتا کریستی، البته این نظر شخصی منه

نمایش 16 نقد دیگر
4.5
(41)
60,000
٪50
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
در خیابانی که تو زندگی می کنی
در خیابانی که تو زندگی می کنی
مری هیگینز کلارک

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در خیابانی که تو زندگی می کنی
٪50
در خیابانی که تو زندگی می کنی
مری هیگینز کلارک
انتشارات لیوسا
4.5
(41)
60,000
٪50
30,000
تومان