0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت خود تلقینی

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت خود تلقینی

روشی کاربردی برای دستیابی به ثبات شخصیت، آرامش، روشن بینی و تسهیل درمان بیماریها
نویسندگان:
ل ژاگو
،
پل ژاگو
درباره قدرت خود تلقینی

ما انسان‌ها به طور کلی از ضعف‌ها و کبودهای خودآگاهیم اما مشکلمان این است که نمی‌دانیم به چه شیوه و روشی باید آن‌ها را رفع کنیم. گاهی به قدری دیر دست می‌جنبانیم که این ضعف‌ها تبدیل به بحران می‌شوند. یکی از راه‌هایی که می‌تواند ما را از سختی‌ها و مشکلاتمان نجات دهد باور و ایمان داشتن به خود است. یکی از راه‌ها برای این موضوع داشتن قدرت خود تلقینی است. پل ژاگو در کتاب قدرت خود تلقینی با ارائه تمرین‌ها و روش‌های کاربردی این موضوع را به شکلی نوین آموزش می‌دهد.

درباره کتاب قدرت خود تلقینی

قدرت خود تلقینی کتابی است نوشته‌ی پل ژاگو برای دستیابی به ثبات شخصیت. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت با موضوع اراده، اعتمادبه‌نفس، شخصیت و خواب مصنوعی قرار می‌گیرد. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که چطور با تلقین کردن شخصیت خود را کاملا به جهت مثبت تغییر دهیم؛ و روز به روز با انرژی روحیه‌ی بهتر فردی با ثبات و مسلط به رفتارهایمان باشیم. آنچه ژاگو در این کتاب با روش‌هایی مثل تصاویر ذهنی و یا عبارات تاکیدی می‌آموزد در نهایت بر کنش‌ها و واکنش‌های ما تاثیر می‌گذارد. آموزه‌ها و تمرین‌های این کتاب به شما کمک می‌کند تا خوش‌بینی و اعتماد به نفس را در خود تقویت کنید. در مقدمه‌ی کتاب آمده است: «هدف‌ این‌ کتاب‌ توضیح‌ روابط‌ چراها و ارائه‌ روش‌های‌ کاربردی‌ برای‌ دستیابی‌ به‌ ثبات‌ شخصیت‌، آرامش‌، روشن‌بینی‌ و تسهیل‌ درمان‌ بیماری‌هاست. این‌ است‌ هنر تلقین‌: وارد کردن‌ تصویرهای‌ ذهنی‌ محرک‌ یا عبارت‌های‌ تاییدی‌، در ارتباط‌ با نتیجه مورد نظر. انسان‌ به‌ جای‌ آن‌ که‌ اجازه‌ دهد اندیشه‌های‌ خودجوش‌ منفعلانه‌ بر او چیره‌ شوند، باید از اندیشه سنجیده‌ کمک‌ گیرد«.

کتاب قدرت خود تلقینی روشی کاربردی برای دستیابی به ثبات شخصیت، آرامش، روشن‌بینی و تسهیل درمان بیماری‌هاست. کتاب حاضر در ایران با ترجمه‌ی نیلوفر خوانساری از سوی انتشارات ققنوس راهی بازار نشر شده است.
 

درباره پل ژاگو نویسنده‌ی کتاب قدرت خود تلقینی

پل کلمان ژاگو در سال ۱۸۸۹ در خانواده‌ای متوسط به دنیا آمد. او فردی استثنائی در حوزه‌ی مطالعه و تحقیق و نگارش در زمینه‌ی روانشناسی بود. او در 18 سالگی با یک متخصص هیپنوتیزم آشنا شد و بعد از یادگیری مباحث این موضوع به همکاری با استاد خود مشغول شد. ژاگو در زمینه‌ی روانشناسی فردی شهرتی جهانی داشت به طوری که در سال‌هایی که کتاب‌هایش منتشر می‌شد الهام‌بخش بسیاری از افراد برای داشتن آرامش و شجاعت در زندگی بود.

پل ژاگو، سمبل و نشانه‌ای از یادگیری بدون مدرک است. او در هیچ دانشگاهی درس نخواند و هیچ مدرک آکادمیکی نداشت بلکه به‌واسطه‌ی تسلط و مطالعه‌ی خود تبدیل به استادی تمام‌عیار شد.

چرا باید کتاب قدرت خود تلقینی را خواند؟

کتاب قدرت خود تلقینی کتابی روان‌شناختی، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند به تحقق ایده‌های شما کمک کند. این کتاب برای دستیابی به ثبات شخصیت انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود.

  • کتاب قدرت خود تلقینی در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد.
  • کتاب قدرت خود تلقینی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 152 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 7 روز بخوانید.
  • کتاب قدرت خود تلقینی جزو کتاب‌های سبک و کم حجم در زمینه‌ی روانشناسی است. این کتاب برای افرادی که می‌خواهند در زمینه‌ی روانشناسی و روانشناختی زمانی را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب قدرت خود تلقینی میخوانیم

سن و سال، بیماری، محیط و موقعیت زمانی و مکانی پاره‌ای از گرایشها را زایل می‌کنند و گرایشهای تازه‌ای را پدید می‌آورند که گاهی با آنها در تضادند. منِ امروز خود را با منِ ده یا بیست سال پیش مقایسه کنید… این دگرگونی به هر دلیل که باشد، ثمره زنجیره‌ای از واکنشها، پیوندها یا گسستگیهای ذهنی است. تجربه زندگی این چنین شکل می‌گیرد و زودرسی، دامنه و عمق آن بیش از آنکه به طول عمر یا حوادثی که پشت‌سر گذاشته‌ایم بستگی داشته باشد، به توانایی درک و تحلیل اندیشمندانه بستگی دارد.

هر روز که می‌گذرد، مجموعه‌ای پیوسته از حسیات و اطلاعات ما را متأثر می‌کند، در نیمه‌هشیاری ما رسوخ می‌کند و بر اجزای مبهم و آشنای شخصیتمان اثر می‌گذارد. صبح اگر چشمهایمان را بر روی روشنی تیره ملال‌آور یک روز ابری و هوایی گرفته باز کنیم، انگیزشی برای فعالیتهای خوش‌بینانه در ما ایجاد نمی‌شود؛ اما این انگیزش را، روشنایی نیلگون یک صبح آفتابی بخوبی به ما القا می‌کند. چند بیت از ترانه‌ای که پیشترها شنیده‌ایم ما را در خیال‌پردازیهای پر از خاطره غرق می‌کند و احساسات قدیمی را دوباره زنده می‌کند. یک صحنه غیرمترقبه می‌تواند هوس و گرایشی را برانگیزد که زمینه یک فعالیت و یا حتی عادتی را فراهم کند. همان‌طور که تماس دستی آشنا، دلپذیر و تماس دست غریبی ناخوشایند است. صحبتی که در جمع مطرح می‌شود و موجب سوءتفاهم می‌شود، می‌تواند تصورها و برداشتهای غیرمنتظره‌ای به بار آورد. یک گفتگو، برنامه تلویزیونی یا مطالعه می‌تواند نقطه عطف یک تصمیم‌گیری، اقدام به کار یا تغییر مسیری ـ گاهی اساسی ـ شود. به علاوه، هیچ عبارتی که بر اثر تکرار بر اعتقادهای ما و هیچ الگوی دائمی که بر گرایشهای ما تأثیر نگذارد، وجود ندارد. خلاصه، ما در معرض دگرگونیهای بی‌وقفه‌ای هستیم که برخی فوری و لحظه‌ای و برخی کند و ماندنی هستند.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد از کتاب قدرت خود تلقینی اثر پل ژاگو بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۴ مگابایت
تعداد صفحات
152 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۴:۰۰
نویسندهل ژاگو
نویسنده دومپل ژاگو
مترجمنیلوفر خوانساری
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Le puissance de l' autosuggestion: methode pratique pour acquerir fermete, calme, lucidite et favori
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۱/۲۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۴ مگابایت
۱۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
15 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام کتاب فوق العاده ای در زمینه خودشناسی و درنهایت خودسازی و خودکنترلی هست.درسته که کیفیت ترجمه کمی پایینه ولی اگر رو خونی مجدد با یه کم تمرکز بیشتر داشته باشیم میتونیم به مفهوم پی ببریم.در اون حد افتضاح نیست که میگن،میشه فهمید مطالب رو.خوندنش رو توصیه میکنم. با جزئیات خوبی سازوکار و فرایند ذهن و اندیشه و تا حدودی اراده رو توضیح داده به طوریکه پی بردن به این جزئیات کنترلشون رو برای ما راحت تر میکنه.

4

کتاب بسیار خوب و با ارزشیه ولی ترجمه خوب و روانی نداره من برای درک مطالب این کتاب هر فصل رو ۲ بار خواندم اگر شما تازه با مفاهیم ضمیر ناخودآگاه و تلقین و عبارت های تاکیدی و تصویر سازی ذهنی آشنا شدید من توصیه میکنم. قبل از خواندن این کتاب برید سراغ کتاب های ضمیر ناخودآگاه یا(قدرت فکر)از ژزف مورفی یا غول درون از هری کاپنتر بعد بیاید سراغ این کتاب این جوری راحت تر مطالب رو درک می کنید

3

محتوای کتاب عالیه ولی ادم نمیتونه با این ترجمه به راحتی با مفاهیم و جملات کتاب ارتباط بگیره.اگر از واژگان ساده تری برای ترجمه استفاده میشد برای خواننده نور علی نور بود.

3

کتاب و موضوعش خوبه, اما ترجمه واقعاً بده, من از این انتشاراتی هرچی گرفتم ترجمش افتضاح بوده

5

این یکی از قدرت‌های فوق‌العاده و مفید درون انسان هست، ما با تلقین موارد مطلوب بخود صاحب آنان می‌شویم

4

کتابی خوبیه ولی متاسفانه بد ترجمه شده -بعضی مواقع معنی جمله را نمی فهمیدم

3

برای افرادی که روی تلقین کار می کنند مفیده

4

لطفا کتاب تیپ های شخصیتی نوشته مجید معین رو هم بزارید

5

باید با دقت خوندش. ترجمه روان نیست ولی قابل فهمه.

1

ترجمه اشغاله ولی کتاب کلیت خوبه

نمایش 6 نقد دیگر
3.9
(33)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت خود تلقینی
قدرت خود تلقینی
روشی کاربردی برای دستیابی به ثبات شخصیت، آرامش، روشن بینی و تسهیل درمان بیماریها
گروه انتشاراتی ققنوس
3.9
(33)
49,000
تومان