0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مانیتیسم شخصی

معرفی، خرید و دانلود کتاب مانیتیسم شخصی

چگونه نفوذ و نیروی نامرئی خود را افزایش دهیم و از آن بهره ببریم
نویسندگان:
ل ژاگو
،
پل ژاگو
درباره مانیتیسم شخصی

«مانیتیسم شخصی» یک کتاب کوچک و جادویی است که تمام اسرار نیروی نفوذ ذهنی را فاش می‌کند. «پل ژاگو» در این کتاب نشان می‌دهد که چطور نفوذ مرئی یا نامرئی مانیتیسم می‌تواند تاثیرات عجیبی بر زندگی افراد بگذارد: زایا و پیش‌برنده یا نابودکننده و مخرب. با شناخت این قدرت درونی و کیهانی می‌توان کنترل خیلی از این اتفاقات را در دست گرفت و زندگی بهتری برای خود و اطرافیان ایجاد کرد.

خلاصه بخش‌های کتاب مانیتیسم شخصی

این کتاب شامل سه بخش است. در بخش اول با «مفاهیم عمومی» کتاب آشنا می‌شویم. در اینجا تمام دانستنی‌های جالبی که برای شروع سفر در دنیای مانیتیسم لازم است را یاد می‌گیریم. تاریخ مطالعات در این زمینه را بررسی می‌کنیم و می‌فهمیم هر انسانی یک مانیتیسم شخصی دارد. تاثیر این مانیتیسم بر جذابیت، خلق و خو و موفقیت در زندگی هم بررسی می‌شود.

بخش دوم درباره‌ی «اصول و روش‌ها»ی درک و استفاده از مانیتیسم است. در این بخش با نقش آرامش به عنوان یکی از اصول پایه‌ای در بحث مانیتیسم آشنا می‌شویم. چگونگی تاثیر احساسات و فیزیک بدن در شدت و ضعف مانیتیسم هم در این بخش بررسی می‌شود. همچنین روش‌هایی جالب و کاربردی در استفاده از چشم به عنوان یکی از دریچه‌های فعال مانیتیسم در اینجا بیان شده است. نفوذ مستقیم، افسون و تلقین هم از مباحث جذاب این بخش هستند.  

حالا که با مقدمات مانیتیسم آشنا شده‌ایم، زمان آن رسیده که در بخش سوم «مانیتیسم شخصی و نفوذ نامرئی» را عمیق‌تر بشناسیم. در این بخش نیروهای جهانی و نیروهای درونی را در راه به‌کارگیری و تقویت مانیتیسم شخصی می‌شناسیم. در این بخش با مباحث جالبی آشنا می‌شویم، مثلا این که چرا افراد همیشه آدم‌هایی شبیه به خود را جذب می‌کنند، چرا از تحسین و تعریف دیگران لذت می‌بریم، و چطور می‌توانیم از طریق روح روی دیگران تاثیر بگذاریم.

درباره کتاب مانیتیسم شخصی

مانیتیسم یا همان مغناظیسم و نیروی نفوذ ذهنی، پدیده‌ای است که در طول تاریخ علم، اندیشمندان، نگاهی دوگانه به آن داشته‌اند. برخی معتقدند مانیتیسم چیزی بیش از همان ایمان و اعتقاد قلبی نیست و گروهی دیگر هم معتقدند که چنین چیزی اصلا نمی‌تواند وجود داشته باشد. با این حال نمی‌توان منکر این واقعیت شد که نیرویی خارق‌العاده و ظریف از تمام کسانی که اطرافمان هستند، ساطع می‌شود. حتی کسانی که اعتقادی به این پدیده ندارند هم می‌توانند چیزهای جالب زیادی در این کتاب بیاموزند. به این ترتیب به قدرت تاثیر مانیتیسم در زندگی فردی پی می‌برند و می‌توانند از این قدرت در جهت رسیدن به خواسته‌ها و شروع زندگی متفاوت استفاده کنند. این نیرو می‌تواند تاثیری نامریی بر احساسات، افکار، رفتارها و حتی تصمیم‌گیری افراد داشته باشد. تاثیرات این نیرو، چه قوی یا ضعیف و چه جاذب یا دافع، بخشی جدایی‌ناپذیر از انرژی روحی و روانی هر انسان است. با شناخت این نیرو می‌توان انرژی‌های سرگردان در اطراف خود را شناسایی کرد و با آن‌ها هماهنگ شد. افزایش نیروی مانیتسیم فقط برای جذابیت و رسیدن به خواسته‌ها و آرزوها نیست. با استفاده از این نیرو می‌توانید تبدیل به فردی قدرتمند و آسیب‌ناپذیر شوید که حتی دشوارترین شرایط هم نمی‌تواند شما را از پا درآورد.

هدف نویسنده از نوشتن این کتاب این است که نشان دهد در جهان هستی چطور آدم‌ها با یکدیگر یا با سایر پدیده‌ها در یک چرخه‌ی داد و ستد دائم انرژی زندگی می‌کنند. حتی کسانی که به چنین پدیده‌ای اعتقاد ندارند هم از خود انرژی‌هایی هرچند ضعیف ساطع می‌کنند که به دورترین یا نزدیک‌ترین اتفاقات و افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و واکنش‌هایی را به خود جذب می‌کند. برای این که تاثیر تمرینات و راهکارهای کتاب بیشتر و عمیق‌تر باشد، نویسنده تاکید می‌کند که فصل اول را با دقت زیادی مطالعه کنید، حتی اگر لازم است بیش از دو سه بار آن را بخوانید، تا جزییات و عمق مطالب را کاملا درک کنید. پس از خواندن فصل دوم و برقرای آرامش درون ذهن و روح خود، آماده‌اید تا تمرین‌های بخش سوم را انجام دهید. حالا آگاهانه تحت تاثیر نیروی مانیتیسم قرار دارید و می‌توانید آن را کنترل کنید. پل ژاگو تمام نکات تئوری و عملی لازم برای شناخت و استفاده از مانیتیسم را در این کتاب گردآوری کرده است. با این که برخی مفاهیم کتاب، وارد حوزه‌های تخصصی می‌شود، ژاگو سعی کرده از اصطلاحات و عبارت‌های چندان سنگین استفاده نکند. به این ترتیب می‌توان به جرات گفت که این کتاب برای تمام افراد، فارغ از تخصص و سطح دانش، نوشته شده است. تاجایی که حتی کسانی که از ابتدایی‌ترین شرایط لازم برای ایجاد مانیتسیم محروم هستند هم می‌توانند از مطالب و آموزه‌های آن استفاده کنند.

درباره پل ژاگو

پل ژاگو، نویسنده‌ و اندیشمند فرانسوی، در سال 1889 به دنیا است. ژاگو نبوغ زیادی داشت، به‌ طوری که با وجود شرایط سخت زندگی، پس از آشنایی با هیپنوتیزم در 18 سالگی، توانست خیلی زود روش و کاربرد آن را به طور کامل یاد بگیرد. او همیشه به موضوعات روان‌شناسی علاقه‌ی زیادی داشت، اما در کنار آن موضوعات شبه‌علم هم برایش بسیار جذاب بودند. طبیعت، بهداشت طبیعی، زبان‌شناسی و اخترشناسی همه علومی بودند که ژاگو به آن‌ها علاقه‌مند بود. ژاگو در سال 1962 درگذشته و در پاریس به خاک سپرده شده است. «قدرت خود تلقینی»، «غلبه بر کمرویی»، «آموزش گفتار» و «چگونه بر خود مسلط شویم» از آثار معروف این نویسنده هستند.

در بخشی از کتاب مانیتیسم شخصی می‌خوانیم

برخی از روسای ممالک با استبداد و بی‌توجهی به دیگران و فقط در پرتوی نیروی روانی خود و با قتل‌های انفرادی و قتل عام‌های قومی و گروهی، خیلی سریع توانستند به قدرت برسند. اما همان غرور و تعصب بی‌جا مانع از پیشرفت‌های بعدی آن‌ها شد و آنان را از اوج لذت به حضیضِ ذلت کشاند. با آن که اصالت خانوادگی نداشتند، از همان ابتدا توانستند تعدادی افراد ماجراجو و جسور را به دور خود جمع کنند که بعدها به صدها و هزارها پیرو متعصب تبدیل شدند. این روسا قبل از توسل به زور و وسایل ارعاب و وحشت فقط با استفاده از نفوذ شخصی و سخنان خود توانستند افراد بی‌شماری را تحت تسلط خود درآورند. بدین ترتیب، آن‌ها روح مقاومت را در سرسخت‌ترین مخالفان خود که اتفاقا پیروان کمی هم نداشتند. به کلی درهم شکستند.
این مثال‌ها، که تعدادشان در تاریخ زیاد است، به خوبی نشان می‌دهد که مانیتیسم شخصی از مشخصه‌های اخلاقی خاصی نشئت نمی‌گیرد و در برخی از مواقع کاملا برعکس است!
از میان افراد ملایم، بی‌آزار، نوع دوست و ایده‌آلیست، تنها افرادی که اراده‌ای قوی و استوار داشته باشند، می‌توانند همان طور که دیگران را تحت تاثیر قرار می‌دهند، در چگونگی سرنوشت خود نیز موثر باشند. پس سعی کنید استعداد خود را به هدر ندهید. عقل سلیم چنین حکم می‌کند که عملی برخلاف استعداد و توان خود انجام ندهید؛ طرح‌ها و نقشه‌هایی که با قابلیت‌های ذهنی فرد تناسب ندارد، منجر به ناکامی می‌شود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۷ مگابایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسندهل ژاگو
نویسنده دومپل ژاگو
مترجمسهیلا زمانی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Comment developper votre magnإtisme personnel
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۱/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۷ مگابایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 69 مخاطب
5
ستاره
79 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
4 ٪
38 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوبیه تمرینات عالی برای تقویت اراده و کاهش استرس داره فقط باید به مطالب کتاب دقیقا عمل کنیم موفق باشید

5

کتاب خوبیه اما میشد به جای استفاده از جملات طولانی و سخت از جملات اسانتر و جمع و جور تر استفاده کرد چون واقعا برخی از کلمات مشابه اسانتری هم دارند در کل مفید هستش

2

بهترین و کاربردیترین کتابی که از فیدیبو خوندم بوده.

5

من این کتاب رو خیلی وقت پیش تقریبا ۱۵ سال پیش خوندم عالیه روی زندگی من اثرخوبی داشت و خیلی تغییرم داد البته تمام تمرینات کتاب رو انجام می دادم

5

سلام اپلیکیشن فیدیبو را نصب کردم پس از اجرا پیام دسترسی به اینترنت وجود ندارد صادر میشود لظفا راهنمایی کنید ایمیل mohsenmost۷۰@yahoo.com

5

با سلام. من کتاب مانیه تیزم شخصی رو از طریق درگاه الکترونیک هزینه ش رو پرداخت کردم ولی متاسفانه لینک دانلودی ندیدم!!! لطفا راهنمایی کنید

5

کتابی موثر اگر تمرینات و آموزشها رو با دقت پیش بروید.

5

من یک نسخه چاپی قدیمیشو دارم. بسیار کتاب مفید و منحصر به فردیه. الان هم میخوام چاپ انتشارات ققنوس رو مطالعه کنم.

5

به نظرم پل ژاگو تنها نویسنده ایه که تاثیر کتابهاش رو میتونی انقدر زود ببینی، این کتاب هم مثل باقی کتاباش عالیه

3

کتاب آموزش گفتار از همین نویسنده رو بسیار دوست داشتم و کاربردی بود، این کتاب رو خیلی نتونستم درک کنم.

نمایش 28 نقد دیگر
4.5
(70)
65,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مانیتیسم شخصی
مانیتیسم شخصی
چگونه نفوذ و نیروی نامرئی خود را افزایش دهیم و از آن بهره ببریم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مانیتیسم شخصی
مانیتیسم شخصی
چگونه نفوذ و نیروی نامرئی خود را افزایش دهیم و از آن بهره ببریم
گروه انتشاراتی ققنوس
4.5
(70)
65,000
تومان