0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چراغ دل زنت را روشن کن

معرفی، خرید و دانلود کتاب چراغ دل زنت را روشن کن

راز دلبسته کردن زن،
نویسنده:
الن کریدمن
درباره چراغ دل زنت را روشن کن

خیلی از داستان‌‌هایی که این روزها درباره‌ی ازدواج و زندگی مشترک می‌شنویم، تلخ هستند. اگر از یک زوج بپرسید که تفاوت ارتباطشان قبل و بعد از ازدواج چه بوده است؟ احتمالاً این جواب را از تعداد نه‌چندان کمی خواهید شنید که شور و هیجانی را که در اول رابطه‌شان حس می‌کرده‌اند، پس از مدتی کمرنگ شده و شاید حتی از بین رفته است.

 آیا شما هم جز این گروه هستید؟ آیا ارتباط شما با همسر‌تان به بن‌بست رسیده و بیشتر شبیه ارتباط دو هم‌خانه  است؟ اگر پاسخ شما به این سؤال‌ها مثبت است، بخت با شما یار بوده و دکتر الن کریدمن با کتاب چراغ دل زنت را روشن کن می‌تواند در هفت مرحله به شما بیاموزد چگونه زندگی‌ رؤیایی خود را بسازید و همسری که همیشه آرزویش را داشتید کنار خود ببینید.

چرا باید این کتاب را بخوانید؟

درباره‌ی کتاب چراغ دل زنت را روشن کن باید بیشتر به دنبال دلیلی برای نخواندن آن باشیم. این کتاب، کتابی کامل و جامع باشد و می‌تواند شما را در زندگی مشترکتان راهنمایی کند و یارای خوبی برای روز‌های سخت باشد. شما با خواندن این کتاب راه و روش به دست آوردن دل همسرتان را به دست می‌آورید و میدانید برای دل ربایی از زنتان باید از چه راهکار‌هایی استفاده کنید. خواندن این کتاب از یک‌جهت دیگر هم مفید است و آن‌هم این است که کتاب را قبل از شروع زندگی مشترک بخوانید و بتوانید در دوران آشنایی و نامزدی با همسرتان درباره‌ی آن با همسرتان بحث کنید و از عقاید و احساساتش درباره‌ی این کتاب و ازدواج به‌صورت کلی آشنا شوید.

مروری بر فصل‌های کتاب چراغ دل زنت را روشن کن

کتاب چراغ دل زنت را روشن کن نوشته‌ی الن کریدمن برای نخستین بار در سال 1992 منتشر شد. این کتاب شامل هشت فصل است. این فصل‌ها عبارت‌اند از:

فصل اول: به شادی و سلامتی تفاوت‌هایتان

فصل دوم: از دیدگاه زنم

فصل سوم: با تمام قلبت گوش کن

فصل چهارم: نه چیزی بیشتر از احساسات

فصل پنجم: ترغیب کردن،دلسرد کردن

فصل ششم: مرا به عالم خیال ببر

فصل هفتم: دوستدار خلاق

فصل هشتم: عشق یعنی...

در بخشی از کتاب چراغ دل زنت را روشن کن می‌خوانیم

چه کسی می‌تواند زنی را درک کند؟

از مردی بپرسید زن کامل چگونه است. بیشتر وقت‌ها می‌گوید: «زنی است که روزها خانم و شب‌ها معشوقه باشد.» از همان مرد بپرسید به نظر او، زن دوست دارد در مردش چه چیزهایی باشد. پاسخ او اغلب این است: «پرسش خوبی کردی. کی می‌تواند آن‌ها را بشناسد؟ آن‌ها خیلی پیچیده هستند. زن خودش هم نمی‌داند چه می‌خواهد!»

هنری هیگینز در فیلم «بانوی زیبای من» نمی‌توانست الیزا را درک کند ازاین‌رو، از او پرسید: «چرا زن نمی‌تواند بیشتر مانند مرد باشد؟» واقعاً چرا زن نمی‌تواند بیشتر مانند مرد باشد. او نمی‌تواند مانند مرد باشد، چون به‌طورکلی با مرد متفاوت است. بسیاری از مردها که آرزو دارند  کاش زن این‌گونه نبود، در اين ناخرسندی شریک‌اند.

مرحله عالی برای آغاز آشکار کردن این راز، شروع درک پیچیدگی نیازهای زن، فهرست زیر است:

او می‌خواهد مقدم‌ترین شخص برای شما باشد.

او از شما می‌خواهد که نیازهایش را بالاتر از هر چیز دیگر بدانید.

او از شما می‌خواهد فکر کنید که برای شما هیچ زنی مانند او جذاب نیست.

او از شما می‌خواهد نزد دوستان و اقوام خود به او افتخار کنید.

او از شما می‌خواهد به خود ببالید که او همسر شماست.

او از شما می‌خواهد که عشقتان را به وی ثابت کنید.

او از شما می‌خواهد فکر کنید وی زیباترین زن دنیاست.

او از شما می‌خواهد فکر کنید او کیست و آنچه او می‌کند کمتر از معجزه نیست.

او توجه ظریف و عاشقانه شمارا در دوره‌ای که حالاتش تابعی است از هورمون‌هایش می‌طلبد.

او نیاز و انتظار دارد هرروز به وی بگویید که چقدر دوستش دارید.

از دیدگاه او، وی نیاز به این باور دارد که شما همواره به فکر او هستید. و این‌که شما لحظه‌شماری می‌کنید تا بار دیگر در کنارش

باشید. این ممکن است خواب‌وخیالی برای او باشد، ولی باکمی کوشش از جانب شما، ممکن است حقیقت پیدا کند. شما هم می‌توانید به‌صف عاشقان بزرگ بپیوندید؛ مردانی که قادرند رؤیای زنی را به واقعیت بدل سازند.

درباره نویسنده

دکتر الن کریدمن متولد جولای 1944 در آمریکاست. او تحصیلاتش را در رشته‌ی روانشناسی تکمیل کرد و به یکی از موفق‌ترین متخصصان موضوعات زناشویی در این کشور تبدیل شد. آن‌قدر که آمریکایی‌ها او را روانشناس محبوبشان می‌نامند.

ایده‌ی نوشتن متن کتاب چراغ دل زنت را روشن کن بعد از تجربه‌ی بیست‌وسه سال زندگی زناشویی به ذهن الن رسید. وقتی در ماه می سال 1981 دفتری اجاره کرد و دوره‌های شش‌ماهه‌ی کلاس «چراغ دل شوهرت را روشن کن» را برگزار کرد.  بعد از برگزاری دوره‌ها و مشاهده‌ی نتایج فوق‌العاده آن، دکتر کریدمن تصمیم گرفت آموزه‌هایش را برای کسانی که نمی‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند و یا می‌خواهند موضوعات درس داده‌شده در کلاس را به شکل جزوه‌ای مرتب و قابل مراجعه نگهداری کنند؛ بنویسد. بعد از برگزاری دوره‌های موفق برای خانم‌ها، الن کریدمن تصمیم گرفت که این دوره از کلاس‌ها را برای مردان نیز برگزار کند.

کریدمن زمان نوشتن چراغ دل زنت را روشن کن برای انتقال بهتر اطلاعات، نه‌تنها از زندگی شخصی خود مثال‌هایی آورده که از نامه‌ها و خاطرات شاگردانش هم استفاده کرده است. او هنگام نوشتن کتاب با زوج‌های صحبت کرده است که از ازدواجشان حداقل ده سال گذشته است و تعداد زیادی از تجربیات آن زوج‌ها را در کتاب منتقل کرده است.

او  بین سال‌های 1989 تا 1999 شش جلد کتاب نوشت و منتشر کرد. مجموعه‌ی کتاب‌های Light a fire (چراغ دل شوهرت/ زنت را روشن کن) به پرفروش‌ترین کتاب‌های او تبدیل شدند تا حدی که او چند سال بعد از موفقیت این دو کتاب؛ کتابی به نام «چراغ دل خودت را روشن کن» منتشر کرد.  راهنمایی برای افزایش عزت‌نفس فردی. او در طول سال‌های فعالیتش به نوشتن کتاب‌های دیگری درباره‌ی ارتباطات زناشویی ادامه داد. «بوسه ده‌ثانیه‌ای او» که به اعتقاد خوانندگانش توانسته زندگی میلیون‌ها زوج را نجات دهد، یکی از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های اوست. کریدمن با آموزه‌هایش در طول سی سال عشق را به خانه‌ی تعداد زیادی از خانواده‌های آمریکایی برگرداند. گفت‌وگوها و ویدیو‌هایی از او در فضای نت وجود داردکه  قدرت تأثیرگذاری کلامش را نشان می‌دهد.

گرچه الن کریدمن، روان‌شناس متخصص روابط زناشویی بود اما در جواب این سؤال که آیا داشتن مدرک مرتبط برای مشاوره دادن درباره‌ی مشکلات  زندگی زناشویی کافیست؟ معتقد بود کسی که خودش سی کیلوگرم وزن کم کرده باشد، مشاور و راهنمای بهتری نسبت به پزشک متخصص تغذیه است.  بنابراین به‌جای کمک گرفتن از روانشناسان و مددکاران بهتر است از کسانی کمک بخواهیم‎ که زندگی زناشویی موفقی داشته‌اند. الن کریدمن در یازدهم ژوئن سال 2011 از دنیا رفت اما کتاب‌هایش بارها تجدید چاپ‌شده‌اند و خانواده‌اش وب‌سایت رسمی‌اش را اداره می‌کنند.

ترجمه کتاب چراغ دل زنت را روشن کن به فارسی

از میان کتاب‌های کریدمن فقط دو عنوان «چراغ دل شوهرت را روشن کن» و «چراغ دل زنت را روشن کن»  با ترجمه‌ی عباس چینی و شیرین نوروری به فارسی برگرداننده شده‌اند و انتشارات البرز این دو عنوان را در قطع رقعی منتشر کرده است.

شیرین نوروی سال‌هاست در حوزه‌ی روان‌شناسی بالینی فعالیت می‌کند و عباس چینی بیش از بیست سال است که کتاب‌های زیادی در حوزه‌ی روانشناسی، موفقیت و زندگی بهتر ترجمه کرده است.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب مردانی است که می‌خواهند در زندگی زناشویی خود موفق باشند است. این کتاب می‌تواند هدیه‌ی مناسبی برای مردانی باشد مه به‌تازگی ازدواج‌کرده‌اند و می‌خواهند از رابطه‌ی زناشویی سر دربیاورند و همسرشان را همیشه خوشحال نگه‌دارند.

آنچه در بالا خواندید نقد و بررسی کتاب چراغ دل زنت را روشن کن اثر الن کریدمن با ترجمه‌ی شیرین نوروری و عباس چینی بود. خرید و دانلود کتاب الکترونیکی این اثر در همین صفحه‌ی فیدیبو امکان‌پذیر است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
263 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۶:۰۰
نویسندهالن کریدمن
مترجمعباس چینی
مترجم دومشیرین نوروی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Light Her Fire: how to ignite passion and excitment in the woman you love
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۱/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
13,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۵ مگابایت
۲۶۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 44 مخاطب
5
ستاره
84 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
4 ٪
25 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من کتاب چراغ دل شوهرت رو روشن کن رو خوندم بعد از به دنیا اومدن بچم خیلی از شوهر و زندگیم فاصله گرفتم ولی با خوندن اون کتاب خیلی تغییرات مثبتی تو زندگیم ایجاد شد واقعا خیلی تاثیر داشت و دوباره برگشتیم به روزهای دوران نامزدی که عشقمون تازه بود. این کتاب رو نخوندم ولی به شوهرم پیشنهاد کردم حتما بخونه. اقایونی هم که اینو میخونن به زناشون پیشنهاد کنن اون کتابو بخونن واقعا تاثیر مثبتی رو زندگی میذاره. راهکار و اینا بنظرم مهم نیست. اون حسی که ادم در حین خوندن کتاب بهش دست میده و احساس پشیمونی از کارای اشتباه خیلی خوبه

5

همونجوری که زنها باید مردهاشون رو شیفته ی خودشون کنند برعکس هم باید باشه یعنی باید مردها هم باید زنانشون رو شیفته ی خود کنند هرچیز باید دوطرفه باشه نه یه طرفه مثلا عشق یه طرفه نداریم بلکه دوطرفه داریم یعنی باید هردو طرف به هم عشق بورزند .ته اینکه عشق ورزیدن یک طرفه باشه نباید همچین اتفاقی بیوفته .

5

سلام فوق العاده است .من این نویسنده وسبک نگارش را دوست دارم .حتما بخوانید خیلی کاربردی وعالی روابط را بررسی کرده من کمتر کتابی را اینگونه دیدم .اگه دنبال رابطه عاشقانه با همسرتان هستید .حتما حتما بخوانید.

5

من کتاب را با دقت خیلی بالایی مطالعه کردم . اولا که حقایق زیادی را بیان کرده و از همه مهم تر که چندتا از روش های اعلام ذه را امتحان کردم . واقعا عالی بود . نا گفته نماند که برخی از موارد ذکر شده در کتاب شاید در کشور ما قابل اجرا نباشه . در کل کتاب پر محتوایی است .

5

راهنمای کاربردی و واجب برای کسب شعور یک رابطه درست پیش از رابطه، تقویت نشاط در رابطه و بازگرداندن عشق به روابط حتی سال‌ها بعد از ازدواج. شاید به کار بستنشون جرئت بخواد اما در شناخت نیاز خانم ها مفیده.

5

واقعا کتاب خوبی هست و برای نجات یک زندگی زناشویی نوشته شوده، به کسانی که می خواهند ازدواج کنند و یا در زندگی خود دارای اختلاف هستند پیشنهاد می کنم

5

کتابی خیلی خوبی به آقایان پیشنهاد میکنم بخون .واقعا عالی

5

اول دختری رو تو ایران که ارزش عشق داشته باشه پیدا کنین بعد بخونین... من که پیدا نکردم

5

چراغ دل زنت؟؟!! رو روش ان کن!؟؟ اییییینهمه تو جامعه و رسانه ها قربون صدقه زنها و حقوق خودساخته شون میرن بسه دیگه شور-ش رو درآوردین

5

کتاب بسیار بی نظیر و روان و کاربردی در روابط زناشویی...قطعا ازش بهره میبرم در زندگی ممنون فیدیبوجان?

نمایش 15 نقد دیگر
4.6
(45)
62,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چراغ دل زنت را روشن کن
چراغ دل زنت را روشن کن
راز دلبسته کردن زن،
انتشارات البرز
4.6
(45)
62,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر