0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نیروی اعتماد به نفس

معرفی، خرید و دانلود کتاب نیروی اعتماد به نفس

درباره نیروی اعتماد به نفس

شما به قلمروی قدرتمند «برایان تریسی» وارد شده‌اید. اینجا همان جایی است که با تمامِ توان می‌توانید بایدها و شایدها را کنار بگذارید و برای یک بار هم که شده به خودتان و زندگی ایدئالی که رویای رسیدن به آن را دارید، اهمیت دهید. برایان تریسی اینجاست تا مثل همیشه در نقش یک پیر فرزانه و آگاه، آسان‌ترین و لذت‌بخش‌ترین مسیرهای تحول زندگی و شخصیت را به شما نشان دهد. پس به او اعتماد کنید و بگذارید این بار او راه را به شما نشان دهد. کتاب «نیروی اعتماد به نفس» با ترجمه‌ی «لیلی مشایخ» در سال 92 در انتشارات لیوسا منتشر شده است.

ماراتن ذهنی برایان تریسی

برایان تریسی در مقدمه‌ی این کتاب گفته است که طی بیست و پنج سال، زندگی مردان و زنان زیادی را بررسی‌ کرده است و همیشه خصوصیات و صفات مشترک آن‌ها را جست‌وجو کرده است، خصوصیاتی که باعث شده این افراد به موقعیت‌هایی بالاتر از میانگین افراد جامعه برسند. او می‌گوید که مسیر این جست‌وجو، هزاران کتاب، مقاله و مطالب تحقیقاتی در مورد موفقیت خوانده است و در نهایت به این نتیجه رسیده که صفت بنیادین برای موفقیت و کامیابی در تمام مراحل زندگی، اصل اعتمادبه‌نفس است.

این کتاب در واقع یک «ماراتن ذهنی» است که نیاز به تمرین زیادی دارد. هرقدر بیشتر در این راه پافشاری و تلاش کنید، به نتایج بهتر و بزرگ‌تری می‌رسید. اگر اصول کاربردی و ثابت‌شده‌ای که از زندگی مردان و زنان بزرگ و موفق الگوبرداری شده‌اند را دنبال کنید، می‌توانید به نیروی اعتماد به نفس برای هر چیزی که از ته دل می‌خواهید تلاش کنید و به آن برسید. در این کتاب یاد می‌گیرید که چطور اطمینان، شهامت، و عزم راسخ را در تمام عرصه‌های زندگی خود رشد و گسترش دهید. شما چگومگی مواجهه با بزرگ‌ترین چالش‌ها و فرصت‌های زندگی خود را، بدون ترس و در کمال اطمینان از توانایی‌های خود برای تحقق آن چه در ذهن دارید، خواهید آموخت.

باید بدانید که شما به کمک استعدادها و درون‌داشت‌های طبیعی خود، توانایی‌هایی بالقوه و شگفت انگیزی برای پیشرفت، موفقیت و کامیابی دارید. قدرت این نیروهای درونی آن قدر زیاد است که برای صد بار زندگی کافی خواهد بود. پس باید این قدرت‌ها را درک کنید و آن‌ها را به مرحله‌ی عمل برسانید. تنها چیزی که در این بین ممکن است میان شما و داشتن یک زندگی فوق‌العاده و دست‌یافتنی قرار گرفته باشد، ترس‌های شماست. این ترس‌ها، هر شکلی که داشته باشد، تا پایان این کتاب، برای همیشه از ذهن و وجودتان رفته است. هر زن یا مردی که در زندگی شخصی، اجتماعی و حرفه‌ای خود به جایگاهی برتر رسیده، همیشه نسبت به افراد عادی، با سایر شرایط یکسان، اعتماد به نفس بیشتری داشته است. وقتی شخصیت خود را به درستی پرورش می‌دهید و به این خود باوری می‌رسید که می‌توانید از پسِ انجام هر کاری برآیید، آینده‌ی شما هیچ حد و مرزی نخواهد داشت. واقعیت این است که اگر بتوانید اعتماد به نفس راسخ و خدشه‌ناپذیر را در وجود خود ایجاد کنید و پرورش دهید، جهان‌تان کاملا زیر و رو می‌شود.

اعتماد به نفس بیشتر و باور داشتن به توانایی‌های خود، به شما کمکمی‌کند تا اهداف بیشتری برای خود تعیین کنید، برنامه‌ریزی‌های بزرگ‌تری داشته باشید و در راه رسیدن به مقاصدی که امروز بعید به نظر می‌رسند، استوار باشید. به این ترتیب برای رسیدن به ثروت بیشتر یا داشتن زندگی آرام و ایدئال، هر قدمی که لازم باشد، برمی‌دارید، آن هم بدون این که ترس و تردید ذره‌ای شما را از مسیری که در آن قرار دارید، منحرف کنید.

کنار گذاشتن ترس‌ها و اعتمادبه‌نفس خیلی زود در تمام جنبه‌های زندگی‌تان نمود پیدا می‌کند. رفاه و آرامش زندگی خانوادگی، روابط سالم شخصی، پیشرفت در کار، همه چیزهایی هستند که می‌توانید به سادگی و با کمک برایان تریسی به آن‌ها برسید. اما این تمام ماجرا نیست. اعتماد به نفس بیشتر باعث می‌شود جسورتر و خلاق‌تر شوید. حالا آماده‌اید تا هر لحظه دل به دریا بزنید و کارهای جدیدی را تجربه کنید که تا همین چند وقت پیش حتی فکرش را هم نمی‌کردید.

درباره برایان تریسی، سلطان موفقیت دنیا

برایان تریسی در 5 ژانویه سال 1944 بدنیا آمده است. در میان افراد موفق و شناخته‌شده در دنیا تریسی به قدری موفق بوده که بسیاری با الهام گرفتن از راهکارهای او توانستند به موفقیت‌ها و نتایج قابل توجهی دست پیدا کنند. تریسی که این روزها یک نویسنده‌ی پرکار، یک مربی و سخنران تأثیرگذار و حرفه‌ای در زمینه موفقیت است. او مشاور بیش از 500 شرکت معتبر بین‌المللی است. تریسی از جمله افراد موفق و تاثیرگذاری است که به واسطه‌ی تجارب و سختی‌هایی که در 75 سال زندگی خود به دست آورده بر موفقیت افراد و کسب‌ و کار شرکت‌های بزرگ تاثیر به‌سزایی داشته است. او بر چند زبان از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است و توانسته در کشورهای مختلف از جمله ایران همایش و سمینارهای متعدد برای مشاوره در زمینه‌ی مدیریت، فروش و استراتژی کسب‌ و کار برگزار کند.

در بخشی از کتاب نیروی اعتماد به نفس می‌خوانیم

خانمی که چندی پیش به یکی از برنامه‌های من گوش فرا داده بود، اخیرا در نامه‌ای خطاب به من نوشت که تنها یک جمله در طی این برنامه دیدگاه کلی او را نسبت به زندگی‌اش تغییر داده است. آن جمله تنها یک سوال ساده بود: اگر می‌دانستید تنها یک آرزوی شما دست یافتنی است، بزرگ‌ترین آرزویی که جرئت می‌کردید در سر بپرورانید، چه بود؟ 

زمانی که او شروع به تکرار این سوال در ذهن خود کرد، نگرش کلی‌اش نسبت به محدوده‌ی آنچه امکان‌پذیر می‌نمود، به طرز شگفت انگیزی گسترش یافت. او به روشنی دریافت که می‌خواهد چگونه باشد، چه داشته باشد یا انجام دهد، و هم زمان دریافت که تنها عوامل بازدارنده‌ی او در زندگی، ترس‌ها و تردیدهای او هستند.

اگر شما می‌دانستید که قطعا در هر کاری که انجام می‌دهید موفق خواهید شد، چه تغییری در عملکرد خود ایجاد می‌کردید؟ اگر یک نیروی عظیم به شما این توان را اعطا می‌کرد که به تمامی اهداف خود دست یابید چه می‌شد؟ به بیان دیگر اگر شما از هیچ چیز و هیچ کس ترسی نداشتید و در هر عرصه‌ای از زندگی‌تان آزادانه و در مسیر منافع خود عمل می‌کردید، چه اتفاقی می‌افتاد؟ 

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۴ مگابایت
تعداد صفحات
239 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۸:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجملیلی مشایخ
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Power of Self-Confidence
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۹/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۴ مگابایت
۲۳۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 147 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
5 ٪
73 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من این کتاب رو هنوز تا اخر نخوندم ولی تاجایی که خوندمش دوستش داشتم به دو دلیل؛ اول اینکه: کتابیه که بر مسائل اخلاقی تاکید فراوان داره و بسیار زیبا بیان میکنه که اخلاق و اعتماد به نفس در راستای هم هستند و زندگی بر پایه های ارزشهای فردی هست که منجر به شکل گیری یا تقویت اعتمادبه نفس میشه، دوم هم اینکه: اشاره به جملات پندآموز از بقیه اندیشمندان داره و این خیلی برام جذابه.

5

این کتاب فوق العاده عالیه ، سرشار از اید ه های کاربردی و عملی جهت موفقیت در تمام عرصه های زندگی ، سلامت ، خانواده ، ارتباطات و کسب و کار می باشد ، ترجمه کتاب هم عالی بود ، ممنون از بریان تریسی ، خانم لیلی مشایخ و فیدیبو

5

برای کسانی که مثل خودم اهل خوندن کتابهای موفقیت و خودیاری هستند بگم که چیز جدیدی برای ارائه نداره. ولی در کل کتاب فوق العادیه و ارزش خوندنش رو داره. البته من ترجمه آقای قراچه داغی رو خوندم که خیلی رونه و این رو نمیدونم.

5

ترجمه کتاب برعکس چیزی که دوستان گفتن،اصلا روان نبود. کتاب های این نویسنده با ترجمه مهدی قراچه داغی خیلی بهتر است.

5

کتابی بسیار عالی و کاربردی است . باید کسانی که اعتماد به نفس پایین دارند دائما آن را بخوانند. یعنی اگر به پایان کتاب رسیدند بدون وقفه از اول دوباره شروع کنند تا اثرات آن خنثی نشود و اعتماد به نفسشان را باز یابند

5

عالی ست

5

عالیه، من تصمیم گرفتم چندین بار این کتابو بخونم تا ملکه ذهنم بشه

5

من اینو نخوندم اما کتاب باربارا در مورد اعتماد به نفس اینقدر کامل بود که سراغ چیز دیگه ای نرفتم، خیلی روان بود

5

این کتاب رو نخوندم ولی برای اعتماد بنفس کتاب رشد و افزایش عزت نفس ماتیومک کی رو پیشنهاد میکنم این کتاب پر از تمرین هایی که با انجام دادنشون می تونید منتقد درونتون رو خلأ سلاح کنید

4

مانند تمام کتابهای برایان تریسی درمورد انسانی صحبت میکند که اگر اندیشه مثبت وبدون تردید راجع به انجام کاری را داشته باشد ذهن نیمه هشیار هر انسان باعث انجام آن کار را آماده میکند

نمایش 63 نقد دیگر
4.4
(147)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
نیروی اعتماد به نفس
نیروی اعتماد به نفس
برایان تریسی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نیروی اعتماد به نفس
نیروی اعتماد به نفس
برایان تریسی
انتشارات لیوسا
4.4
(147)
35,000
تومان