0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
7 درس ثروتمند شدن

معرفی، خرید و دانلود کتاب 7 درس ثروتمند شدن

درس هایی از معلمان راز
درباره 7 درس ثروتمند شدن

کتاب‌های زیادی با دنبال کردن رویکرد کتاب و مستند راز نوشته شده‌اند. کتاب ۷ درس ثروتمند شدن نیز یکی از این آثار به شمار می‌آید. نویسندگان این اثر معتقدند یک فرد خودآگاه با کمک تمرکز و قدرت ذهنی، و همچنین توانایی بر ضمیر ناخودآگاه خود، می‌تواند به تمام خواسته‌های خود بدون هیچ حدومرزی دست یابد.

‌درباره‌ی کتاب ۷ درس ثروتمند شدن اثر باب پراکتور ، جک کانفیلد ، مایکل برناردبک ویث

کتاب 7 درس ثروتمند شدن حاصل تجربیات و دیدگاه‌های سه تن از بهترین و شناخته شده‌ترین مربیان حوزه قانون جذب و کسب موفقیت است. وجه مشترک نویسندگان این کتاب، حضور در مستند راز است. این مستند با با الهام از کتاب راز نوشته راندا برن ساخته شده است و شاکله‌ی اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهد. این کتاب دارای 7 فصل یا به بیان دیگر 7 درس است. در هر درس یک سوال اساسی و مهم مطرح می‌شود و نویسندگان به پاسخ و تحلیل آن می‌پردازند. کتاب 7 درس ثروتمند شدن فقط درباره‌ی مسائل مالی نیست بلکه تلاشی است برای توانگری انسان. مخاطب با مطالعه این اثر می‌آموزد چگونه افکار خود را در راستای تبدیل رویاهایتان به واقعیت متمرکز کنید.

مروری بر فصل‌های کتاب ۷ درس ثروتمند شدن

فصل اول: علم ثروتمند شدن

فصل دوم: افکار می‌توانند شرایط زندگیتان را تغییر دهند.

فصل سوم: چگونه افکارتان را کنترل کنید.

فصل چهارم: اهدافتان را با افرادی که اهمیت دارند. در میان بگذارید.

فصل پنجم: فرآیندی برای توانگر شدن

فصل ششم: نیروی درخواست. باور و توقع

فصل هفتم: راز توانگری

‌درباره‌ی باب پراکتور ، جک کانفیلد ، مایکل برناردبک ویث نویسنده‌ی کتاب ۷ درس ثروتمند شدن

باب پراکتر یکی از برجسته‌ترین اساتید حوزه موفقیت فردی و مالی است. او بیش از 50 سال است به نویسندگی و سخنرانی انگیزشی اشتغال دارد و سمینار و دوره‌های آموزشی متعددی را در این زمینه برگزار کرده است. آثار او بسیار پرطرفدار است و به زبان‌های متعددی ترجمه شده است. حضور او در مستند راز، تاثیر دو چندانی بر این مستند داشت. از برجسته‌ترین آثار او که به زبان فارسی نیز ترجمه شده است می‌توان به کتاب‌های «تو ثروتمند زاده شده‌ای»، «10 قانون موفقیت» و «11 قانون فراموش شده در زندگی» اشاره کرد.

جک کانفیلد یکی دیگر از سخنرانان انگیزشی آمریکایی است. او متولد سال 1944 است و علاوه بر سخنرانی، عنوان نویسنده، کارآفرین و مشاور کسب و کار را در کارنامه خود ثبت نموده است.  کانفیلد، با انتشار «سوپ روح برای جوجه» به شهرت رسید این مجموعه بیش از 100 میلیون نسخه فروش داشته و به 40 زبان مختلف ترجمه شده است. کانفیلد سمینارهای مختلفی در حوزه موفقیت مالی، فردی و خانوادگی برگزار کرده و الهام‌بخش بسیاری از افراد بوده است. او هم‌چنین به عنوان یکی از کارشناسان قانون جذب، در مستند راز حضور داشته است.

مایکل برنارد بکویث مانند دو نویسنده‌ی همکار در کتاب 7 درس ثروتمند شدن، سخنران انگیزشی و کارشناس قانون جذب در مستند راز است. او فردی مذهبی است و موسس مرکز بین‌المللی معنوی آگاپه به شمار می‌آید.

ترجمه‌ی کتاب ۷ درس ثروتمند شدن به فارسی

انتشارات نقش و نگار کتاب ۷ درس ثروتمند شدن را با ترجمه‌ی نسیم واحد عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب ۷ درس ثروتمند شدن را خواند؟

کتاب ۷ درس ثروتمند شدن در دسته‌ی کتاب‌های کسب ثروت و موفقیت قرار دارد.

کتاب ۷ درس ثروتمند شدن مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 134 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 6 روز بخوانید. کتاب ۷ درس ثروتمند شدن حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع کسب ثروت و موفقیت را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب ۷ درس ثروتمند شدن می‌خوانیم

اولین تکنیک کنترل فکر سپاس گزاری نامیده شده است. افرادی که اجازه می‌دهند قانون جذب برای‌شان کار کند، یک گروه مشخص هستند که وقتی ملاقات‌شان کنید، آن‌ها را تشخیص خواهید داد. آن‌ها اغلب مثبت، شاد آگاه نسبت به دنیا و سرشار از عشق و شفقت هستند.

مطمئنا گاهی با لحظات بد، احساس یاس اندوه و یا تأسف مواجه می‌شوند؛ ولی خیلی زود به حال خوب برمی‌گردند. به نظر می‌رسد که آن‌ها از زندگی لذت میبرند. یک راه ساده برای رسیدن به شادی و بسامد مثبت؛ این است که شروع کنید به فکر کردن درباره چیزهایی که به خاطر آن‌ها باید سپاس گزار باشید؛ باور کنید شما چیزهای زیادی برای سپاس گزار بودن دارید. ممکن است به آپارتمان ۲ خوابه، اتومبیل ارزان و تلویزیون ۱۵ اینچی‌تان بنگرید و خود را با مردم ثروتمند مقایسه کنید. شاید در آن هنگام سپاس‌گزاری بسیار مشکل باشد. ولی به این فکر کنید که شما ثروتمندتر از ثروتمندترین مردمانی هستید که ۲۰۰ سال پیش زندگی می‌کردند. آن‌ها وسیله نقلیه‌ای که بدون اسب کار کند، نداشتند. نمی‌توانستند از تلفن برای برقراری ارتباط استفاده کنند. برای سرگرم شدن، جعبه جادویی قصه‌گو (تلویزیون) نداشتند. میزان اطلاعاتی که افراد ثروتمند در کل زندگی

خود می‌توانستند به دست آورند، به پای مقدار اطلاعاتی که شما در طی یک روز از طریق اینترنت به دست می‌آورید، نمی رسید. ممکن است درآمد متوسطی داشته باشید. ولی هیچ‌گاه حاضر نخواهید شد جای تان را با فرد ثروتمندی که ۲۰۰ سال پیش زندگی می‌کرده؛ عوض کنید. شما باید به خاطر جایگاهی که دارید، بسیار سپاس گزار باشید.

بنابراین برای اينکه بتوانید قانون جذب را در راستای اهداف‌تان به کار گیرید. باید سپاس گزار باشید. وقتی شکرگزاری خود را بیان می‌کنید. به کائنات اجازه می‌دهید چیزهای بیشتری به شما ببخشند

نکته اصلی در کلام والاس واتلز این است:

«افرادی که توقع دارند زندگی‌شان در همه سطوح کاملا شایسته باشد، به خاطر عدم شکرگزاری، همیشه در فقز خواهند بود، زیرا بندهایی که آنها را به خدا متصل می‌کنند را با قصور از قدردانی، قطع می‌کنند.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب ۷ درس ثروتمند شدن اثر باب پراکتور ، جک کانفیلد ، مایکل برناردبک ویث بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی کسب ثروت و موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
589.۷۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
134 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۲۸:۰۰
نویسندهجک کانفیلد
نویسنده دوم مایکل برناردبک ویث
نویسنده سومباب پراکتور
مترجمنسیم واحد
ناشرانتشارات نقش و نگار
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
7 Lesson of getting rich.
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۹/۰۲
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
30,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۸۹.۷۵ کیلوبایت
۱۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 38 مخاطب
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

برای این کتاب تنها گفتن عالی کافی نیست و حق آن را به جا نیاوردهایم این کتاب فلسفه خلقت و تواناییهای بشر را و چگونه استفاده کردن از این نیروی خدا دادی را به زیبای با بیان ساده و راهکار آسان و آشکار بیان کرده سپاس از همه عزیزانی که در این راستا زحمت کشیدند و این کتاب را در اختیار ما گذاشتند

5

کتاب خوبیه در عین اینکه کم حجمه مطالب مفیدی رو بیان میکنه. مطالعه کتاب برای دوستانی که به قانون جذب علاقه‌مند هستن خالی از لطف نیست.

5

واقعا مترجم این کتاب نمی‌دونسته مدیتیت میشه مراقبه ( مدیتیشن) و نه تمرکز؟؟؟!!!!! چجوری ترجمه میکنین!!!!!

5

کتابی کوچیک با فرکانس و انرژی بالا. واقعا خواندنی و لذت بخش اگر اشکالات ویرایشی کتاب رفع شود، دیگری حرفی نداره

5

جهت دوستانی که میخوان با سرمایشون کا کنم راهکارهای خوبی داده و به نظر من کتاب خوب و انگیزشیه

5

باب پراکتور یکی از اساتید خوب قانون جذبه

5

کتاب بسیار خوبی است

5

کتاب خوبیست ممنون

5

کاش صوتی بود

5

بسیار عالی

نمایش 5 نقد دیگر
4.6
(38)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
7 درس ثروتمند شدن
7 درس ثروتمند شدن
درس هایی از معلمان راز
انتشارات نقش و نگار
4.6
(38)
15,000
تومان