0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تجربه استارباکس

معرفی، خرید و دانلود کتاب تجربه استارباکس

۵ اصل طلایی تبدیل چیزهای معمولی به خارق العاده
نویسنده:
جوزف ا میچی
درباره تجربه استارباکس

‌درباره‌ی کتاب تجربه استارباکس  اثر جوزف ا. میچی

کتاب تجربه استارباکس نوشته‌ی جوزف ا. میچی برای نخستین بار در سال 2007 منتشر شد. ناشر کتاب درباره‌ی آن می‌نویسد: «برای همه‌ی ما شاید باورنکردنی باشد که قهوه‌فروشی استارباکس قهوه‌ی خود را در 1۱ هزار فروشگاه و ۳۷ کشور جهان عرضه می‌کند. همه‌ی کارگران و کارمندان فروشگاه‌ها که همان شرکای استارباکس هستند. با لباس متحدالشکل و براساس کتاب پیش بند سبز که حاوی دستورالعمل‌های چگونگی اداره‌ی فروشگاههاست از مشتریان خود پذیرایی می‌کنند. هرهفته حداقل ۳۵ میلیون مشتری به فروشگاه‌های استارباکس مراجعه می‌کنند و انواع قهوه و شیرینی موردعلاقة‌ی خود را سفارش می‌دهند. در این کتاب، ما با فلسفه‌ی اصول حاکم بر اداره‌ی شرکتی آشنا می‌شویم که اداره‌کننده یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهان است این موضوع از آن رو می‌تواند بسیار مهم باشد که بدانیم در کشور ما تجربه های موفقی دربارة تأسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای، آن هم به صورت خرده‌فروشی در ابعاد مغازه‌های سنتی خودمان نداریم، تأسیس چنین فروشگاه‌هایی می‌تواند به سیستم توزیع کشور، ساختاری نظام‌مند بخشد و به ایجاد نام‌های تجاری موفقی که بر پايه‌ی تفکرات منطقی مبتنی بر احترام به مشتری، آموزش فروشندگان و کیفیت خدمات و محصولات استوار است، منجر گردد. بدیهی است این نام‎ها می‌توانند از جغرافیای ملی خارج شوند و سیطره‌های جهانی پیدا کنند. هنوز ئر انتظار آنیم کگه نام‌های تجاری ایرانی در قالب کالاها و خدمات در بازارهای جهانی حضوری قدرتمندانه پیدا کنند.»

مروری بر فصل‌های کتاب تجربه استارباکس

کتاب تجربه استارباکس در پنج فصل نوشته شده است. نویسنده در هر فصل از یکی از اصرار مدیریت استارباکس پرده برمی‌دارد.

اصل اول: آن را متعلق به خود کنید

اصل دوم: هرچیزی مهم است

اصل سوم: غافلگیری و شعف

اصل چهارم: استقبال از مقاومت 

اصل پنجم: اثر خود را بر جای بگذارید

‌درباره‌ی جوزف ا. میچی نویسنده‌ی کتاب تجربه استارباکس

جوزف میچی نویسنده، روانشناس و سخنران آمریکایی متولد 11 آگست سال 1960 است. او روانشناسی را از سال 1988 و در دانشکاه دنور آغاز کرد و بعد از حدود بیست سال کار کردن، نویسندگی را آغاز کرد و تاکنون حدود هشت کتاب در حوزه‌ی مدیریت کسب و کار نوشته است که همه‌ی آن‌ها کتاب‌های موفقی در این حوزه به شمار می‌آیند. جوزف ای. میچی اکنون به عنوان یک مشاور و سخنران عمومی در آمریکا مشغول به کار است.

ترجمه‌ی کتاب تجربه استارباکس  به فارسی

انتشارات مبلغان کتاب تجربه استارباکس را با ترجمه‌ی مجید نوریان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. مجید نوریان مترجم جوان ایرانی متولد سال 1352 است. حوزه‌ی تخصصی ترجمه‌ی این مترجم، موفقیت در کسب و کار است. از جمله کتاب‌های ترجمه شده توسط او می‌توان به کتاب‌های الگو بودن در رهبری سازمان، روش‌های مدیریت اجرایی نتیجه‌گرا، از کسب و کار محلی تا کسب و کار جهانی، معیارهای استخدام و اخراج، تجربه استارباکس، داستان وال‌مارت، درس‌هایی برای بهبود عملکرد سازمان، اسرار فروشندگی موفق، شگرد‌های دل در تسخیر بازار و چگونه با کارمندان بدقلق رفتارکنیم اشاره کرد. نسخه‌ی الکترونیکی همه‌ی این کتاب‌ها در سایت فیدیبو موجود و قابل دانلود است.

چرا باید کتاب تجربه استارباکس  را خواند؟

فروشگاه‌های قهوه فروشی استارباکس یکی از مشهورترین و بهترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای دنیا هستند. این فروشگاه با ارائه سریع انواع نوشیدنی‌های داغ روزانه به میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا خدمات خود را عرضه می‌کند.

  • کتاب تجربه استارباکس  در دسته‌ی کتاب‌های موفیت قرار دارد.
  • کتاب تجربه استارباکس  مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 193 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 10 روز بخوانید.
  • کتاب تجربه استارباکس  حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع موفقیت را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب تجربه استارباکس می‌خوانیم

بدیهی است، استارباکس شروعی بی سروصدا داشته و داستانش، داستان موفقیتی « عظیم » بر اساس دیدگاه اولیه هوارد شولتز است. اما آیا این نکته توصیف کننده اکثریت بی شمار کسبهای موفق نیست؟ یک دیدگاه و یک برنامه که به طور کامل به اجرا درآمده اند، چیزهایی هستند که مشخصه کسب وکارهای بزرگ محسوب می شوند. ولی ما درباره اکثر کسب وکارها صحبت نمی کنیم. استارباکس یکی از داستانهای موفقیت واقعاً استثنایی آمریکایی است ، شرکتی که چنان بر بازار خود سیطره دارد که حتی رقیب دومی نزدیک به آن وجود ندارد. سوخت موتور رشد باورنکردنی آن چیست؟ 

من همانند بسیاری از کسانی که در محافل تجاری حضور دارند، مدتها مسحور استارباکس بوده ام. بارها و بارها از خود پرسیده ام: این شرکت چطور این کار را انجام می دهد؟ مدیران آن چه چیزی می دانند که مدیران صنایع دیگر می توانند یاد بگیرند؟ چطور استارباکس دو مغازه موفق دارد که دقیقاً، روبه روی همدیگر در دو سوی خیابان قرار دارند؟ 

استارباکس درست برعکس مک دونالد، شرکتی با حق انحصاری نیست. پس چطور می تواند به افتتاح این همه مغازه از سیاتل گرفته تا سنگاپور ادامه دهد و فروشهای خود را هم نوع خواری نکند؟ استارباکس چطور به رشد و نوآوری ادامه می دهد و در عین حال انسجام و شور و حرارت اولین مغازه خود را در بازار پایک پلس سیاتل ( ۵۷) حفظ می کند؟ و مهم تر از همه اینکه، چه درسهایی وجود دارند که می توان از استارباکس گرفت و در مورد دیگر صنایع و کسبها مورد استفاده قرار داد؟ اصول کلیدی موفقیت که به هر مدیر کمک خواهند کرد تا کسب وکار خود را به سطح بالاتر ارتقا دهد، کدامند؟ 

تصمیم گرفتم تا با کادر مدیریت ارشد استارباکس وارد گفت و گو شوم و همکاری آنها را در مورد انتشار یک کتاب جلب کنم و هنگامی که مدیران توافق کردند تا بگذارند من از نزدیک سازمانشان را بررسی کنم، شگفت زده شدم. درحالی که ابتدا از این لطف و گشاده رویی، و فرصت آزادی که در اختیارم گذاشتند متعجب بودم، بعداً دریافتم تمایل آنها برای دادن اجازه دسترسی به من تا چه حد هسته مدل موفقیت آنها را شکل می دهد.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب تجربه استارباکس  اثر جوزف ا. میچی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۹ مگابایت
تعداد صفحات
193 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۶:۰۰
نویسنده جوزف ا میچی
مترجممجید نوریان
ناشرانتشارات مبلغان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The starbucks experience: 5 principle for turning ordinary in to extaordinary
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۷/۱۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
138,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۹ مگابایت
۱۹۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 35 مخاطب
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
17 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
2 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

متاسفانه مترجم به زبان انگلیسی تسلط داشته ولی به زبان فارسی خیر. ساختار بعضی از جملات رو برای اولین بار در این کتاب دیدم.جملات و کلمات یک از هم گسیختگی خاصی دارند ولی به نظرم از خوندنش پشیمون نخواهید شد به خصوص که یک تجارت شخصی داشته باشید.

4

سلام خیلی خیلی بد ترجمه شده . فکر می کنم کار مشترک گوگل ترنسلیت و آقای نوریان بعنوان ویراستار بوده . جملات اصلا ارتباط و انسجام لازم برای انتقال مفاهیم رو ندارن . من از خریدن این کتاب پشیمون هستم .

2

مفهوم و پیام کتاب خیلی جالب و آموزنده است، داشتان هایی از تجارب استارباکس گفته میشه که الهام بخشه اما ترجمه ضعیفِ، روان نیست، و کشش لازم رو بوجود نمیاره

4

من این کتاب رو توسط اپلیکیشن شما روی گوشیم خریداری کردم اما روی پی سی امکان دریافت یا مطالعش رو ندارم فقط لینک خرید داره که وقتی میزنم میگه شما قبلا این کتاب رو خریداری کردید

3

سلام، کتاب خیلی روان ترجمه نشده و اگر هم ترجمه شده برای جملات ویراستاری خوبی صورت نگرفته، ولی من که خوندم خیلی چیزا یاد گرفتم

3

ترجمه ی واقعا بد.حیف این کتاب که این همه بد ترجمه شده است.با خواندن نمونه به راحتی می توان متوجه شد.

4

چقدر ایراد نگارشی داشت.متن از یه جایی به بعد اصلا قابل فهم نیست

5

به نظر من استارباکس از عجایبه برندهای تجاریه

3

کتاب خوبیه ولی کمی خسته کننده ست. نکات خوبی میشه ازش یاد گرفت.

2

ترجمه ی فوق العاده بد

نمایش 8 نقد دیگر
4.1
(35)
69,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تجربه استارباکس
تجربه استارباکس
۵ اصل طلایی تبدیل چیزهای معمولی به خارق العاده
انتشارات مبلغان
4.1
(35)
69,000
تومان