0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جای پای خداوند در هر معجزه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب جای پای خداوند در هر معجزه

درباره جای پای خداوند در هر معجزه

حتماً برای شما هم پیش‌آمده است که گاهی نیاز دارید که حضور خداوند را بیشتر در زندگی‌تان احساس کنید. گاهی می‌خواهید که حضورش را لمس کنید. شاید در برهه‌ای سخت از زندگی‌تان قرار داشته باشید و نیاز به کمی خوشحالی داشته باشد. آنجاست که خداوند برای شما معجزاتی را می‌فرستد و لازم است که شما کمی چشم‌هایتان را بازکنید و کمی دنیا را دقیق‌تر ببینید تا بتوانید حضور عزیز و معنوی‌اش را حس کنید. درنتیجه زندگی خوشحال‌تری داشته باشید.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

تعیین مخاطبی خاص برای این کتاب کاری اساس بیهوده است. خواندن این کتاب برای همه‌ی خوانندگان و حتی همه‌ی انسان‌های جهان لازم است. زیرا این کتاب سبب می‌شود شما زندگی را بهتر ببینید و از لحظه‌لحظه‌ی آن لذت ببرید. این کتاب می‌تواند همه‌ی دل‌ها را شاد کند و شاید اگر دوستی در اطرافتان دارید که به شادی یا توجه نیاز دارد و مشغول گذراندن دوره‌ی سختی از زندگی‌اش است این کتاب بتواند هدیه‌ی مناسبی برایش باشد و دنیایی قشنگ‌تر و زیباتر را برای او به ارمغان بیاورد.

درباره‌ی کتاب جای پای خداوند در هر معجزه اثر نیل دونالد والش

 کتاب جای پای خداوند در هر معجزه نوشته‌ی نیل دونالد والش است. این کتاب برای نخستین بار در سال 2011 منتشر شد. این کتاب مانند همه‌ی کتاب‌های پیشین نیل دونالد والش بلافاصله بعد از انتشارش در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت و مخاطبان زیادی را در سراسر دنیا جمع کرد. اکنون حدود نه سال از انتشار این کتاب می‌گذرد و این کتاب توانسته است زندگی‌های زیادی را تحت تأثیر قرار بدهد.

مروری بر فصل‌های کتاب جای پای خداوند در هر معجزه

کتاب جای پای خداوند در هر معجزه در چهارده فصل نوشته‌شده است. این فصل‌های عبارت‌اند از:

وقتی مسیر زندگی عوض می‌شود

عبارت‌های زیادی وجود دارند

سواری

معجزاتی که پیش می‌آید

صداهای خاموش

خداوند هم‌آواز می‌خواند

پیامی از آسمان

خوش‌اقبالی یا بداقبالی

طرح‌های الهی

و یک بچه کوچک آن‌ها را هدایت می‌کند...

دوست ماکسی است که هنرهای او را در آسمان می‌بینید

سفر روح

سرزمین سایه‌ها

دعوت

در بخشی از کتاب جای پای خداوند در هر معجزه می‌خوانیم

۱. وقتی مسیر زندگی عوض می‌شود

خداوند بهروش‌های بسیار واقعی، مستقیم و لمس کردنی وارد زندگی‌مان می‌شود. لحظاتی که پیش می‌آید، چه کوچک و چه بزرگ، باعث تغییر و تحول می‌شود.

شما با انتخاب این کتاب، لحظه پر از رحمت خداوند را تجربه کردید.

به شکل‌های مختلف، متوجه حضور خداوند در زندگی‌مان می‌شویم. بخصوص زمانی که احتمال وقوع معجزه‌ای را می‌دهیم. وقتی در روح و روان خود، در را باز می‌کنیم و آماده دریافت موهبت خداوند به همه روش‌هایی که روزی رویا‌مان بوده می شویم، همه آن رویاها به واقعیت می پیوندد.

چند سال پیش کتابی با عنوان گفت‌وگو با خدا که توجه بسیاری از خواننده‌ها را در سراسر دنیا به خود جلب کرد، نوشتم. باور دارم که برای نوشتن آن کتاب به‌طور مستقیم از خداوند الهام گرفتم و رحمت او شامل حالم شد. به‌خوبی می‌دانم که تنها کسی نیستم که چنین الهاماتی دریافت کرده و چنین لحظاتی را تجربه کرده است. اگر گفت‌وگو با خدا چیزی به ما آموخت، به این دلیل است که خداوند با همه ما هميشه صحبت کرده است. وقتی گوشی برای شنیدن داریم، صدایش را می‌شنویم و حرف‌هایش را متوجه می‌شویم.

بگذارید کسانی که گوشی برای شنیدن و تحمل کردن حرف‌ها دارند، بشنوند.

حال خبر فوق‌العاده اینکه، خداوند فقط با ما حرف نمی‌زند. بلکه هرروز به دیدار تک‌تک ما می‌آید.

این کتاب درباره چنین ملاقاتی است. این موضوع باعث تغییر روش می‌شود، چون درباره زندگی آدم‌های واقعی مانند خود شماست. داستان زندگی انسان‌های مقدس، مربیان مذهبی و فلاسفه نیست، بلکه درباره افراد عادی که با خداوند همراه شده‌اند است و هرگز آن را فراموش نمی‌کنند، و چون درباره‌ی افراد عادی و معمولی است، این فکر بیشتر به ذهن می‌رسد که نیرویی دیگر در زندگی ما دخیل است.

این نیرو، همان نیروی خداوند است. شاید بخواهید نام این نیرو را چیزی که دوست دارید بگذارید. هر آنچه آن را می‌نامید، رویداد، اقبال، طبیعت، الهام و غیره، پس از خواندن این کتاب، انکار آن برایتان بسیار مشکل می‌شود. درست همان‌جاست، در زندگی‌مان. هرروز رویداد‌ها رخ می‌دهند. معجزه پیش می‌آید و همه‌چیز را تغییر می‌دهد.

درباره نویسنده

نیل دونالد ولش نویسنده و سخنران آمریکایی متولد دهم سپتامبر سال 1943 است. بیشتر شهرت او در آمریکا و جهان به دلیل مجموعه‌ی مکالمه با خدا است. نیل دونالد والش در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد . خانواده‌اش مشوق اصلی او برای پژوهش درباره‌ی دین و دین‌شناسی بودند. نیل دونالد والش معتقد است که نوشتن کتاب‌هایش برای هرگز چالش نبوده است و او برای نوشتن آن‌ها از هداوند الهام می‌گرفته است. او بر این باور است که کتاب‌هایش قادرند ارتباط عمیقی بین انسان مدرن با خداوند ایجاد کنند و او این را بزرگ‌ترین دستاورد خویش می‌داند. کتاب جای پای خداوند در هر معجزه درواقع بازنویسی یکی دیگر از کتاب‌های والش به نام سرشار از موهبت الهی است. او درباره‌ی این کتاب می‌نویسد: «این کتاب درباره تنظیم امواج است. اینکه نسبت به همه موهبت‌های خداوند آگاه شویم. با خواندن این کتاب ممکن است احساس کنید که رویدادهای مطرح‌شده در آن، نامعمول و خارق‌العاده است و آن‌ها را باور نکنید. اما بدانید همه مطالبی که افراد مختلف راجع به آن گفت‌وگو کرده‌اند، موضوعاتی است که بارها در زندگی رخ‌داده است، اما متوجه آن‌ها نبوده‌اید.

این داستان‌ها، به دلایل دور از ذهن بودن و واقعی به نظر نیامدن قرار نیست شمارا تحت تأثیر قرار بدهند، بلکه به اين دلیل که به‌راحتی و زیاد در اطرافتان می‌بینید، تحت تأثیر قرار می‌گیرید.

حقیقت این است: در هرلحظه جای پای خداوند را می‌بینی و امیدوارم با خواندن این کتاب باورتان نسبت به خداوند که هميشه موهبت‌هایش نسبت به ما جاری ست قوی‌تر و محکم‌تر شود.

این‌ها تجارب حقیقی زندگی من است. صدها بار شاهد بودم درست زمانی که به دلیل شرایط و جریانات روزمره زندگی، انتظار چنین لطف‌هایی را نداشتم. بازهم موهبت خداوند سایه زندگی‌ام شده است. بنابراین یاد گرفتم که با دیدن هر معجزه به شمارش آن‌ها بیندازم، و البته با شمارش آن‌ها، تعدادشان بیشتر هم می‌شود.زندگی خارج از توقع و انتظار ما پیش می‌رود، همین معجزه است! و این کتاب شمارا یک گام به این باور نزدیک‌تر می‌کند. باور کنیم که خداوند هميشه در درونمان، به‌عنوان بهترین دوست، زندگی را به نفع روحمان به جلو می‌برد. این روز را با اين فکر

آغاز کنید که شاید این کتاب به همین دلیل به دست شما رسیده است.

اگر واقعیت داشته باشد. جالب نیست...؟

دوست من این کتاب را محکم نگه‌دار یا بهتر بگویم، آرام باش، چون خبرهای خوبی دارم. درست است. خبرهای خوبی دارم.»

ترجمه کتاب جای پای خداوند در هر معجزه به فارسی

کتاب جای پای خداوند در هر معجزه را فرانک سالاری به فارسی برگردانده است. سالاری متولد سال 1351 است و بااین‌وجود کارنامه‌ی ادبی درخشانی دارند. او تاکنون مترجم بیش از ده عنوان کتاب رمان و روانشناسی بوده است. ازجمله‌ی این کتاب‌ها می‌توان به کسی که می‌شناسیم، مهمان ناخوانده، هشدار، باورم کن، پایان دروغ‌ها، به درون آب، دختر قبلی، سپاسگزاری، غریبه‌ای در خانه، دختری که گذشته‌ای نداشت، تنها در پاریس، دختری در قطار، جاده‌ای باریک در دل شمال، هیپنوتیزم ماریا و جای پای خداوند در هر معجزه اشاره کرد. شما می‌توانید نسخه‌ی الکترونیکی و پی‌دی‌اف pdf همه‌ی این کتاب‌ها را از فیدیبو خرید و دانلود کنید.

چرا باید این کتاب را بخوانید؟

این کتاب را بخوانید تا دستان خدا را حس کنید. تا بدانید که او وجود دارد و در هرلحظه و همیشه در حال مشاهده‌ی شما است. او اینجاست در کنار شما، تا زندگی شما زیباتر از همیشه ادامه پیدا کند.

آنچه در بالا خواندید نقد و بررسی کتاب جای پای خداوند در هر معجزه اثر نیل دونالد والش با ترجمه‌ی فرانک سالاری بود. خرید و دانلود کتاب الکترونیکی این اثر در همین صفحه‌ی فیدیبو امکان‌پذیر است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
703.۰۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
158 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۱۶:۰۰
نویسنده نیل دونالد والش
مترجمفرانک سالاری
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۵/۲۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۰۳.۰۵ کیلوبایت
۱۵۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
5
ستاره
48 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
6 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار عالی اصلاً برای هر انسانی واجب هست که مطالعه کند

4

لطفا کتاب گفتگو با خدا از همین نویسنده رو بگذارید متشکرم

4

خیلی کتاب تاثیر گزار و عالی هستش..کتاب دوستی با خداش هم فوق العاده است..لطفا کتاب گفتگو با خدا رو از همین نویسنده بزارین

4

سلام لطفا کتاب گفتگو با خدا از همین نویسنده رو بزارین تشکر

4

لطفا گفتگو با خدا رو هم بیارین ممنون

4

لطفأ کتاب صوتی گفتگو با خدا، با همین نویسنده و مترجم را هم بذارید

4

لطفا کتاب گفتگو باخدا از همین نویسنده رو هم بزارین

5

میشه کتاب قرار بوده تو شاد باشی از همین نویسنده رو هم بزارین، ممنون

1

همه کتاب فقط داستان بود چیز زیادی برای آموختن نداشت.

5

خیلی عالی و تاثیر گذاره ارزش مطالعه داره.

نمایش 11 نقد دیگر
4
(34)
10,000
٪50
5,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جای پای خداوند در هر معجزه
٪50
جای پای خداوند در هر معجزه
نیل دونالد والش
انتشارات البرز
4
(34)
10,000
٪50
5,000
تومان